دانلود کتاب های collins for ielts

در ادامه معرفی بهترین منابع آیلتس، در این قسمت قصد داریم شما را با مجموعه فوق العاده آیلتس Collins آشنا کنیم. این مجموعه یکی از بهترین مجموعه های آمادگی و تست آزمون آیلتس می باشد که شما را با تکنیک های مختلف جهت افزایش نمره خود در مهارت مورد نظر آشنا می کند.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

اگر چه از لحاظ اعتبار و کیفیت نسبت به کتاب های انتشارات کمبریج از اهمیت پایین تری برخوردار می باشد، اما برای بسیاری از داوطلبان آیلتس، کتاب های آیلتس Collins به عنوان یکی از منابع معتبر آمادگی آزمون آیلتس از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

بنابراین از آن جا که این مجموعه دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین داوطلبان آیلتس می باشد، در این پست شما را با 6 جلد کامل این مجموعه در باب آزمون آیلتس آشنا کرده و سپس لینک های دانلود کلیه جلدها را از قسمت باکس دانلود در زیر این پست در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

معرفی و دانلود کتاب Collins Listening for IELTS

کتاب Collins Listening for IELTS یک کتاب تخصصی آیلتس در باب افزایش نمره لیسنینگ آزمون آیلتس می باشد که مختص افرادی است که سطح لیسنینگ آن ها حداقل نمره 5 آیلتس باشد. در واقع این کتاب با معرفی تکنیک ها و رموز تقویت مهارت لیسنینگ به علاوه معرفی تمرین های مرتبط با سوالات مختلفی که در آزمون لیسنینگ آیلتس مطرح می شود، می کوشد داوطلبان را به بهترین شکل با قسمت های مختلف آزمون لیسنینگ آیلتس آشنا کرده و با ارائه تمرین های متنوع و کاربردی، نمره داوطلبان آزمون آیلتس را تا نمره حداقل 7 لیسنینگ آیلتس تقویت بخشد.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

این کتاب شامل 12 درس می باشد که هر درس از سه بخش مجزا تشکیل شده است. در بخش نخست لغات و عبارات لیسنینگ مورد نظر معرفی می شود، در بخش دوم داوطلبان آیلتس با استراتژی های مورد نظر برای پاسخ دادن به سوالات لیسنینگ مورد نظر آماده می شوند و بالاخره در قسمت پایانی درس، سوالات اصلی آزمون آیلتس همراه با پاسخنامه به دانشجویان ارائه می گردد.

بنابراین مطالعه این کتاب به هیچ عنوان مناسب افرادی که سطح لیسنینگ آن ها مبتدی بوده نیست. این دسته از افراد باید نخست با مطالعه کتاب هایی نظیر مجموعه Tactics for Listening که در سه سطح از مبتدی تا پیشرفته ارائه شده است، سطح خود را به این کتاب آمادگی آیلتس لیسنینگ یعنی Collins Listening for IELTS برسانند.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

در ضمن شما می توانید علاوه بر دانلود کتاب Collins Listening for IELTS که لینک آن در قسمت باکس دانلود در پایین همین پست خدمت شما ارائه شده است، مجموعه بی نظیر تقویت مهارت لیسنینگ Tactics for Listening را نیز از لینکی که در زیر در اختیار شما قرار داده شده است، دانلود فرمایید.

دانلود مجموعه Tactics For Listening

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

معرفی و دانلود کتاب Collins Reading for IELTS

بر اساس نویسنده کتاب Collins Reading for IELTS، این کتاب برای کسانی طراحی و نوشته شده است که فکر می کنند هیچ وقت در مهارت ریدینگ به نمره بالایی دست پیدا نمی کنند.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

این کتاب که برای داوطلبان آزمون آکادمیک آیلتس طراحی شده است، داوطلبان آیلتس را با مجموعه متن های آکادمیک و دانشگاهی آشنا کرده و راهکارهای لازم برای افزایش نمره ریدینگ و درک مطلب داوطلبان آیلتس را آموزش می دهد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب در جواب های تشریحی و مفیدی است که به هر یک از سوالات ریدینگ آزمون آیلتس داده است.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

جواب های کاملا روشن و کاربردی که می تواند راه درست رسیدن به پاسخ را به طور روشن به داوطلبان نشان دهد. ویژگی دیگر این مجموعه این است که اشتباهات رایجی را که داوطلبان در آزمون ریدینگ آیلتس انجام می دهند، به طور مکرر به آنها یاد آوری می کند. 

این کتاب مخصوص کسانی است که سطح ریدینگ آن ها حداقل نمره 5 آیلتس می باشد. بنابراین مطالعه این کتاب به هیچ عنوان مناسب داوطلبان مبتدی آیلتس نمی باشد. اگر سطح مبتدی زبان انگلیسی می باشید از کتاب های Steps to Understanding شروع کرده و پس از آن به سراغ کتاب های Select Readings بروید. بعد از خواندن این دو مجموعه سطح ریدینگ شما به جایگاهی رسیده است که مطالعه این کتاب را آغاز کنید.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

در ضمن شما می توانید برای دانلود کتاب Collins Reading for IELTS به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید. اما می توانید مجموعه کتاب های Steps to Understanding و Select Readings را از لینک های زیر دریافت و دانلود بفرمایید.

دانلود مجموعه کتاب های Steps to Understanding

دانلود مجموعه کتاب های Select Readings

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

معرفی و دانلود کتاب Collins Writing for IELTS

همان طور که همه شما داوطلبان عزیز مستحضر هستید، مهارت رایتینگ چالش برانگیزترین نقطه آزمون آیلتس می باشد و موفقیت و گرفتن نمره بالا در این مهارت آرزوی بسیاری از داوطلبان آیلتس به ویژه در کشورمان ایران می باشد.

یکی از کتاب هایی که بسیار قوی در زمینه آموزش مهارت رایتینگ کار کرده است، بی شک همین کتاب Collins Writing for IELTS است. کتابی که ساختار رایتینگ آیلتس را به بهترین شکل معرفی کرده و جواب های نمونه فوق العاده ای به هر یک از سوالات رایتینگ آیلتس داده است.

معرفی و دانلود مجموعه collins for ielts

این کتاب شامل 12 درس می باشد که در هر 12 درس شما با استراتژی ها و رموز گرفتن نمره های بالا در آزمون رایتینگ آیلتس آشنا می شوید. هر درس از 3 بخش تشکیل شده که  در بخش اول داوطلب با لغات مورد نظر که در قسمت رایتینگ قرار است با آن روبرو شود، آشنا می شود. در بخش دوم شما با نحوه پاسخ دادن صحیح به هر دو تسک 1 و 2 رایتینگ آیلتس آشنا می شوید و بالاخره در بخش آخر، شما به چالشی دعوت می شوید که باید در آن به یک نمونه سوال واقعی در آزمون آیلتس پاسخ دهید.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

در نظر داشته باشید برای استفاده از این کتاب باید سطح رایتینگ شما حداقل نمره 5 تا 5.5 باشد.این کتاب به هیچ عنوان برای داوطلبان مبتدی مناسب نمی باشد و چنانچه تازه به آزمون آیلتس علاقمند شدید و قصد دارید رایتینگ خود را تقویت کنید، باید نخست مهارت لغت و گرامر خود را تقویت کرده و همچنین از کتاب های مبتدی رایتینگ شروع کنید که لینک آن ها در زیر برای شما آورده شده است.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

همچنین می توانید از دوره تدریس جامع رایتینگ خانه آیلتس ایران که توسط استاد مجتبی خدادادی تدریس شده است، بهره مند شوید که لینک آن در زیر قابل مشاهده است. برای دانلود کتاب Collins Writing for IELTS به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

آموزش کتاب 4000 لغت ضروری استاد مجتبی خدادادی

دانلود کتاب 4000 لغت ضروری

آموزش گرامر آیلتس استاد مجتبی خدادادی

دانلود کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

آموزش رایتینگ آیلتس مخصوص مبتدیان

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

معرفی و دانلود کتاب Collins Speaking for IELTS

معرفی و دانلود کتاب Collins Speaking for IELTS

یکی دیگر از کتاب های موفق و حرفه ای انتشارات کولینز، کتاب Collins Speaking for IELTS می باشد. کتابی که سعی کرده است تمام نکاتی را که یک داوطلب برای رسیدن به نمرات بالا در آزمون اسپیکینگ آیلتس به آن نیاز دارد، برای داوطلب مهیا سازد.

از نکات تلفظی بسیار کاربردی گرفته تا بیان اشتباهات گرامری متداول در آزمون اسپیکینگ، ارائه نمونه پاسخ های سطح بالا و صدها نکته کاربردی دیگر که می تواند نمره آیلتس داوطلبان در مهارت اسپیکینگ را تا حد زیادی تقویت کند.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

کتاب از 12 درس تشکیل شده، هر درس دارای سه بخش می باشد که در بخش اول لغات ضروری مربوط به موضوع مورد نظر ارائه می شود. در بخش دوم به ارائه راهکارهای مربوط به پاسخ به سه بخش موجود در آزمون اسپیکینگ پرداخته می شود و بالاخره در قسمت سوم به یک نمونه واقعی از آزمون اسپیکینگ آیلتس پرداخته شده و جواب های تشریحی بسیار کاملی در باب آن ارائه می شود.

خواندن این کتاب به داوطلبان میتدی آیلتس توصیه نمی گردد و پیشنهاد خانه آیلتس ایران برای این دسته از داوطلبان آیلتس استفاده از مجموعه کتاب های Face to Face ویرایش دوم است که لینک آن در زیر برای شما آورده شده است.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

اگر سطح شما کمی از کتاب Collins Speaking for IELTS پایین تر است، می توانید از کتاب Upper Intermediate یا Intermediate مجموعه Face to Face برای تقویت مهارت اسپیکینگ خود شروع کنید. شما می توانید کتاب Collins Speaking for IELTS از باکس دانلود در زیر دانلود فرمایید.

دانلود مجموعه کتاب Face to Face ویرایش دوم

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

معرفی و دانلود کتاب Collins Vocabulary for IELTS

معرفی و دانلود کتاب Collins Vocabulary for IELTS

یکی دیگر از کتاب های معتبر و کاربردی آزمون آیلتس کتاب Collins Vocabulary for IELTS می باشد که در آن شما می توانید تعداد کثیری از لغات آکادمیک و مورد نیازی که قرار است در آزمون آیلتس با آن روبرو شوید را فرا گیرید. این کتاب در بر گیرنده لغات مربوط به موضوعاتی است که شما قرار است در آزمون آیلتس در هر 4 مهارت با آن ها روبرو شوید.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

این کتاب نیر حاوی 3 بخش اصلی در هر درس می باشد که طی هر درس شما در بخش اول با معرفی لغات روبرو می شوید، در بخش دوم لغات تدریس شده در قالب تمرین های متنوع به کار گرفته شده و نحوه کاربرد آن ها آموزش داده می شود و بالاخره در قسمت پایانی سوالاتی در قالب امتحان اصلی آیلتس پیش روی داوطلبان قرار داده می شود.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

البته همان طور که مستحضر می باشید، در امتحان آیلتس امتحان لغت و گرامری وحود ندارد، بلکه این لغات و گرامر ها باید در قسمت رایتینگ و اسپیکینگ توسط داوطلبان به کار برده شده تا نمره بالاتری کسب کنند. ضمن این که دانستن لغات بیشتر می تواند کمک بسزایی در درک قسمت لیسنینگ و ریدینگ آزمون آیلتس باشد.

در نظر داشته باشید که مطالعه این کتاب به هیچ عنوان به داوطلبان مبتدی توصیه نمی گردد و پیشنهاد ویژه خانه آیلتس ایران به این گونه از داوطلبان، مطالعه کتاب 4000 لغت ضروری است که تا جلد 6 ارائه شده است. برای رسیدن به آیلتس 7 مطالعه این کتاب تا جلد 4 کفایت می کند.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

ضمن این که کتاب اول این مجموعه توسط استاد مجتبی خدادادی تدریس شده است که می توانید این مجموعه کتاب و آموزش جلد اول آن را از لینک های زیر دانلود بفرمایید. همچنین می توانید کتاب Collins Vocabulary for IELTS را از باکس دانلود در قسمت پایانی همین پست دانلود فرمایید.

آموزش کتاب 4000 لغت ضروری استاد مجتبی خدادادی

دانلود کتاب 4000 لغت ضروری

معرفی و دانلود کتاب های آیلتس collins english for exams

معرفی و دانلود کتاب Collins  Grammar for IELTS

یکی از بهترین کتاب های تدریس گرامر ضروری برای آمادگی آزمون آیلتس بدون شک کتاب Collins  Grammar for IELTS می باشد. البته فراموش نکنید که این کتاب برای گرامر پایه زبان انگلیسی مناسب نیست و اگر می خواهید گرامر را از سطح پایه شروع کنید بهتر است از کتاب English Grammar in Use و یا آموزش گرامر جامع زبان انگلیسی که توسط استاد مجتبی خدادادی تدریس شده است، یادگیری خود را شروع کنید که لینک آن ها در زیر آورده شده است.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

اما این کتاب مختص داوطلبانی می باشد که از وضعیت گرامری نسبتا مطلوبی برخوردار بوده و می خواهند با این کتاب گرامر خود را به سطح آزمون آیلتس برسانند و با گرامر های مورد نیاز برای حضور هر چه بهتر در آزمون آیلتس آشنا شوند. این کتاب شامل 20 درس می باشد که مانند همه کتاب های دیگر انتشارات کولینز، شامل 3 بخش می باشد.

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

در بخش اول نکته گرامری مورد نظر که برای آزمون آیلتس شما به آن نیاز دارید عنوان می شود، در مرحله دوم بر روی تمرین هایی برای تقویت گرامر مورد نظر کار می شود و در پایان گرامر تدریس شده در قالب های مختلف تست می شود. شما می توانید این کتاب فوق العاده را از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید.

آموزش گرامر آیلتس استاد مجتبی خدادادی

دانلود کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

معرفی و دانلود کتاب های collins for ielts

در پایان علاوه بر مجموعه فوق العاده آمادگی آزمون آیلتس collins english for exams که در این پست خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه گردید، می توانید سایر مجموعه های خوش نام و معتبر آزمون آیلتس را از وبسایت خانه آیلتس ایران به رایگان از لینک های زیر دریافت فرمایید.

دانلود مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3

دانلود مجموعه کامل کتاب های کمبریج آیلتس 1-15

دانلود کتاب های  IELTS Advantage Skills

دانلود کتاب های Objective IELTS

دانلود مجموعه کتاب Mindset for IELTS

دانلود مجموعه کامل Complete IELTS

همچنین شما می توانید معرفی مجموعه کامل کتاب های collins english for exams را از طریق سایت معتبر ieltsmaterial که لینک آن در زیر قرار داده شده است، مشاهده فرمایید.

معرفی کامل کتاب های collins english for exams

در پایان شما می توانید مجموعه کامل collins english for exams را از طریق باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید.

خانه آیلتس ایران