دانلود کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

خانه آیلتس ایران قصد دارد در این پست دانلود کتاب grammar in Use ویرایش پنجم را در اختیار شما عزیزان قرار دهد که از دیرباز مورد توجه اکثر زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی در جهان بوده است.

قرار دادن فایل های صوتی کتاب Grammar in Use intermediate ویرایش پنجم به زودی توسط خانه آیلتس ایران……

همچنین می توانید برای سفارش کل آموزش ویدیویی این کتاب در قالب یک پکیج نفیس که شامل یک فلش 32 گیگابایتی حاوی تمام ویدیوهای آموزشی 150 درس این کتاب با کیفیت HD به همراه کتاب اوریجینال به لینک زیر مراجعه فرمایید.

خرید پکیج بزرگ گرامر خانه آیلتس ایران بر اساس کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

خرید پکیج آموزش grammar in use ویرایش پنجم ( به صورت دانلودی)

خبر خوب این که در این پست ویرایش پنجم کتاب یعنی آخرین ورژن این مجموعه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا هم از نکات طلایی این کتاب برای یادگیری جامعه گرامر زبان انگلیسی بهره بگیرید و هم این آموزش ها را به صورت کاربردی در آزمون های معتبری مثل آیلتس به کار گیرید.

همچنین آموزش ویدیویی و دانلود کتاب grammar in use ویرایش پنجم، اختصاصی وب سایت خانه آیلتس ایران توسط استاد مجتبی خدادادی برای اولین بار در دنیا در سال 2021 به صورت ویدیویی تقدیم شما عزیزان شده است که می توانید از لینک بالا دانلود فرمایید.

محتوای کتاب grammar in use intermediate ویرایش پنجم

مجموعه تخصصی گرامر Grammar in Use بارها تجدید چاپ شده و اخیرا ویرایش پنجم آن در سطح Intermediate و Upper Intermediate که هر دو در یک کتاب گنجانده شده اند، در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است.

شیوایی و ساده توضیح دادن نکات گرامری در عین جامع بودن مطالب همراه با تنوع بی شماری از تمرینات جهت ارزیابی زبان آموزان از ویژگی های بارز این کتاب می باشد. در توضیح جامع بودن این کتاب این که بیش از 100 نکته گرامری در 100 مبحث در این کتاب گنجانده شده و پاسخ تمامی تمرینات نیز در انتهای کتاب آورده شده است.

سطح کتاب grammar in use intermediate ویرایش پنجم

گرچه این کتاب دارای سطح های گوناگونی در ویرایش های قبلی است، اما در ویرایش پنجم یعنی آخرین ویرایش این مجموعه، انتشارات کمبریج فقط سطح متوسط و پیشرفته کتاب را که هر دو در قالب یک مجموعه قطور گردآوری شده اند، ارائه کرده است. شاید به این خاطر که این انتشارات این کتاب و سطح آن را برای کلیه زبان آموزان مناسب میداند.

اما خانه آیلتس ایران با بررسی این کتاب به این نتیجه رسید که سطح آن برای داوطلبان با سطح متوسط و پیشرفته کاملا مناسب می باشد اما برای زبان آموزان سطح مبتدی کمی سنگین و سخت می نماید.

بنابراین تصمیم گرفتیم علاوه بر این کتاب، کتاب Basic Grammar in Use ویرایش چهارم را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده تا نخست بر روی این کتاب و تمرینات و مباحث نسبتا راحت تر این کتاب تمرکز کرده و پس از تمام کردن کتاب Basic ، به سراغ کتاب ویرایش پنجم این کتاب بروید.

دانلود کتاب grammar in use ویرایش پنجم

از ویژگی های بسیار خوب این کتاب این که می تواند به صورت خودخوان و بدون استاد نیز مطالعه شود و از این رو می تواند یکی از منابع خود آموز گرامر زبان انگلیسی برای آماده شدن برای شرکت در امتحاناتی نظیر آیلتس باشد.

با خواندن توضیحات مفصل و دقیق این کتاب از داشتن استاد راهنما بی نیاز می شوید و این یعنی کمتر کردن هزینه آماده سازی برای آزمون آیلتس و یا سایر آزمون های بین المللی زبان انگلیسی.

بنابراین حتما روی این کتاب به خصوص ویرایش پنجم آن به عنوان یکی از منابع گرامر آیلتس و نمره 7 حساب ویژه باز کنید چرا که شما را با ترکیبات گرامری پیچیده و نمره آور آزمون آیلتس آشنا کرده و شما را در استفاده از ترکیبات متنوع گرامری در مهارت های رایتینگ و اسپیکینگ سوق می دهد. شما می توانید لینک توضیحات این کتاب را در سایت انتشارات کمبریج در زیر مشاهده فرمایید.

معرفی کتاب grammar in use intermediate ویرایش پنجم

 

دانلود کتاب grammar in use ویرایش پنجم

در این پست شما می توانید مجموعه کامل Basic Grammar in Use را که شامل فایل PDF ، فایل های صوتی و همچنین نرم افزار ارزشمند و کاربردی این کتاب است به رایگان دانلود بفرمایید.

همچنین کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم که شامل فایل PDF کتاب اصلی و فایل PDF تمرین های تکمیلی این کتاب هستند را از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید. این فایل ها در قالب فایل فشرده هستند که شما می توانید با نرم افزارهایی مانند WinRar انها را از حالت فشرده خارج و استفاده بفرمایید.