معرفی و دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

یکی از مجموعه های اختصاصی و بسیار کاربردی لغت در زبان انگلیسی مجموعه 4000 لغت ضروری است که در سال های اخیر جایگاه ویژه ای را در نزد اساتید و زبان آموزان پیدا کرده است.

مژده: دانلود رایگان ویرایش دوم این مجموعه نیز در سایت قرار گرفت که می توانید از پیوند زیر آن را دریافت فرمایید.

دانلود رایگان ویرایش دوم کتاب 4000 لغت ضروری

معرفی و دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

این مجموعه بسیار کاربردی به دلیل تمرکز بر روی متداول ترین لغات زبان انگلیسی در موضوعات مختلف می تواند منبع بسیار مناسبی برای آزمون های مختلف زبان انگلیسی از جمله آیلتس باشد. به همین دلیل خانه آیلتس ایران و شخص استاد مجتبی خدادادی جایگاه ویژه ای را برای  مجموعه 4000 لغت ضروری در نظر گرفته و علاوه بر ارائه فایل های کامل 6 جلد ویرایش اول این مجموعه، برای نخستین بار در ایران تدریس تخصصی و ویژه این مجموعه توسط استاد مجتبی خدادادی را آغاز کرده است.

معرفی و دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

اگر به دنبال تقویت مهارت های پایه زبان انگلیسی مانند دایره واژگان مورد نیاز برای شرکت در آزمون آیلتس می باشید، بی شک مجموعه 4000 لغت ضروری یکی از آن دسته از کتاب های معتبری است که لغات پرتکرار زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته را به شما داوطلبان عزیز آموزش می دهد.

معرفی و دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

این مجموعه فوق العاده در 6 جلد عرضه شده که هر جلد حاوی 600 لغت می باشد و کل 6 جلد کتاب 3600 لغت را به شما تدریس می کند. 400 لغت هم در قالب تمرینات و متن های موجود در هر کتاب به شما آموزش می دهد. اگر هدف شما گرفتن نمره 6 آیلتس می باشد، خواندن این مجموعه تا جلد 3 کفایت می کند، اگر می خواهید به نمره 7 برسید، باید مطالعه تا جلد 5 این کتاب را تمام کنید و اگر می خواهید به بیشتر از نمره 7 آیلتس فکر کنید بنابراین باید مجموعه کامل تا جلد 6 را فرا گیرید.

معرفی و دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

همچنین تدریس ویدیویی و جامع ویرایش اول در جلد اول و دوم این مجموعه توسط استاد مجتبی خدادادی و در خانه آیلتس ایران برای نخستین بار صورت پذیرفته که شما می توانید از قسمت دوره های آموزشی اقدام به مشاهده این مجموعه گرانبها بفرمایید. در این تدریس ویدیویی معنی کامل لغات، ترجمه معنی انگلیسی، مثال ها و متون پایان هر درس نیز به صورت تصویری برای شما ارائه شده است. همچنین کلیه نکات گرامری و تلفظی کلیه لغات و جملات نیز به صورت کامل خدمت شما ارائه شده است.

مجموعه 6 جلدی 4000 لغت ضروری

معرفی و دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

همچنین تدریس ویدیویی جلد 3 تا 6 ویرایش اول و همچنین 6 جلد ویرایش دوم این مجموعه نیز به زودی در خانه آیلتس ایران در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای دانلود فایل های PDF و AUDIO ویرایش اول و دوم این مجموعه به قسمت باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

همچنین شما می توانید به منظور آشنایی با نحوه تدریس این مجموعه، فایل ویدیویی ارائه شده در همین پست را مشاهده فرمایید. این فایل در واقع نمونه ای از تدریس یکی از درس های جلد اول این مجموعه در ویرایش اول توسط استاد مجتبی خدادادی می باشد.

دانلود فایل های تدریس مجموعه 4000 لغت ضروری توسط استاد مجتبی خدادادی

دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

معرفی و دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

در صورت تمایل می توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید و محتوای کل مجموعه 4000 لغت ضروری را به صورت آنلاین مشاهده فرمایید.

محتوای کل مجموعه 4000 لغت ضروری

در صورت تمایل می توانید به سایر منابع آموزشی وب سایت خانه آیلتس ایران در باب تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی مراجعه کرده تا در واقع بتوانید با استفاده از منابع مختلف دیگر هیچ ترسی برای رویارویی با متون زبان انگلیسی نداشته باشید. بنابراین کافی است به پیوندهای زیر نیز مراجعه فرموده و سایر منابع موجود را نیز دانلود بفرمایید.

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

لغات مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس

دانلود کتاب collins vocabulary for ielts

خانه آیلتس ایران