بررسی تکنیک paraphrasing در رایتینگ آیلتس

در این پست قصد داریم به بررسی انجام تکنیک paraphrasing در رایتینگ آیلتس بپردازیم. همانطور که می دانید در مهارت رایتینگ آیلتس، در همه 4 یا 5 پاراگرافی که شما قرار است در رایتینگ خود بنویسید، باید از تکنیک paraphrasing استفاده کرده تا از کم شدن نمره به خاطر تکرار مکررات جلوگیری کنید. در این ویدیو و این پست قصد داریم شما را با این تکنیک بسیار بسیار مهم آشنا کنیم.

بررسی تکنیک paraphrasing در رایتینگ آیلتس

بررسی تکنیک paraphrasing در رایتینگ آیلتس

در واقع تکنیک paraphrasing در رایتینگ آیلتس به مهارت تعویض لغات و نوشتن دوباره جملاتی است که قبلا در جایی نوشته شده و شما قصد دارید با زبان خود آن جملات را تکرار کنید بدون آن که در معنا و مفهوم جمله تفاوتی آشکار هویدا شود. به عنوان مثال در رایتینگ آیلتس هنگامی که شما با سوال روبرو می شوید در تسک 2 شما اجازه ندارید در مقدمه خود با جملاتی که در سوال عنوان شده، رایتینگ خود را آغاز کنید.

در واقع شما باید سوال را به نحوی بازنویسی کرده و با لغات جدید و در عین حال مشابه در قسمت مقدمه موضوع سوال را مطرح کرده که به این کار paraphrasing یا باز نویسی گفته می شود.

حال در ویدیو بالا که در این پست خدمت شما ارائه شده است، سعی شده این تکنیک به بهترین شکل به شما داوطلبان عزیز آموزش داده شود. همچنین شما می توانید از طریق لینک زیر به دوره کامل آموزش تسک 2 رایتینگ آیلتس دسترسی داشته باشید که توسط استاد مجتبی خدادادی آموزش داده شده و همین تکنیک paraphrasing به کرات در این آموزش خدمت شما تدریس شده است.

آموزش رایتینگ تسک 2 آیلتس توسط استاد مجتبی خدادادی

بررسی تکنیک paraphrasing در رایتینگ آیلتس

شما می توانید این ویدیو را از بالا مشاهده کرده و یا از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید.

همچنین شما می توانید از طریق لینک های زیر به سایر لینک های مفید و کاربردی که در وب سایت خانه آیلتس ایران در جهت بالا بردن مهارت رایتینگ شما عزیران ارائه شده بیشتر آشنا شده و در صورت تمایل مشاهده و دانلود بفرمایید.

توضیح گرامر transitions در رایتینگ آیلتس در 10 دقیقه

نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس 2021

نحوه نوشتن نامه رسمی در آیلتس جنرال در 40 دقیقه

چطور به آیلتس 7 برسیم؟ ( مخصوص مبتدیان)

7 عنصر اصلی در نامه نگاری آیلتس

علائم نگارشی در رایتینگ آیلتس

نکات طلایی رایتینگ آیلتس 2021

آموزش گام به گام نوشتن رایتینگ آیلتس task 1

خانه آیلتس ایران