دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

تقریبا غیر ممکن است کسی با مجموعه Tactics for Listening که یکی از غنی ترین و مفید ترین مجموعه های افزایش و تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی است، آشنا نباشد.

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی در آماده سازی شما در آزمون آیلتس و گرفتن نمره 7 آیلتس دارد، تقویت مهارت لیسینینگ از همان روزهای آغازین است.

هیچ وقت فراموش نکنید که شما برای خوب صحبت کردن و حتی خوب نوشتن در زبان انگلیسی نیاز به پایگاه اطلاعات داده های زبان انگلیسی دارید که بیشتر این پایگاه داده از طریق پادکست های صوتی و گوش دادن به افراد بومی و یا Native زبان انگلیسی، کسب می شود.

از قدیم گفته اند کسی که خوب می شنود، قطعا خوب صحبت خواهد کرد چرا که دارای پایگاه داده اطلاعات کافی در زمینه جملات زبان انگلیسی و نحوه ساختن آنها از طریق گوش دادن به دیگران می باشد.

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

پیشنهاد خانه آیلتس ایران مجموعه Tactics for Listening می باشد که مجموعه بسیار قوی در زمینه تقویت مهارت لیسینینگ و رسیدن به نمره 7 آیلتس است که در سه سطح میتدی، متوسط و پیشرفته ارائه شده است.

از محبوبیت مجموعه Tactics for Listening همین بس که در این پست با معرفی و دانلود ویرایش سوم این مجموعه در خدمت شما عزیزان هستیم. مجموعه ای که آموزش مهارت شنیداری را از ابتدایی ترین سطح ممکن در کتاب  Tactics Basic شروع می کند و شما را به حرفه ای ترین سطح ممکن در کتاب  Tactics Expanding می رساند. البته پیشنهاد خانه آیلتس ایران برای کسانی که سطح شنیداری آنها متوسط می باشد، شروع یادگیری با این مجموعه از سطح دوم یعنی Tactics Developing می باشد.

 مجموعه Tactics for Listening

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

ویژگی های فوق العاده مجموعه Tactics for Listening

وجود 24 درس در هر کتاب که از آسان به سخت تنظیم شده است و از این حیث بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

ارائه تمرینات و تست های تکمیلی در آخر هر کتاب که سخت تر از درس های اصلی بوده و کاملا زبان آموز را به چالش می کشد.

ارائه لیستی کامل از کلمات کاربردی در انتهای هر کتاب به منظور یاد آوری کلمات پر کاربرد و آموزش آن ها به زبان آموز

ارائه متن تمام فایل های صوتی تمام دروس در انتهای هر کتاب به منظور از بین بردن ابهامات زبان آموزان

ارائه تمرین های مشابه آزمون های بین المللی مانند آیلتس در دروس هر کتاب حتی در Tactics Basic

ارائه و آموزش لهجه های مختلف انگلیسی به منظور آماده کردن زبان آموزان برای مواجهه با لهجه های مختلف در آزمون های بین المللی مانند آیلتس

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

همان طور که مشاهده فرمودید مجموعه Tactics for Listening یک مجموعه کامل از هر جهت برای آن دسته از زبان آموزان و داوطلبان آزمون آیلتس است که می خواهند انقلابی در مهارت شنیداری خود به وجود بیاورند. این مجموعه مطمئنا اگر به صورت مداوم یعنی هر روز یک یا دو درس توسط دانشجو مطالعه شود، در دراز مدت شما را به درجه ای می رساند که حتی می توانید به راحتی به نمره 7 لیسینینگ آزمون آیلتس فکر کنید.

تقویت مهارت لیسینینگ

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

شما می توانید فایل کامل سه سطحی این مجموعه را که شامل فایل Audio و PDF کلیه کتاب ها می باشد را از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید اما قبل از آن بهتر است شما را با لینک های معتبر دیگری جهت تقویت مهارت شنیداری آشنا کنیم.

نکات طلایی لیسینینگ آیلتس

آنالیز کامل بخش لیسینینگ آزمون آیلتس

دانلود کتاب Speaking and Listening

تقویت مهارت شنیداری در 3 ماه

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

امید است که با مطالعه مجموعه Tactics for Listening و همچنین مراجعه به لینک های مربوطه و مطالعه دقیق آن ها، شما زبان آموزان و داوطلبان آیلتس بتوانید گام بلندی در جهت افزایش مهارت شنیداری خود برداشته و خود را بیش از پیش برای حضور هر چه بهتر در آزمون های بین المللی مانند آیلتس آماده فرمایید.

برای دانلود این مجموعه به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

خانه آیلتس ایران