ویژگی های بهترین استاد آیلتس در شیراز، تهران…….

خانه آیلتس ایران قصد دارد در این مقاله مفصل و جامع، به سوالات رایجی که عموم داوطلبان آیلتس در سر تا سر ایران عزیز با آن روبرو هستند، پاسخ دهد. امید است مورد توجه شما عزیزان واقع شود.

بهترین استاد آیلتس شیراز کیست؟

بهترین استاد آیلتس تهران کیست؟

بهترین استاد آیلتس اصفهان چه شخصی است؟

بهترین استاد آیلتس مشهد چه کسانی هستند؟

بهترین استاد آیلتس کرج را معرفی کنید؟

بهترین استاد آیلتس در تبریز چه اساتیدی هستند؟

بهترین آموزشگاه های آیلتس در شیراز کدامند؟

بهترین آموزشگاه های آیلتس در تهران را معرفی کنید؟

بهترین استاد آیلتس آنلاین کدامند؟

………………………………………………

بهترین استاد آیلتس چه کسی است؟

همانطور که مشاهده می کنید سوالات بالا تقریبا 90 درصد پرسش های عموم داوطلبانی هستند که به صورت جدی و با پیگیری تمام به دنبال بهترین نقطه شروع هستند تا کمترین ریسک را هم در مورد هزینه کلاس های آیلتس و هم در مدت زمان گرفتن نمره 7 آیلتس به طور مثال داشته باشند.

بله کاملا باید به این دانشجویان و داوطلبان دلواپس حق داد که در بحبوحه و کشاکش رقابت بین آموزشگاه های آیلتس موجود در تهران ، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز ، کرج و دیگر شهر های ایران و همچنین اساتید بی شمار مدعی در تسلط به آزمون آیلتس در این کلانشهرها، قربانی زیاده خواهی و نگاه تجاری این آموزشگاه ها و اساتید مختلف موجود در این شهرها نشوند و طبیعی است که به دنبال بهترین استاد آیلتس باشند.

به طور کلی، در وهله اول خیلی صادقانه خانه آیلتس ایران و شخص استاد مجتبی خدادادی یک حقیقت آشکار را با شما داوطلبان دلواپس آیلتس در میان می گذارد و آن این که آزمون آیلتس بزرگترین و  معتبرترین آزمون سنجش سواد زبان انگلیسی داوطلبان در دنیاست و از آنجا که این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان برگزار می شود،

رسیدن به نمره 7 آیلتس به هیچ عنوان کار ساده و راحتی نیست. بنابراین خواهشمندیم به هیچ عنوان فریب وعده های دروغین و کذب آیلتس تضمینی در 6 ماه، کلاس های تضمینی آیلتس در شیراز، کلاس های آیلتس تضمینی در تهران و یا سایر شهر های ایران را نخورید چرا که اگر خود دانشجو تلاش و ممارست لازم برای رسیدن به نمره مورد نظر را نداشته باشد، بهترین استاد آیلتس و یا بهترین آموزشگاه آیلتس به هیچ عنوان توانایی تزریق مطالب آیلتس را به دانشجو و داوطلب نخواهد داشت. 

 

نکته دوم این که همیشه برآورد هزینه کنید. تدریس خصوصی آیلتس برای کسانی مناسب است که از نظر مالی مشکلی برای هزینه بیشتر ندارند.از استاد و یا آموزشگاه آیلتس مورد نظر خود بخواهید به شما اعلام کند که در چند جلسه می تواند شما را به نمره مورد نظر شما برساند و هزینه و مدت زمان تمام شدن این جلسات چقدر برای شما تمام می شود. اگر هزینه های کلاس های گروهی و خصوصی خیلی تفاوتی ندارد و یا اگر این که شما از بابت هزینه ها مشکلی برای پرداخت ندارید، قطعا کلاس های خصوصی را انتخاب کنید چرا که تجربه نشان داده است که خروجی تدریس خصوصی آیلتس به طور معمول بسیار بالاتر از کلاس های گروهی بوده است.

اما اگر از بابت هزینه ها در تنگنا هستید و عجله آنچنانی برای گرفتن مدرک آیلتس ندارید، انتخاب یک آموزشگاه موجه و نامی در زمینه برگزاری کلاس های آمادگی آزمون آیلتس می تواند بهترین انتخاب برای شما داوطلبان عزیز باشد. نکته ای که در این باب بسیار مهم است این که همیشه قبل از شروع بسیار در مورد بهترین استاد آیلتس مورد نظر و یا آموزشگاه آیلتس مورد نظر تحقیق کنید و حتما از آن ها بخواهید که شما را با کارنامه داوطلبان آیلتس قبلی در کلاس های آیلتس آنها آشنا کنند.

به هر حال شما اگر بخواهید به یک مهندس ساختمان اعتماد کنید و ساخت خانه خود را به وی بسپارید، قطعا از او نمونه کار می خواهید. پس در این مورد هم به هیچ عنوان تعارف نداشته باشید و از این آموزشگاه ها و اساتید آیلتس، شماره دانشجویان قبلی و یا کارنامه آن ها را مطالبه کرده و نقطه نظرات داوطلبان آیلتس دیگر را با یک جستجوی ساده در گوگل آغاز کنید.

نکته بعدی این که به هیچ عنوان در دام اساتید و یا آموزشگاه های آیلتسی که خود را ممتحن آزمون آیلتس معرفی می کنند، نیفتید. دلیل بارز این که یک ممتحن آیلتس اولا کاملا به صورت ناشناس فعالیت می کند و دوما به هیچ عنوان حق تدریس در هیچ کجای این کره خاکی را ندارد وگرنه از سمت ممتحن بودن اخراج شده و تنبیهات مالی فراوانی برای وی در نظر گرفته می شود. پس حتما در این مورد به خصوص توجه لازم را داشته باشید که ممتحن آیلتس اجازه برگزاری تدریس خصوصی آیلتس را ندارد ولو کخ بهترین استاد آیلتس باشد.

شما می توانید از لینک زیر یا ویژگی های یک ممتحن آیلتس بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های یک ممتحن آیلتس

از سویی دیگر تدریس خصوصی آیلتس و یا آموزش خصوصی آیلتس برای داوطلبانی مناسب است که معمولا وقت کافی برای انجام تکالیف و پیش بردن برنامه های استاد مورد نظر را داشته باشند. خیلی رک به شما عرض کنیم که استادی که از شما تکلیف نمی خواهد به هیچ عنوان به فکر دانشجو نبوده و متاسفانه فقط به بار مالی کلاس می اندیشد. پس بهترین استاد آیلتس کسی است که هر جلسه از شما تکلیف بخواهد.

خیلی ها به اشتباه تدریس خصوصی آیلتس را مناسب کارمندان، پزشکان، افراد دارای شغل آزاد و غیره می دانند که وقت کافی برای حضور در کلاس های آموزشگاه های آیلتس را نداشته و ناچار به تدریس خصوصی آیلتس فکر می کنند.

عجیب این که این یک روال مرسوم در همه جای کشورمان ایران شده است. آیا این دسته افراد فکر می کنند با حضور در کلاس های خصوصی نیاز به انجام تکالیف و وقت گذاشتن برای مطالعه منابع آیلتس را نخواهند داشت؟ آیا فکر می کنند فقط با حضور در این کلاس ها و صرفا شرکت در کلاس همه مطالب مورد نیاز برای رسیدن به نمره 7 آیلتس به صورت اتوماتیک به ذهن آنها منتقل می شود؟

قطعا خیر. بر عکس، تدریس خصوصی آیلتس، اگر استاد و یا کلاس دلسوز، موجه و معتبری یافت شود، مناسب کسانی است که تشنه یادگیری هستند و به دنبال یک راهنما برای ارشاد آنها به صورت مداوم هستند،.

آن ها از بهترین استاد آیلتس  که با او با تحقیق کافی آشنا شدند میخواهند که آنها را مو به مو در مسیر سخت آیلتس راهنمایی و کنترل کند، در یک زمان کم میخواهند با هزینه گزاف کلاس های آیلتس خصوصی بیشترین بهره را ببرند و بالاخره برای کسانی مناسب است که قدر هزینه و زمانی را که صرف کلاس های خصوصی می کنند، می دانند. اگر غیر از این مطالب مطرح شده باشد، بهترین انتخاب برای شما آموزشگاه های آیلتس می باشد تا بتوانید در دراز مدت با اهداف بلند مدت به نمره خود دست پیدا کنید.

در این مقاله سعی کردیم به طور مفصل در مورد دلیل حضور در کلاس های آیلتس خصوصی و گروهی صحبت کنیم. شما می توانید برای انتخاب هر استاد و آموزشگاه آیلتس، به صورت ویژه در مورد آن تحقیق کنید و سپس یک تصمیم درست در مورد آینده خود داشته باشید.

در ضمن در پایین برای شما دو لینک سوالات متداول کلاس های خصوصی آیلتس خانه آیلتس ایران و شرایط حضور در کلاس های ما قرار داده شده است . البته ارائه گزارش بالا نه در باب تبلیغ در مورد کلاس های ما بلکه در باب روشن سازی اذهان عمومی به خصوص دانشجویان و داوطلبان سر در گم آیلتس مطرح شد که معمولا قربانی زیاده خواهی برخی افراد سوجو می باشند.

بنابراین بدون تعارف و نگرانی در باب کلاس های آیلتس خانه آیلتس ایران و شخص استاد مجتبی خدادادی نیز مفصل تحقیق کرده و در صورت رضایت از شرایط کلاس های آیلتس ما، در اولین فرصت برای حضور در مصاحبه با ما تماس بگیرید چرا که ما به دنبال کار کردن با آن دسته از داوطلبانی هستیم که دارای یک هدف مشخص بوده و زمانی برای هدر دادن ندارند و وقت کافی برای انجام تکالیف مربوطه را نیز دارا هستند.

سوالات متداول دوره های خانه آیلتس ایران

شرایط حضور در کلاس های خصوصی خانه آیلتس ایران