بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

خانه آیلتس ایران افتخار دارد شما داوطلبان آیلتس را با فهرستی از بهترین منابع خودخوان آیلتس که شناخته شده نیز هستند آشنا کند که می تواند کمک شایانی در رسیدن به نمره های بالای آیلتس باشد. لازم به ذکر است که ذکر بهترین منابع خودخوان آیلتس بر اساس سال ها تدریس و تجربه در آزمون آیلتس می باشد و شما می توانید با انتخاب هر کدام یا با مطالعه همه آنها، البته اگر زمان کافی در اختیار داشته باشید، آمادگی خود برای حضور در آزمون را بیش از پیش افزایش دهید.

پکیج کامل پری آیلتس خانه آیلتس ایران رونمایی شد. از این جا دانلود کنید

نکته مهم دیگر این که مطالعه این منابع از بهترین منابع خودخوان آیلتس محسوب می شوند، برای آن دسته از داوطلبانی مفید است که دارای سطح متوسط رو به بالای زبان انگلیسی هستند و میخواهند به صورت خودخوان برای آزمون آیلتس آماده شوند. گرچه برای بعضی از مهارت ها مثل Writing همین داوطلبان نیز نیاز به استادی دارند تا اشتباهات آنها را گوشزد کرده و بتواند برای داوطلبان یک الگوی خیلی موثر باشد.

اما برای سایر داوطلبانی که می خواهند از پایه برای آزمون آیلتس آماده شوند، مطالعه این منابع به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. این دسته از داوطلبان یا باید از ابتدا دارای یک استاد خصوصی باشند و یا از کتاب های عمومی یادگیری زبان انگلیسی مثل Face to Face شروع به یادگیری زبان انگلیسی و سپس یادگیری مهارت های آیلتس کنند.

قبل از معرفی این مجموعه فاخر، باید خدمتتان عرض کنیم که مجموعه Grammar in Use ویرایش پنجم نیز به صورت کامل و ویدیویی توسط استاد مجتبی خدادادی تدریس شده که از پیوند زیر قابل دریافت است.

آموزش ویدیویی کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

1.  Complete IELTS

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

اولین مجموعه ای که ما می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم مجموعه کامل کتاب های Complete IELTS است که در سه سطح عرضه شده است و یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس به شمار می رود. انتشارات کمبریج که یکی از معتبرترین انتشارات جهان به شمار می رود، مجموعه اول را به داوطلبانی اختصاص داده که نمره بالایی در آزمون آیلتس نمی خواهند.

کتاب اول با عنوان Bands 4-5 ،همانطور که از اسمش پیداست برای دانشجویانی طراحی شده که قصد دارند حداکثر نمره 5 آیلتس را به دست بیاورند و واقعا یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس است. کتاب دوم با عنوان Bands 5-6.5 که به نظر پرطرفدار تر از دو سطح دیگر این مجموعه است، کتابی است که مختص داوطلبانی است که می خواهند حداکثر به نمره 6.5 آیلتس آکادمیک دست پیدا کنند. این کتاب از این جهت پرطرفدار است که بیشتر دانشجویانی که برای کالج یا دانشگاه های مختلف در دنیا درخواست می دهند، باید حداقل نمره 6.5 را برای حضور در این دانشگاه ها ارائه دهند.

و بالاخره کتاب آخر با عنوان Bands 6.5-7.5 مخصوص دانشجویانی است که به نمره های بسیار بالا مثلا 7.5 در آزمون آیلتس فکر میکنند. به همین خاطر این کتاب گلچینی از تست های پیچیده، راهکارهای پیشرفته و متون سنگینی است تا شما داوطلبان را برای رسیدن به نمره های بالای آزمون آیلتس یاری کند.

نکته ای را که هرگز نباید فراموش کنید این است که این کتاب برای داوطلبان آزمون آیلتس آکادمیک طراحی شده است ولی از آنجا که قسمت Listening و Speaking و همچنین Task 2 قسمت Writing آزمون جنرال و آکادمیک یکسان می باشد، داوطلبان جنرال نیز می توانند از این مجموعه فوق العاده بهره لازم را ببرند.پس شک نکنید که این مجموعه یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس است و بسیار برای شما و بالا بردن دانش زبانی شما مفید می باشد. همچنین شما می توانید برای دانلود این مجموعه به قسمت دانلود منابع آیلتس در صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا از لینک زیر اقدام بفرمایید.

دانلود مجموعه Complete IELTS

2. Mindset for IELTS

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

دومین مجموعه معروف آمادگی آزمون آیلتس انتشارات کمبریج که یکی دیگر از یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس به شمار می رود، مجموعه Mindset for IELTS است که در 4 سطح ارائه شده است. ساختاری شبیه به Complete IELTS دارد، با این تفاوت که یک کتاب جدید مخصوص داوطلبان مبتدی به مجموعه اضافه کرده است. کتاب اول برای سطح A2 یا همان مبتدی است که شما داوطلبان عزیز را با فرآیند کلی آزمون آشنا کرده و تمرینات نسبتا ساده ای را در راستای شبیه سازی آزمون واقعی آیلتس به شما ارائه می دهد.

کتاب دوم این مجموعه کتاب 1 می باشد که رسیدن به نمره 5.5 را برای داوطلبان هدف قرار داده است. کتاب سوم یعنی کتاب 2 مخصوص رسیدن به نمره 6.5 و بالاخره کتاب چهارم این مجموعه یعنی کتاب 3 نمره 7.5 را هدف قرار داده است. هر سطح شامل استراتژی های یادگیری، تمرین مهارت ها و تمرین های مشابه آزمون اصلی برای کمک به داوطلبان در رسیدن به هدف خود می باشد.

در انتهای هر کتاب، پاسخنامه تمامی مثال ها و تمرینات دروس به همراه متن بخش های صوتی آورده شده است و بنابراین این مجموعه کتاب هم به صورت کلاسی و هم به صورت خودخوان قابل استفاده است و بنابراین می تواند به عنوان یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس لقب بگیرد. نکته آخر این که این کتاب نیز مانند کتاب Complete IELTS برای داوطلبان آیلتس آکادمیک طراحی شده است. همچنین شما می توانید برای دانلود این مجموعه به قسمت دانلود منابع آیلتس در صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا از لینک زیر اقدام بفرمایید.

دانلود مجموعه Mindset for IELTS

 

3. Objective IELTS

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

مجموعه سوم از انتشارات کمبریج که بسیار منبع قابل اعتمادی برای آمادگی آزمون آیلتس محسوب می شود و دیگر منبعی است که یکی از یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس محسوب می شود، مجموعه Objective IELTS است که در دو سطح Intermediate و Advanced ارائه شده است. نکته قابل تامل این است که این کتاب برای داوطلبانی مناسب است که دارای سطح متوسط رو به بالا و پیشرفته زبان انگلیسی هستند و نکته دیگر قابل اعتماد بودن انتشارات کمبریج است چرا که این انتشارات کتاب های Cambridge IELTS را نیز منتشر می کند.

بنابراین هرگز در انتخاب کتاب های این ناشر درنگ نکنید. در مورد مجموعه Objective IELTS باید عنوان کنیم که با یک کتاب حرفه ای طرفیم که نمره های بالای آیلتس یعنی 7 را نشانه گرفته است آن قدر زبان ساده ای دارد که می تواند یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس باشد. البته کتاب Intermediate بیشتر برای نمره 5 تا 6 و کتاب Advanced بیشتر برای رسیدن به نمره 6 تا 7 مناسب خواهد بود. هر سطح در قالب ۲۰ درس آموزشی است. در هر سطح، بعد از اتمام هر ۴ درس، تمامی نکات و مطالب ۴ درس را به صورت مرور و خلاصه برای شما آماده کرده است.

دروس علاوه بر پرداختن به چهار مهارت شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری، به بخش های پایه زبان انگلیسی مثل گرامر و واژگان نیز می پردازند. به عنوان نکته آخر این که این کتاب و ساختار آن نیز بیشتر برای داوطلبان آزمون آکادمیک طراحی شده است. همچنین شما می توانید برای دانلود این مجموعه به قسمت دانلود منابع آیلتس در صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا از لینک زیر اقدام بفرمایید.

دانلود مجموعه Objective IELTS

4. کتاب New Insight into IELTS

New Insight into IELTS

یکی از معتبرترین و بهترین منابع خودخوان آیلتس که هم می توان از آن در آموزشگاه های آیلتس استفاده کرد و هم می توان آن را  به صورت خودخوان و بدون استاد مطالعه کرد. کتاب New Insight into IELTS یک کتاب آیلتس از انتشارات کمبریج می باشد که هم برای داوطلبان جنرال آیلتس و هم آکادمیک قابل استفاده می باشد.

این کتاب دارای 4 بخش می باشد که هر بخش به یکی از 4 مهارت آزمون آیلتس می پردازد. این کتاب حاوی تکنیک ها و راهکارهای جدیدی است که می تواند شما را تا رسیدن حتی تا نمره 7 آزمون آیلتس یاری کند. نکته مثبت اینکه تمرین های زیادی برای شما در کتاب New Insight into IELTS تنظیم شده است که پاسخ همه این تمرین ها در انتهای کتاب آورده شده است. 

دانلود کتاب New Insight into IELTS

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

 

5. کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

تقریبا غیر ممکن است کسی با مجموعه Tactics for Listening که یکی از غنی ترین و مفید ترین مجموعه های افزایش و تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی است، آشنا نباشد.

یک از بهترین منابع خودخوان آیلتس و پیشنهاد خانه آیلتس ایران مجموعه Tactics for Listening می باشد که مجموعه بسیار قوی در زمینه تقویت مهارت لیسینینگ و رسیدن به نمره 7 آیلتس است که در سه سطح میتدی، متوسط و پیشرفته ارائه شده است.

ویژگی های فوق العاده مجموعه Tactics for Listening

وجود 24 درس در هر کتاب که از آسان به سخت تنظیم شده است و از این حیث بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

ارائه تمرینات و تست های تکمیلی در آخر هر کتاب که سخت تر از درس های اصلی بوده و کاملا زبان آموز را به چالش می کشد.

ارائه لیستی کامل از کلمات کاربردی در انتهای هر کتاب به منظور یاد آوری کلمات پر کاربرد و آموزش آن ها به زبان آموز

ارائه متن تمام فایل های صوتی تمام دروس در انتهای هر کتاب به منظور از بین بردن ابهامات زبان آموزان

ارائه تمرین های مشابه آزمون های بین المللی مانند آیلتس در دروس هر کتاب حتی در Tactics Basic

ارائه و آموزش لهجه های مختلف انگلیسی به منظور آماده کردن زبان آموزان برای مواجهه با لهجه های مختلف در آزمون های بین المللی مانند آیلتس

دانلود مجموعه Tactics for Listening ویرایش سوم

6. Super Crack IELTS Speaking

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

اگر بخواهیم به صورت تخصصی مهارت Speaking را تقویت کرده و شاهد افزایش نمره در قسمت Speaking آیلتس تا نمره 8 باشیم، بدون شک مطالعه کتاب Super Crack IELTS Speaking یکی از باید هاست که یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس در مهارت اسپیکینگ است.

کتاب فوق که توسط دکتر باقری و همکارانشون تالیف شده، نمونه بالایی از مهارت Speaking را به نمایش میگذارد که مخلوطی از کلمات آکادمیک، گرامر های متنوع و پیچیده و ایده های بسیار جالب است و فقط مخصوص آن دسته از داوطلبانی است که می خواهند نمره 7 و بالای 7 را کسب کنند.

یکی از مزیت های عمده این کتاب جامع بودن آن است. به طوری که شامل 300 صفحه است و تمامی 3 بخش آزمون Speaking را به صورت جامع پوشش می دهد. به خاطر تلاش های گروه ایرانی کتاب در راستای گردآوری کتاب از قرار دادن لینک دانلود معذوریم و لینک خرید کتاب را برای شما به اشتراک می گذاریم. و نکته پایانی که به دلیل ساختار کتاب می توانید آن را به صورت خورخوان در منزل مطالعه کنید و بنابراین این کتاب هم یکی دیگر از بهترین منابع خودخوان آیلتس به شمار می رود.

خرید کتاب Super Crack IELTS Speaking

7. Unlock IELTS 7

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

دیگر کتابی که به صورت تخصصی توسط خانه آیلتس ایران خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه می شود کتاب Unlock IELTS 7 می باشد که حاوی بیش از 270 نمره Writing تسک دو معادل نمره 6 تا 7 آیلتس می باشد که می تواند کمک شایانی به شما داوطلبان در جهت ارتقای دایره واژگان آکادمیک شما، آشنایی با ساختار و گرامر های ضروری آزمون آیلتس و همچنین ایده و الگو های ناب در باب موضوعات مختلف مطرح شده در آزمون آیلتس کند و این کتاب هم یکی دیگر از از بهترین منابع خودخوان آیلتس در زمینه رایتینگ می باشد.

اگر داوطلبی به صورت دقیق و ویژه و براساس آموزش هایی که استاد مجتبی خدادادی در وبسایت خانه آیلتس ایران و کلاس های حضوری انجام میدهند، به این کتاب بپردازد، بسیار بعید به نظر می رسد که آن داوطلب نمره ای کمتر از 7 در مهارت Writing آزمون آیلتس کسب کند. شما می توانید برای دانلود این مجموعه به قسمت دانلود منابع آیلتس در صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا از لینک زیر اقدام بفرمایید.

دانلود کتاب Unlock IELTS Writing 7

8. Super Crack IELTS Academic Writing Task 1

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

همانطور که میدانید کتاب های قبلی که در زمینه مهارت Writing خدمت شما داوطلبان عزیز معرفی کردیم در زمینه قست دوم آزمون یعنی تسک دو بود. اکنون می خواهیم کتاب بسیار فوق العاده ای در باب تسک یک Writing آزمون آکادمیک آیلتس خدمت شما معرفی کنیم که یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس در زیمنه تسک اول رایتینگ آیلتس است.

کتاب فوق که باز هم حاصل تلاش و تالیف دکتر باقری و همکارانشان می باشد، به صورت تخصصی و جامع به بررسی نمودارهای مختلف تسک یک و ارائه مثال های گوناگون در باب این نمودارها می پردازد. نکته ای که بسیار در این کتاب شاخص است استفاده از زبان آکادمیک مربوط به تسک یک می باشد که این کتاب را از سایر کتاب ها متمایز کرده است. به خاطر تلاش های گروه ایرانی کتاب در راستای گردآوری کتاب از قرار دادن لینک دانلود معذوریم و لینک خرید کتاب را برای شما به اشتراک می گذاریم.

خرید کتاب Super Crack IELTS Academic Writing Task 1

9. Crack IELTS in a Flash Letter Writing

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

اگر داوطلب آزمون جنرال آیلتس هستید، بنابراین نیاز به کتابی دارید که شما را در نوشتن تسک یک Writing که مربوط به نامه نگاری است، یاری کند. کتاب Crack IELTS in a Flash Letter Writing که باز هم تالیف دیگری از دکتر باقری و همکارانشان می باشد، شما را با نمونه های متنوعی از نامه های رسمی و غیر رسمی آیلتس آشنا می کند و همچنین قبل از آن، آموزش کاملی از فرآیند نوشتن نامه در آزمون آیلتس خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه می دهد. بنابراین یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس در زمینه تسک اول رایتینگ جنرال است.

انتخاب زبان مناسب رسمی یا غیر رسمی با توجه به سوال داده شده یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در تسک یک آزمون Writing جنرال آیلتس رعایت شود که این کتاب خیال شما را تا حد زیادی  از این بابت راحت می کند. به خاطر تلاش های گروه ایرانی کتاب در راستای گردآوری کتاب از قرار دادن لینک دانلود معذوریم و لینک خرید کتاب را برای شما به اشتراک می گذاریم.

خرید کتاب Crack IELTS in a Flash Letter Writing

10. IELTS Listening Ultimate 

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

اگر به دنبال یک کتاب تخصصی در باب افزایش نمره Listening آیلتس هستید، بهترین انتخاب قطعا کتاب IELTS Listening Ultimate خواهد بود. یک کتاب حاوی 141 تست Listening آزمون آیلتس، که شما را با دنیایی از تست های معتبر Listening آزمون آیلتس از جمله تمام تست های کمبریج 1 تا 14 آشنا میکند و یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس در آموزش مهارت لیسینینگ آیلتس می باشد.

این کتاب به عنوان کتاب تمرین Listening نمی تواند استفاده شود چرا که بسیار تست های سطح بالا نزدیک به آزمون آیلتس دارد و بنابراین استفاده از آن فقط 2 تا 3 ماه قبل از آزمون آیلتس توصیه می شود. برای تمرین پیش از این کتاب شما می توانید از کتاب های Tactics For Listening که از سطح Basic تا Expanding را شامل می شود، بهره گیرید. تالیف و جمع آوری این کتاب حاصل تلاش آقای امین برهانی و سرکار خانم زهرا هاشمی است و بنابراین از قرار دادن لینک دانلود معذوریم و لینک خرید کتاب را برای شما به اشتراک می گذاریم.

خرید کتاب IELTS Listening Ultimate 

11. Cambridge Practice Tests for IELTS

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

مهمترین منبع آزمون آیلتس و گل سرسبد تمامی منابع معرفی شده آمادگی آزمون آیلتس تا به حال بدون شک مجموعه کتاب های Cambridge Practice Tests for IELTS می باشد که هیچ داوطلبی نمی تواند قبل از شرکت در آزمون اصلی آیلتس با این مجموعه آشنا نباشد و بی شک بهترین منابع خودخوان آیلتس می باشد.

سری کتاب های تست کمبریج که تا زمان نگارش این مقاله تا شماره 15 منتشر شده است،کتاب های  تمرین و آموزش مهارت های آیلتس نیستند. بلکه کتاب های شبیه سازی آزمون اصلی آزمون آیلتس هستند که شماره 1 تا 14 آن هیچ ارتباطی به سختی و آسانی این کتاب ها ندارد. در واقع بر اساس سال انتشار از شماره یک شروع می شود که مربوط به حداقل 20 سال پیش است و تا کتاب 15 که مربوط به سال 2019 می باشد ادامه پیدا کرده است.

بعضی از اساتید پیشنهاد می دهند که زدن تست های این مجموعه را از شماره 10 که به سال 2020 نزدیک تر است شروع کنید اما خانه آیلتس ایران توصیه می کند از آن جا که تست های مجموعه کمبریج همیشه معتبر و استاندارد بوده اند، اگر وقت کافی برای شرکت در آزمون دارید، سعی کنید تمام تستهای این مجموعه از شماره یک تا شماره پانزده که تا به امروز منتشر شده بر اساس زمانبندی منطبق با انجام آزمون اصلی امتحان کنید. شما می توانید برای دانلود این مجموعه نفیس به قسمت دانلود منابع آیلتس در صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا از لینک زیر اقدام بفرمایید.

دانلود مجموعه Cambridge IELTS 1-16

4000 Essential English Words .12

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

اگر به دنبال تقویت مهارت های پایه زبان انگلیسی مانند دایره واژگان مورد نیاز برای شرکت در آزمون آیلتس می باشید، بی شک کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی یکی از آن دسته از کتاب های معتبری است که لغات پرتکرار زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته را به شما داوطلبان عزیز آموزش می دهد و یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس در زمینه آموزش لغت های مورد نیاز برای حضور در آزمون آیلتس است. این مجموعه فوق العاده در 6 جلد عرضه شده که هر جلد حاوی 600 لغت می باشد و کل 6 جلد کتاب 3600 لغت را به شما تدریس می کند.

400 لغت هم در قالب تمرینات و متن های موجود در هر کتاب به شما آموزش می دهد. اگر هدف شما گرفتن نمره 6 آیلتس می باشد، خواندن این مجموعه تا جلد 3 کفایت می کند، اگر می خواهید به نمره 7 برسید، باید مطالعه تا جلد 5 این کتاب را تمام کنید و اگر می خواهید به بیشتر از نمره 7 آیلتس فکر کنید بنابراین باید مجموعه کامل تا جلد 6 را فرا گیرید.

همچنین تدریس ویدیویی و جامع ویرایش اول این مجموعه توسط استاد مجتبی خدادادی و در خانه آیلتس ایران برای نخستین بار صورت پذیرفته و کاملا به عنوان یک اثر خودخوان فوق العاده است و  یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس است که شما می توانید از قسمت دوره های آموزشی اقدام به مشاهده این مجموعه گرانبها بفرمایید. همچنین تدریس ویدیویی ویرایش دوم این مجموعه به زودی در خانه آیلتس ایران در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای دانلود این مجموعه به قسمت دانلود منابع آیلتس در صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا از لینک زیر اقدام بفرمایید.

دانلود ویرایش اول مجموعه 6 جلدی 4000 Essential English Words

دانلود تدریس ویدیویی ویرایش اول کتاب 4000 Essential English Words 

13. Cambridge Grammar For IELTS

 

 

بهترین منابع خودخوان آیلتس

بهترین منابع خودخوان آیلتس کدامند؟

اگر در قسمت گرامر  احساس ضعف می کنید باید به فکر تقویت این قسمت مهم زبان انگلیسی باشید چرا که قسمت Speaking و به خصوص مهارت Writing به شدت به یک تسلط خوب از گرامر نیازمند است. بنابراین برای تقویت این قسمت مهم زبان انگلیسی ما کتاب Cambridge Grammar For IELTS را پیشنهاد می دهیم و از آن جا که توسط انتشارات کمبریج عرضه شده است، مثل همیشه حرفه ای ، استاندارد و قابل اطمینان است و این کتاب هم یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس در تقویت گرامر مورد نیاز آزمون آیلتس می باشد.

تمام گرامر های مورد نیاز شما برای موفقیت در آزمون آیلتس را شامل می شود. منتها نکته ای که حائز اهمیت است این است که از آنجا که زبان کتاب انگلیسی است و دارای تمرینات حرفه ای و سطح بالای گرامر زبان انگلیسی است، به هیچ عنوان برای استفاده افراد مبتدی توصیه نمی شود و این دسته از داوطلبان می توانند کتاب های English Grammar in Use و کتاب هایی از این قبیل یا آموزش ویدیویی گرامر کامل زبان انگلیسی توسط استاد مجتبی خدادادی را شروع کنند. همچنین شما می توانید برای دانلود این مجموعه به قسمت دانلود منابع آیلتس در صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا از لینک زیر اقدام بفرمایید.

دانلود کتاب Cambridge Grammar For IELTS

دانلود آموزش کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

همچنین می توانید برای سفارش کل آموزش ویدیویی این کتاب در قالب یک پکیج نفیس که شامل یک فلش 32 گیگابایتی حاوی تمام ویدیوهای آموزشی 150 درس این کتاب با کیفیت HD به همراه کتاب اوریجینال به لینک زیر مراجعه فرمایید.

خرید پکیج بزرگ گرامر خانه آیلتس ایران بر اساس کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

همچنین شما می توانید معرفی دیگری از بهترین منابع خودخوان آیلتس را از قسمت ویدیو در اول همین پست مشاهده بفرمایید که درای اشتراکاتی با منابع معرفی شده در این پست است. با این تفاوت که ویدیویی که خدمت شما ارائه شده است، چندی بعد توسط خانه آیلتس ایران ضبط گردید و در این پست خدمت شما ارائه شد.

برای خواندن مقاله همین ویدیو به لینک زیر مراجعه فرمایید.

معرفی منابع آیلتس بدون استاد 2021

با آرزوی این که این مقاله مورد رضایت شما داوطلبان عزیز قرار گرفته باشد لینک های ارزشمند دیگری پیرامون سایر منابع و مقالات ارزشمندی که در وب سایت خانه آیلتس ایران به منظور افزایش آمادگی شما داوطلبان عزیز منتشر گردیده، خدمت شما ارائه می دهیم.

مدیریت زمان در آزمون آیلتس 

یک هفته قبل از آزمون آیلتس چه باید کرد؟

9 حقیقت شگفت انگیز درباره آیلتس

دانلود کتاب Complete IELTS 6.5-7.5

دانلود منابع خودخوان آیلتس

نکات طلایی IELTS Listening

نکات طلایی IELTS Speaking

نکات طلایی IELTS Writing

نکات طلایی IELTS Reading

نحوه نمره دهی آزمون آیلتس ارائه شده توسط سایت آیلتس لیز

سوالات متداول دوره های خانه آیلتس ایران

شرایط حضور در کلاس های خصوصی خانه آیلتس ایران

لغت های مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس

نحوه افزایش نمره Reading آیلتس

نحوه گرفتن نمره 7 در اسپیکینگ آیلتس

خانه آیلتس ایران