تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس 

در ادامه ارائه خدمات آموزشی به داوطلبان آزمون آیلتس، تصمیم گرفتیم به دلیل رکود مالی جامعه و همچنین سردرگمی بیشتر داوطلبان در تشخیص فاکتورهای لازم برای گرفتن نمره 7 در رایتینگ آیلتس، از این پس خدمات تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس در سرتاسر ایران را در دستور کار قرار دهیم. بنابراین شما می توانید نمونه رایتینگ های خود در تسک 2 آزمون آیلتس که بخش اعظم نمره رایتینگ آیلتس را شامل می شود، به سایت خانه آیلتس ایران بفرستید تا به صورت رایگان برای شما تصحیح و ارسال شود. لازم به ذکر است که هر داوطلب نهایتا تا 3 رایتینگ را می تواند برای تصحیح رایگان به خانه آیلتس ایران ارسال کند.

به اطلاع می رساند به دلیل استقبال بی نظیر شما داوطلبان عزیز و حجم زیادی از ارسال های رایتینگ شما عزیزان به وب سایت خانه آیلتس ایران، تا اطلاع ثانوی از پذیرش تصحیح رایتینگ معذوریم.

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس

لازم به ذکر است که نحوه تصحیح رایتینگ ها مشابه نوع تصحیح رایتینگ های آزمون آیلتس در سنترهای استرالیا و انگلیس می باشد.

در وهله اول شما می توانید از طریق لینک زیر به سایت ieltsonlinetests متصل شوید و خدمات تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس را دریافت کنید.

تصحیح رایتینگ آیلتس

همچین قطعا برای نوشتن یک رایتینگ خوب شما نیاز به تسلط به دانش گرامر و تسلط به لغات متداول زبان انگلیسی دارید. از این رو خانه آیلتس ایران دوره آموزش رایگان گرامر زبان انگلیسی و همچنین دوره آموزش 4000 لغت ضروری را برای شما فراهم کرده است که می توانید آن ها را از لینک های زیر مشاهده فرمایید.

دانلود آموزش مجموعه 4000 لغت ضروری

دانلود دوره  آموزش گرامر زبان انگلیسی استاد مجتبی خدادادی

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس

 

شما می توانید رایتینگ خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید و آنالیز کامل رایتینگ خود را در کمتر از 3 روز و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

رایتینگ آیلتس

بستری برای ارسال نمونه رایتینگ داوطلبان آیلتس

  • انواع فایل های مجاز : doc, حداکثر اندازه فایل: 1 MB.
    فایل خود را فقط به وسیله word ارسال فرمایید.