معرفی مجموعه کتاب Mindset for IELTS

در سومین قسمت از معرفی منابع معتبر و در عین حال کاربردی آزمون آیلتس با مجموعه کتاب Mindset for IELTS در خدمت شما داوطلبان عزیز هستیم. این مجموعه که یکی دیگر از مجموعه های گرانبهای انتشارات کمبریج به شمار می رود، به صورت قدم به قدم شما را با آزمون آیلتس و تکنیک های مورد نیاز برای رسیدن به نمرات بالا آشنا می کند.

قبل از هر توضیحی باید گفت که این مجموعه برای داوطلبانی که سریع بخواهند به نمره مورد نظرشان برسند زیاد مناسب نمی باشد مگر این که فقط کتاب متناسب با نمره ای که می خواهید به دست بیاورید را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر بخواهید نمره 7.5 آیلتس را کسب کنید، بهتر است کتاب شماره 3 مجموعه کتاب Mindset for IELTS را انتخاب کنید و در کنار کتاب های Cambridge IELTS Tests استفاده کنید. بنابراین اگر سطح شما هم اکنون سطح مبتدی زبان انگلیسی می باشد، پیشنهاد ما به شما نخست خواندن کتاب های گرامر و لغتی است که لینک آنها در زیر برای شما آورده شده است.

دانلود مجموعه 6 جلدی کتاب 4000 لغت ضروری

دانلود آموزش مجموعه 4000 لغت ضروری

دانلود دوره رایگان آموزش گرامر زبان انگلیسی استاد مجتبی خدادادی

دانلود کتاب Grammar for IELTS

مجموعه کتاب Mindset for IELTS

 

دومین مجموعه معروف آمادگی آزمون آیلتس انتشارات کمبریج، مجموعه کتاب Mindset for IELTS است که در 4 سطح ارائه شده است. ساختاری شبیه به Complete IELTS دارد، با این تفاوت که یک کتاب جدید مخصوص داوطلبان مبتدی به مجموعه اضافه کرده است.

کتاب اول از مجموعه کتاب Mindset for IELTS برای سطح A2 یا همان مبتدی است که شما داوطلبان عزیز را با فرآیند کلی آزمون آشنا کرده و تمرینات نسبتا ساده ای را در راستای شبیه سازی آزمون واقعی آیلتس به شما ارائه می دهد. کتاب دوم این مجموعه کتاب 1 می باشد که رسیدن به نمره 5.5 را برای داوطلبان هدف قرار داده است. کتاب سوم یعنی کتاب 2 مخصوص رسیدن به نمره 6.5 و بالاخره کتاب چهارم این مجموعه یعنی کتاب 3 نمره 7.5 را هدف قرار داده است.

معرفی مجموعه کتاب Mindset for IELTS

هر سطح از مجموعه کتاب Mindset for IELTS شامل استراتژی های یادگیری، تمرین مهارت ها و تمرین های مشابه آزمون اصلی برای کمک به داوطلبان در رسیدن به هدف خود می باشد. در انتهای هر کتاب، پاسخنامه تمامی مثال ها و تمرینات دروس به همراه متن بخش های صوتی آورده شده است و بنابراین مجموعه کتاب Mindset for IELTS هم به صورت کلاسی و هم به صورت خودخوان قابل استفاده است. نکته آخر این که این کتاب نیز مانند کتاب Complete IELTS برای داوطلبان آیلتس آکادمیک طراحی شده است. همچنین شما می توانید برای دانلود این مجموعه به قسمت باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

دانلود مجموعه کتاب Mindset for IELTS

همچنین در صورت تمایل می توانید به لینک های زیر مراجعه کرده و تکنیک های رسیدن به نمره 7 آیلتس را مرور بفرمایید.

نکات طلایی Listening

نکات طلایی Reading

نکات طلایی Speaking

نکات طلایی Writing

نحوه مطالعه برای آزمون آیلتس در 3 ماه

بهترین کتاب های لغت آیلتس 2021

نمونه اسپیکینگ آیلتس 7

مدیریت زمان در آزمون آیلتس 2021

آیلتس لیز- آنالیز لیسینینگ آیلتس در 30 دقیقه

در ادامه می توانید به سایت معروف و معتبر wikihow مراجعه فرمایید و با خواندن مقاله چگونه به نمره 7 آیلتس برسیم، قدم بلندی در راستای این هدف مهم بردارید.

چگونه به نمره 7 آیلتس برسیم

قبل از رفتن به باکس دانلود برای دانلود این مجموعه نفیس باید یاد آور شویم که سایت خانه آیلتس ایران سعی کرده است که تمام منابع مورد نیاز برای داوطلبان عزیز را با تنوع های بیشماری از کتاب های آیلتس، ویدیوهای آموزشی آیلتس، خدمات آموزشی آیلتس و مقالات آموزشی آیلتس را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. بنابراین مفید خواهد بود که به قسمت های مختلف سایت مراجعه کنید و از این منابع ارزشمند که به طور رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند، نهایت استفاده را ببرید.

همچنین می توانید با نظرهای سازنده خود در هر قسمت مجموعه خانه آیلتس ایران را در ارائه مطالب و منابع سودمند تر برای شما عزیزان یاری فرمایید.