مشاوره خانه آیلتس ایران

خانه آیلتس ایران در نظر دارد داوطلبان عزیز را با نحوه آمادگی آزمون آیلتس، راهنمای مهاجرت، راهنمای حضور در کلاس ها، منابع معتبر آیلتس و سوالاتی از این قبیل آشنا کند. لذا برای رسیدن به این هدف، داوطلبان می توانند با ثبت نام در فرم مشاوره خانه آیلتس ایران، در یک زمان 30 دقیقه ای رایگان، سوالات خود را در باب موضوعات بالا مطرح کنند.

مشاوره خانه آیلتس ایران

قبل از گرفتن مشاوره می توانید قسمت سوالات متداول خانه آیلتس ایران را مرور کرده و در صورت عدم یافتن پاسخ مورد نظر خود، سپس به ثبت نام مشاوره اقدام بفرمایید.

برای انجام این کار کافی است نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و ایمیل خود را وارد کنید تا کمتر از 24 ساعت با استاد مجتبی خدادادی مشاوره مستقیم داشته باشید. همچنین برای آن دسته از داوطلبانی هم که می خواهند چه به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین در کلاس های ما شرکت کنند نیز از همین فرم باید وقت مشاوره گرفته تا در مورد مقدمات شروع دوره با استاد صحبت کنند.

بنابراین نیازی به تماس مستقیم با استاد نیست چرا که معمولا ایشان در طول روز مشغول تدریس بوده و زمانی برای پاسخگویی به تلفن ندارند. شما می توانید از نوبت دهی آنلاین خانه آیلتس ایران استفاده کرده و با وارد کردن مشخصات یک وقت 30 دقیقه ای رایگان مشاوره بگیرید.

برای مشاوره کافی است به لینک زیر مراجعه فرموده  و فرم را پر کنید. در کمتر از 24 ساعت با شما تماس حاصل خواهد شد.

مشاوره خانه آیلتس ایران

 مشاوره خانه آیلتس ایران

همچنین یکی از وبسایت های معروف دنیا در زمینه مشاوره آزمون آیلتس، وب سایت ielts.org می باشد که برای گرفتن وقت مشاوره از این سایت می توانید از لینک زیر افدام فرمایید.

مشاوره آیلتس در سایت ielts.org

ممنون از انتخاب شما

خانه آیلتس ایران