معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

کتاب Steps to Understanding از دیرباز به عنوان یکی از سری کتاب های درخشان افزایش مهارت درک مطلب مطرح بوده است که بعد از گذشت دو دهه از تاریخ اولین انتشار، هنوز هم به عنوان یکی از منابع معتبر و کاربردی آموزش مهارت درک مطلب و به اصطلاح تقویت مهارت ریدینگ زبان آموزان به حساب می آید.

قبل از معرفی این مجموعه فاخر، باید خدمتتان عرض کنیم که مجموعه Grammar in Use ویرایش پنجم نیز به صورت کامل و ویدیویی توسط استاد مجتبی خدادادی تدریس شده که از پیوند زیر قابل دریافت است.

آموزش ویدیویی کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

اگر سطح مبتدی زبان انگلیسی هستید، بهترین منبع برای رسیدن به آیلتس 7 بدون شک کتاب Steps to Understanding می باشد که کتابی است که بارها در طول 20 سال پیش تاکنون تجدید چاپ شده و کماکان نیز تدریس می شود. کتاب از سطح پایه شروع شده و متن های آن تا سطح پیشرفته در اختیار شما قرار می گیرد. 

معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

نکته ای که در مورد این کتاب باید گفت این است که در دهه های گذشته سطح های کتاب به صورت جداگانه و به ترتیب با نام های Introductory یا سطح مقدماتی، Elementary یا سطح مبتدی، Intermediate یا سطح متوسط و بالاخره Advanced یا سطح پیشرفته در اختیار زبان آموزان قرار می گرفت. اما امروز در ویرایش جدید تمام این 4 سطح در قالب یک کتاب کامل که حاوی تمام 4 سطح گفته شده است، در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است که تصویر آن را در زیر مشاهده می فرمایید.

دانلود مجموعه Steps to Understanding

معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

برای سهولت دسترسی به تمام سطح های کتاب Steps to Understanding ، خانه آیلتس ایران هر سطح از این مجموعه را که در قالب فایل PDF و فایل های صوتی آن می باشد به صورت جداگانه در اختیار زبان آموزان قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم این که اگر قصد دارید برای آزمون های بین المللی مانند آیلتس آماده شوید و سطح زبان شما نیز مبتدی می باشد، بهترین کتاب برای شروع، کتاب Steps to Understanding است که به خوبی شما را در امر تقویت مهارت زبان انگلیسی به طور کلی و مهارت درک مطلب به صورت ویژه یاری می کند.

معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

مهمترین ویژگی های بارز و چشمگیر کتاب Steps to Understanding به شرح زیر است:

ارائه بیش از 120 داستان کمیک و سرگرم کننده در قالب 4 سطح از آسان تا پیشرفته

ارائه بیش از 3000 لغت کاربردی در قالب این 120 داستان

ارائه نکته های گرامری کاربردی و تدریس گرامر در قالب داستان

ارائه داستان در ژانرهای مختلف برای جلوگیری از کسل شدن زبان آموز

ارائه سیستماتیک تقویت مهارت درک مطلب بر اساس اصول Reading Comprehension

دانلود مجموعه Steps to Understanding

معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

بنابراین اگر می خواهید در مهارت درک مطلب به صورت ویژه و در یادگیری زبان انگلسی به صورت کلی به موفقیت چشمگیری برسید و همچنین اگر می خواهید در آزمون های بین المللی مانند آیلتس شرکت کنید و سطح زبان شما مبتدی است، بدون شک خواندن کتاب Steps to Understanding یکی از باید هاست.

برای دانلود این مجموعه نفیس می توانید به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید ولی قبل از آن می توانید به لینک های مفید زیر مراجعه فرمایید تا راه های بیشتری را در کسب موفقیت بیشتر در یادگیری زبان انگلیسی فرا گیرید.

دانلود منابع خودخوان آیلتس

آشنایی با آزمون آیلتس 1

آشنایی با آزمون آیلتس 2

دانلود کتاب Write What you Know

دانلود مجموعه کامل Face to Face Second Edition

دانلود مجموعه کامل Tactics for Listening ویرایش سوم

دانلود مجموعه کامل Grammar in use

دانلود دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی استاد مجتبی خدادادی

دانلود مجموعه 6 جلدی کتاب 4000 لغت ضروری

دانلود آموزش مجموعه 4000 لغت ضروری

تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی با روش های ساده

معرفی و دانلود کتاب Steps to Understanding

هر کدام از این منابع می توانند همزمان با مجموعه Steps to Understanding مورد استفاده قرار گیرند. بدین معنی که این درست که مجموعه Steps to Understanding خود حاوی لغات بسیار زیاد و نکات گرامری فراوانی است، ولی اگر کمی بیشتر زمان بگذارید و کتاب های لغت و گرامر تخصصی را نیز به صورت ویژه مطالعه بفرمایید، قطعا تاثیر یادگیری شما به طرز قابل توجهی چند برابر می شود. 

به امید موفقیت شما عزیزان برای دانلود مجموعه Steps to Understanding به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

خانه آیلتس ایران