معرفی کتاب های Objective IELTS

در ادامه معرفی منابع محبوب و در عین حال معتبر آزمون آیلتس، با مجموعه دیگری از انتشارات کمبریج به نام کتاب های Objective IELTS در خدمتتان خواهیم بود که می تواند کمک شایانی به افزایش نمره شما عزیزان داشته باشد.

دانلود کتاب های Objective IELTS

مجموعه سوم از انتشارات کمبریج که بسیار منبع قابل اعتمادی برای آمادگی آزمون آیلتس محسوب می شود، مجموعه کتاب های Objective IELTS است که در دو سطح Intermediate و Advanced ارائه شده است. نکته قابل تامل این است که کتاب های Objective IELTS برای داوطلبانی مناسب است که دارای سطح متوسط رو به بالا و پیشرفته زبان انگلیسی هستند و نکته دیگر قابل اعتماد بودن انتشارات کمبریج است چرا که این انتشارات کتاب های Cambridge IELTS را نیز منتشر می کند.

بنابراین هرگز در انتخاب کتاب های این ناشر درنگ نکنید. در مورد مجموعه کتاب های Objective IELTS باید عنوان کنیم که با یک کتاب حرفه ای طرفیم که نمره های بالای آیلتس یعنی 7 را نشانه گرفته است. البته کتاب Intermediate بیشتر برای نمره 5 تا 6 و کتاب Advanced بیشتر برای رسیدن به نمره 6 تا 7 مناسب خواهد بود. هر سطح در قالب ۲۰ درس آموزشی است. در هر سطح، بعد از اتمام هر ۴ درس، تمامی نکات و مطالب ۴ درس را به صورت مرور و خلاصه برای شما آماده کرده است.

دانلود کتاب های Objective IELTS

دروس علاوه بر پرداختن به چهار مهارت شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری، به بخش های پایه زبان انگلیسی مثل گرامر و واژگان نیز می پردازند. به عنوان نکته آخر این که این کتاب و ساختار آن نیز بیشتر برای داوطلبان آزمون آکادمیک طراحی شده است.

همچنین خانه آیلتس ایران به طور جد شما را تشویق به مطالعه مقاله های خانه آیلتس ایران در باب آشنایی با آزمون آیلتس و نحوه ارتقا مهارت ها می کند که لینک های آن برای دسترسی شما در پایین آورده شده اند.

همچنین اگر زمان بیشتری برای مطالعه می خواهید اختصاص دهید، کتاب های مفید دیگری نیز برای دانلود در سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته اند که در لینک های زیر در دسترس شما حواهند بود.

دانلود کتاب Complete IELTS 6.5-7.5

دانلود مجموعه Cambridge IELTS 1-15

دانلود منابع خودخوان آیلتس

آشنایی با آزمون آیلتس 1

آشنایی با آزمون آیلتس 2

نکات طلایی IELTS Listening

نکات طلایی IELTS Speaking

نکات طلایی IELTS Writing

نکات طلایی IELTS Reading

در صورت تمایل می توانید از لینک زیر به سایت ieltsbuddy به عنوان یکی از سایت های مطرح آیلتس مراجعه کنبد و معیارهای افزایش نمره آیلتس را به صورت مفصل مشاهده فرمایید.

نحوه افزایش نمره آیلتس