معرفی و دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم

یکی از شاهکارهای انتشارات آکسفورد بی شک کتاب های Select Readings ویرایش دوم است که در ۴ سطح ارائه شده است. سطح های ارائه شده به ترتیب شامل سطح Elementary یا سطح مبتدی، Pre-intermediate یا پایین تر از متوسط، Intermediate یا متوسط، و نهایتا Upper-intermediate یا سطح پیشرفته می باشد.

دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم

نکته مهم در مورد کتاب های Select Readings ویرایش دوم این است که در ویرایش جدید این مجموعه امکانات جدیدی شامل متن های با موضوعات مختلف جدید، فعالیت های متنوع جدید مربوط به ارزیابی مهارت درک مطلب زبان آموزان، و ارائه 4 فصل جدید برای هر سطح که کل فصل های هر مجموعه را به عدد 14 می رساند.

در مقایسه با سایر کتاب های آموزش درک مطلب زبان انگلیسی، کتاب های Select Readings ویرایش دوم قطعا یکی از بهترین هاست چرا که سطح لغات موجود در هر مجموعه و تنوع موضوعی ارائه شده در هر سطح به خوبی گواه حرفه ای بودن و کاربردی بودن این مجموعه فوق العاده انتشارات آکسفورد می باشد.

دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم

یکی از دلایلی که خانه آیلتس ایران کتاب های Select Readings ویرایش دوم را به عنوان یکی از منابع مهم پیش آیلتس معرفی می کند این است که این مجموعه به صورت کاملا سیستماتیک، داوطلبان مبتدی آیلتس را از سطح پایه تا پیشرفته به بهترین شکل راهنمایی می کند و ویژگی بسیار خوب دیگر این مجموعه این است که سطح زبان انگلیسی شما را به بهترین شکل بالا می برد. 

مجموعه Select Readings ویرایش دوم

دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم

بنابراین اگر می خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید و به نمره 7 آیلتس برسید، در هر سطحی که هستید، به تناسب سطح زبانی که دارید، شما می توانید از کتاب های Select Readings ویرایش دوم استفاده کنید تا با استفاده از گنجینه لغات کاربردی موجود در این مجموعه و همچنین متون آکادمیک ارائه شده ، کاملا برای آزمون آیلتس آماده شوید. بنابراین به عنوان یکی از بهترین منابع پیش آیلتس، روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید.

دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم

اگر سطح زبان شما ضعیف است نگران نباشید. پیشنهاد خانه آیلتس ایران خواندن مجموعه Steps to understanding است. شما می توانید این مجموعه را به طور رایگان از لینک زیر دانلود بفرمایید و بعد از تمام کردن مطالعه مجموعه Steps to understanding، به سراغ کتاب های Select Readings ویرایش دوم بیایید.

دانلود مجموعه Steps to understanding

دانلود رایگان کتاب های Select Reading ویرایش دوم 2020

دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم

برای دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم می توانید به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید ولی قبل از آن می توانید به لینک های مفید زیر مراجعه فرمایید تا راه های بیشتری را در کسب موفقیت بیشتر در یادگیری زبان انگلیسی فرا گیرید.

دانلود منابع خودخوان آیلتس

آشنایی با آزمون آیلتس 1

آشنایی با آزمون آیلتس 2

دانلود کتاب Write What you Know

دانلود مجموعه کامل Face to Face Second Edition

دانلود مجموعه کامل Tactics for Listening ویرایش سوم

دانلود مجموعه کامل Grammar in use

دانلود دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی استاد مجتبی خدادادی

دانلود مجموعه 6 جلدی کتاب 4000 لغت ضروری

دانلود آموزش مجموعه 4000 لغت ضروری

تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی با روش های ساده

لازم به ذکر است که مطالعه هر کدام ار منابع ذکر شده در بالا می تواند تاثیر شگرفی بر روی زبان عمومی شما بگذارد اما همانطور که پیشتر نیز گفته شد، اگر بتوانبد تمام این منابع را به صورت مدون و با نظم در یک دوره زمانی مشخص مثلا یکسال مطالعه بفرمایید، آنگاه اثر فوق العاده آن را بر افزایش دانش زبان انگلیسی خود مشاهده خواهید کرد.

دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم

جنانچه به یک برنامه مدون نیاز دارید متا قبلا برای شما این کار را انجام داده ایم. کافی است به لینک زیر مراجعه فرمایید و این برنامه ریزی ارزشمند را که اختصاصی سایت خانه آیلتس ایران می باشد، مشاهده فرمایید.

نحوه رسیدن به آیلتس 7 از سطح مبتدی زبان انگلیسی

به امید موفقیت شما عزیزان برای دانلود کتاب های Select Reading ویرایش دوم به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

هشدار: این مجموعه به صورت انحصاری توسط خانه آیلتس ایران خریداری شده و به صورت رایگان در اختیار تمام دوست داران زبان انگلیسی قرار می گیرد. لازم به ذکر است هر گونه کپی و یا بازنشر این مجموعه تحت لوگو خانه آیلتس ایران مجاز می باشد. در غیر این صورت متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

خانه آیلتس ایران