دانلود کتاب رایتینگ آیلتس نوشته شده توسط ممتحان آیلتس

در این پست قصد داریم یکی از جدیدترین منابع رایتینگ آزمون آیلتس یعنی کتاب IELTS Essays from Examiners را خدمت شما معرفی کرده و برای دانلود در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهیم.

این کتاب یکی از بهترین منابع رایتیگ برای تسک 2 رایتینگ آیلتس به شمار می رود و از آنجا که تسک 2 برای داوطلبان آزمون آکادمیک و جنرال یکسان می باشد، بنابراین برای داوطلبان هر دو نوع آزمون آیلتس بسیار مفید و کاربردی می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های ارزشمند این کتاب معرفی نمونه رایتینگ های تسک 2 در باب موضوعات مختلف است که همین تنوع در ارائه رایتینگ های سطح بالا در باب موضوعات مختلف می تواند به شکل موثری به بهتر شدن ایده پردازی رایتینگ شما کمک کند.

نکته قابل توجه در مورد این کتاب این که همه رایتینگ های ارائه شده در این کتاب در بین دامنه نمره 6.5 تا 8 آزمون آیلتس می باشند و بنابراین به شما کمک می کنند تا با طریقه نوشتن سطح بالا آشنا شده و بتوانید با الگو گرفتن از این نمونه رایتینگ ها، در دراز مدت نمره رایتینگ خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس

 

این کتاب حاوی 137 نمونه رایتینگ تسک 2 می باشد که همگی با فرمت استاندارد 4 پاراگراف نوشته شده اند.

در ضمن، در ویدیو بالا نمونه تدریس دوره رایتینگ استاد مجتبی خدادادی مدیر وب سایت خانه آیلتس ایران برای شما ارائه شده و شما می توانید در صورت رضایت از نوع آموزش دوره رایتینگ خانه آیلتس ایران ، به لینک زیر مراجعه کرده و آموزش کامل دوره رایتینگ را دریافت فرمایید.

دوره کامل آموزش رایتینگ استاد مجتبی خدادادی

شما می توانید برای دانلود کتاب رایتینگ آیلتس IELTS Essays from Examiners به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

همچنین در صورت تمایل می توانید به سایر قسمت های سایت خانه آیلتس ایران از طریق پیوند های زیر مراجعه کرده و منابع بیشتری در باب تقویت مهارت رایتینگ آزمون آیلتس دریافت فرمایید.

توضیح گرامر transitions در رایتینگ آیلتس در 10 دقیقه

نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس 2021

نحوه نوشتن نامه رسمی در آیلتس جنرال در 40 دقیقه

چطور به آیلتس 7 برسیم؟ ( مخصوص مبتدیان)

7 عنصر اصلی در نامه نگاری آیلتس

علائم نگارشی در رایتینگ آیلتس

نکات طلایی رایتینگ آیلتس 2021

آموزش گام به گام نوشتن رایتینگ آیلتس task 1

تکنیک paraphrasing در رایتینگ آیلتس

خانه آیلتس ایران