معرفی و دانلود کتاب Grammar for IELTS

یکی از اجزای جدایی ناپذیر و بسیار مهم در تمام مهارت های آزمون آیلتس، مهارت و دانش گرامر زبان انگلیسی است که به صورت غیر مستقیم در تمام مهارت های آزمون آیلتس تاثیر گذار است. از این رو انتشارات کمبریج بار دیگر تمام تلاش خود را برای ارائه مجموعه ای که پاسخگوی این نیاز داوطلبان باشد، به کار بسته است و نتیجه این تلاش کتاب Grammar for IELTS می باشد که به صورت هنرمندانه ای به مرور نکات گرامری مورد نیاز داوطلبان پرداخته است.

البته در نظر داشته باشید این مجموعه برای کسانی که سطح مبتدی زبان انگلیسی هستند اصلا مناسب نیست و مخاطب آن دانشجویان پیشرفته زبان انگلیسی می باشند که می خواهند دانش گرامری خود را برای حضور در آزمون تقویت کنند.

کتاب Grammar for IELTS

اگر در قسمت گرامر  احساس ضعف می کنید باید به فکر تقویت این قسمت مهم زبان انگلیسی باشید چرا که قسمت Speaking و به خصوص مهارت Writing به شدت به یک تسلط خوب از گرامر نیازمند است. بنابراین برای تقویت این قسمت مهم زبان انگلیسی ما کتاب Grammar For IELTS را پیشنهاد می دهیم و از آن جا که توسط انتشارات کمبریج عرضه شده است، مثل همیشه حرفه ای ، استاندارد و قابل اطمینان است. تمام گرامر های مورد نیاز شما برای موفقیت در آزمون آیلتس را شامل می شود.

منتها نکته ای که حائز اهمیت است این است که از آنجا که زبان کتاب  Grammar For IELTS انگلیسی است و دارای تمرینات حرفه ای و سطح بالای گرامر زبان انگلیسی است، به هیچ عنوان برای استفاده افراد مبتدی توصیه نمی شود و این دسته از داوطلبان می توانند کتاب های English Grammar in Use و کتاب هایی از این قبیل یا آموزش ویدیویی گرامر کامل زبان انگلیسی توسط استاد مجتبی خدادادی را شروع کنند.

دانلود کتاب Grammar for IELTS

شما می توانید از لینک زیر به فایل های گرامر تدریس شده استاد مجتبی خدادادی دسترسی پیدا کنید.

آموزش ویدیویی مجموعه Grammar in Use ویرایش پنجم استاد مجتبی خدادادی

همچنین می توانید از طریق لینک زیر وارد سایت examenglish شوید و در تعیین سطح گرامر آیلتس به رایگان شرکت نمایید.

تعیین سطح رایگان گرامر آیلتس

همچنین شما می توانید نمونه تدریس گرامر زمان ها توسط استاد مجتبی خدادادی را از قسمت ویدیو در اول همین پست مشاهده بفرمایید.

در پایان شما می توانید برای دانلود این مجموعه به قسمت باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.