آموزش رایتینگ آیلتس ( مخصوص مبتدیان )

در این پست قصد داریم شما عزیزان را با کتابی آشنا کنیم که به بهترین شکل به آموزش رایتینگ آیلتس از مرحله ابتدایی می پردازد. کتابی که قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم کتاب Write What You Know یک کتاب عالی برای تمام داوطلبانی است که می خواهند آموزش رایتینگ آیلتس را از ابتدا به ساکن قبل از آموختن تکنیک های رایتینگ آیلتس بیاموزند.

به بیان دیگر این کتاب نقطه صفر رایتینگ است که به شما مهارت ایده پردازی را آموزش می دهد که مهمترین رکن نوشتن یک رایتینگ خوب آیلتس می باشد.

آموزش رایتینگ آیلتس

آموزش رایتینگ آیلتس

قلب تپنده هر رایتینگ مقدار اطلاعاتی است که شما به خواننده می دهید اما مشکل بسیاری از داوطلبان آیلتس این است که نمی دانند چطور باید این اطلاعات را به ایده های ناب مربوط به موضوع مورد نظر تبدیل کنند. این دسته از داوطلبان فکر می کنند برای آن که یک رایتینگ خوب در آیلتس داشته باشند و نمره خوبی را نیز در رایتینگ آیلتس کسب کنند، حتما باید حجم وسیعی از اطلاعات را از طریق خواندن کتاب های مختلف کسب کرده باشند.

آموزش رایتینگ آیلتس

در صورتی که قطعا این طور نیست و هدف کتاب Write What You Know که در این قسمت در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، این است که به شما بگوید شما می توانید با همان اطلاعاتی که دارید، یک رایتینگ خوب بنویسید. بنابراین این کتاب آموزش رایتینگ آیلتس را از مرحله قبل از شروع رایتینگ آیلتس، یعنی تقویت مهارت ایده پردازی، افزایش اعتماد به نفس در داوطلبان و آشنا کردن داوطلبان با ایده های مختلف در باب موضوعات مختلف است.

آموزش رایتینگ آیلتس

آموزش رایتینگ آیلتس

در این قسمت شما از طریق این کتاب با مهارت ایده پردازی در رایتینگ آیلتس آشنا می شوید، در قسمت های دیگر سایت خانه آیلتس ایران شما با کتاب ها و مقالاتی آشنا می شوید که می توانند رویای رسیدن به نمره 7 رایتینگ آیلتس را بیش از پیش تقویت بخشند. بنابراین به لینک های زیر مراجعه فرموده و آموزش رایتینگ آیلتس را به صورت حرفه ای دریافت کنید.

نکات طلایی رایتینگ آیلتس

دانلود کتاب Unlock IELTS Writing 7

افزایش نمره آیلتس در Speaking و Writing

نحوه افزایش نمره آیلتس

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس در 3 روز

دانلود کتاب IELTS Advantage Writing Skills

علائم نگارشی در رایتینگ آیلتس

آموزش رایتینگ آیلتس

آموزش رایتینگ آیلتس

از سوی دیگر می توانید از طریق لینک زیر به وب سایت معتبر آیلتس لیز مراجعه کرده و معیارهای گرفتن نمره 7 در مهارت رایتینگ آیلتس را مرور کنید.

معیارهای گرفتن نمره 7 در مهارت رایتینگ آیلتس

سخن پایانی ما به شما داوطلبان عزیز این که هیچ گاه برای افزایش دانش سطح زبان خود به یک منبع بسنده نکنید. بدین معنی این که همیشه سعی کنید برای هر مهارت یک کتاب به خصوص که مختص آموزش همان مهارت می باشد را مطالعه فرمایید.

به عنوان مثال اگر سطح لغت و گرامر شما به اندازه کافی خوب است ( که اگر خوب نیست حتما باید نخست خواندن زبان انگلیسی را با کتاب های لغت و گرامر شروع کنید) ، برای یادگیری مهارت رایتینگ آیلتس باید به سراغ یک کتاب تخصصی مانند کتاب موجود که در این پست برای شما در نظر گرفته شده است مراجعه فرمایید.

آموزش رایتینگ آیلتس

برای بالا بردن سطح لغت شما می توانید از کتاب معتبر و بسیار کاربردی 4000 لغت ضروری استفاده کنید که در 6 جلد عرضه شده و تمام 6 جلد برای دسترسی شما در سایت خانه آیلتس ایران قرار داده شده است و تدریس جلد اول آن توسط استاد مجتبی خدادادی در وب سایت خانه آیلتس ایران تقدیم شما عزیزان شده است.

همچنین برای گرامر هم می توانید از کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم استفاده فرمایید که لینک دانلود آن نیز برای شما آورده شده است و هم می توانید به عنوان تکمیل کننده این کتاب از آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی که بعه صورت ویدیویی با تدریس استاد مجتبی خدادادی تقدیم نگاه گرم شما عزیزان شده است، استفاده فرمایید.

دانلود مجموعه 6 جلدی کتاب 4000 لغت ضروری

دانلود آموزش مجموعه 4000 لغت ضروری

دانلود مجموعه کامل Grammar in use

دانلود دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی استاد مجتبی خدادادی

در پایان شما می توانید به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید و کتاب ارزشمند Write What You Know را به رایگان دانلود بفرمایید. لازم به ذکر است که برای کارآیی بیشتر توصیه می شود این کتاب را پرینت گرفته تا بتوانید هر شب با نوشتن موضوعاتی که این کتاب از شما خواسته به صورت تدریجی رایتینگ خود را تقویت کنید.

خانه آیلتس ایران