معرفی و دانلود  کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS یکی از کتاب های معتبر آیلتس و یکی ار بهترین منابع آزمون آیلتس است که میتواند شما را در راستای تقویت دایره واژگان مورد نیاز برای آزمون آیلتس تا حد بسیار زیادی یاری کند. نکته بسیار جالب در مورد این کتاب تخصصی بودن آن در باب ارائه لغات مورد نیاز برای مهارت های مختلف آزمون آیلتس است.

معرفی و دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

در واقع کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS می کوشد تا شما داوطلبان عزیز را با لغات تخصصی مهارت های Listening,Speaking,Writing, Reading آشنا کند.

 

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

 

معرفی و دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

ویژگی های Cambridge Vocabulary for IELTS

از ویژگی های دیگر کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS ، ارائه تست های متنوع ارزیابی دانش لغتی داوطلبان به همراه ارائه پاسخ نمونه در انتهای کتاب است که برای داوطلبان از این حیث بسیار مفید و موثر خواهد بود. همچنین بررسی اشتباهات رایج داوطلبان آیلتس در استفاده از لغات آکادمیک بخش دیگری است که به خوبی در این کتاب به آن پرداخته شده است. در پایان این کتاب می تواند به مهارت شنیداری شما نیر کمک شایانی کند چرا که فایل های صوتی بیشماری در باب ارائه لغات در این کتاب معتبر آورده شده است.

همچنین شما می توانید معرفی این کتاب را که توسط انتشارات کمبریج انجام شده است، از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید.

معرفی کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

معرفی و دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

به علاوه کتاب معروف Cambridge Vocabulary for IELTS ، پیشنهاد خانه آیلتس ایران برای بهبود دایره واژگان، کتاب لغت 4000 زبان انگلیسی است که در 6 سطح عرضه شده و برای رسیدن به آیلتس 7 مطالعه جلد یک تا چهارم برای داوطلبان مبتدی آیلتس توصیه می شود.

البته این بدان معنی نیست که مطالعه جلد 5 و یا 6 کمکی به موفقیت بیشتر شما نمی کنید چرا که اگر وقت داشته باشید و این دو کتاب را نیز مطالعه کنید، قطعا موفقیت شما بیشتر می شود.

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

معرفی و دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

اما به نظر ما برای رسیدن به نمره آیلتس 7، مطالعه این کتاب ها تا جلد 4 کفایت می کند. شما می توانید برای دانلود مجموعه 4000 لغت ضروری و آموزش آن که توسط خانه آیلتس ایران و شخص استاد مجتبی خدادادی به صورت ویژه ارائه شده است، به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

دانلود مجموعه 6 جلدی کتاب 4000 لغت ضروری

دانلود آموزش مجموعه 4000 لغت ضروری

شما می توانید فایل های صوتی و پی دی اف کتاب حاضر را در قالب یک فایل فشرده به طور رایگان از باکس دانلود زیر از سایت خانه آیلتس ایران دانلود بفرمایید.