چه لغاتی برای گرفتن نمره 7 آیلتس مناسب است؟

در این قسمت قصد داریم شما را با دامنه لغات مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس آشنا کنیم.

لغات مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس

همانطور که میدانید برای گرفتن نمره های بالا در آزمون آیلتس، شما نیاز به یک دامنه لغات بالا دارید تا شما را از داوطلبان دیگر متمایز کرده و ممتحن را قانع کند که دامنه لغات شما برای قسمت های writing و speaking نزدیک به 7 و یا حتی بالاتر است. بنابراین در این پست خانه آیلتس ایران راهکارهای رسیدن به لغات سطح بالا و نحوه استفاده از آن ها را در این قالب ویدیویی به شما آموزش خواهد داد. امید است مورد توجه شما عزیزان واقع شود.

همچنین در صورت تمایل می توانید از طریق لینک زیر به وب سایت آیلتس لیز مراجعه کرده و لیستی از لغت های مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس را مشاهده فرمایید.

لغت های مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس

به علاوه ویدیو بالا ، پیشنهاد خانه آیلتس ایران برای بهبود دایره واژگان، کتاب لغت 4000 زبان انگلیسی است که در 6 سطح عرضه شده و برای رسیدن به آیلتس 7 مطالعه جلد یک تا چهارم برای داوطلبان مبتدی آیلتس توصیه می شود.

البته این بدان معنی نیست که مطالعه جلد 5 و یا 6 کمکی به موفقیت بیشتر شما نمی کنید چرا که اگر وقت داشته باشید و این دو کتاب را نیز مطالعه کنید، قطعا موفقیت شما بیشتر می شود.

اما به نظر ما برای رسیدن به نمره آیلتس 7، مطالعه این کتاب ها تا جلد 4 کفایت می کند. شما می توانید برای دانلود مجموعه 4000 لغت ضروری و آموزش آن که توسط خانه آیلتس ایران و شخص استاد مجتبی خدادادی به صورت ویژه ارائه شده است، به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

دانلود مجموعه 6 جلدی کتاب 4000 لغت ضروری

دانلود آموزش مجموعه 4000 لغت ضروری

همچنین شما می توانید همین ویدیو را از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید.