معرفی مجموعه کتاب های Complete IELTS

در دومین قسمت از معرفی و ارائه منابع معتبر آیلتس، در این قسمت با ارائه مجموعه کامل Complete IELTS با شما داوطلبان عزیز خواهیم بود که می تواند نیاز طیف مختلفی از داوطلبان را که در سودای نمره های پایین تا بالای آیلتس هستند، برآورده کند.

دانلود مجموعه کتاب های Complete IELTS

مجموعه کتاب های Complete IELTS در سه سطح عرضه شده است. انتشارات کمبریج که یکی از معتبرترین انتشارات جهان به شمار می رود، مجموعه اول را به داوطلبانی اختصاص داده که نمره بالایی در آزمون آیلتس نمی خواهند. کتاب اول با عنوان Bands 4-5 ،همانطور که از اسمش پیداست برای دانشجویانی طراحی شده که قصد دارند حداکثر نمره 5 آیلتس را به دست بیاورند. کتاب دوم با عنوان Bands 5-6.5 که به نظر پرطرفدار تر از دو سطح دیگر این مجموعه است، کتابی است که مختص داوطلبانی است که می خواهند حداکثر به نمره 6.5 آیلتس آکادمیک دست پیدا کنند.

مجموعه کتاب های Complete IELTS از این جهت پرطرفدار است که بیشتر دانشجویانی که برای کالج یا دانشگاه های مختلف در دنیا درخواست می دهند، باید حداقل نمره 6.5 را برای حضور در این دانشگاه ها ارائه دهند. و بالاخره کتاب آخر با عنوان Bands 6.5-7.5 مخصوص دانشجویانی است که به نمره های بسیار بالا مثلا 7.5 در آزمون آیلتس فکر میکنند. به همین خاطر این کتاب گلچینی از تست های پیچیده، راهکارهای پیشرفته و متون سنگینی است تا شما داوطلبان را برای رسیدن به نمره های بالای آزمون آیلتس یاری کند.

دانلود مجموعه کامل Complete IELTS

مجموعه کتاب های Complete IELTS

نکته ای را که هرگز نباید فراموش کنید این است که این کتاب برای داوطلبان آزمون آیلتس آکادمیک طراحی شده است ولی از آنجا که قسمت Listening و Speaking و همچنین Task 2 قسمت Writing آزمون جنرال و آکادمیک یکسان می باشد، داوطلبان جنرال نیز می توانند از این مجموعه فوق العاده بهره لازم را ببرند. برای دانلود این مجموعه نفیس به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

همچنین در صورت تمایل می توانید به لینک های زیر مراجعه کرده و تکنیک های رسیدن به نمره 7 آیلتس را مرور بفرمایید.

نکات طلایی Listening

نکات طلایی Reading

نکات طلایی Speaking

نکات طلایی Writing

در ادامه می توانید به سایت معروف و معتبر wikihow مراجعه فرمایید و با خواندن مقاله چگونه به نمره 7 آیلتس برسیم، قدم بلندی در راستای این هدف مهم بردارید.

چگونه به نمره 7 آیلتس برسیم