مجموعه کامل Face to Face ویرایش دوم از راه رسید.

مجموعه Face to Face ویرایش دوم  یک مجموعه یادگیری زبان انگلیسی انتشارات کمبریج است که به صورت حرفه ای و کاملا بر مبنای اصول همه جانبه یادگیری زبان انگلیسی، به تدریس مهارت های مکالمه، تدریس گرامر و لغت به زبان ساده و متن های کوتاه برای تمرین آموزش لغات می پردازد.

مجموعه کامل Face to Face ویرایش دوم

 کتاب های Face to Face ویرایش دوم یک مجموعه پنج سطحی کاملا آپدیت شده از انتشارات کمبریج است که در پنج سطح Starter – Elementary – Pre-intermediate – Intermediate – Upper Intermediate منتشر شده است و در بسیاری از موسسات و آموزشگاههای جهان برای تدریس به بزرگسالان و جوانان مورد استفاده قرار می گیرد.

کتاب های Face to Face ویرایش دوم توجه بیشتری بر روی مهارت های گفتاری و شنیداری دارد و تصاویر آن نیز قدری جذاب تر گردیده است. این مجموعه براساس سیستم اروپایی از سطح A1 تا C1 آموزش را دنبال خواهد نمود. هر کتاب از 10 درس اصلی تشکیل می شود و هر درس به بخش های متنوع و صفحه ای A تا D تقسیم شده است و مفاهیم را به خوبی به زبان آموز منتقل می کند.

در کنار کتاب دانش آموز این مجموعه، کتاب تمرین، فایل های صوتی و نرم افزار مختص به هر سطح ارائه گردیده تا زبان آموز بتواند تمرین های تعاملی بیشتری داشته باشد. همچنین در پایان کتاب دانش آموزش اسکریپت های فایل های صوتی و تصویری نیز ارائه گردیده است.

 

از آن جایی که سطح مبتدی یعنی Starter این مجموعه بسیار سطح پایینی دارد و مخاطبان حتی مبتدی آزمون آیلتس را هدف قرار نمیدهد، تصمیم گرفتیم کتاب اول را از این مجموعه حذف و از کتاب دوم این مجموعه یعنی Elementary دانلود را در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهیم.

اگر قصد دارید برای آزمون آیلتس اقدام کنید  و از طرفی دیگر دارای یک زمان طولانی برای مطالعه هستید، قطعا کتاب های Face to Face ویرایش دوم می تواند کمک شایانی به بهبود دانش شما و رساندن سطح شما به آزمون آیلتس کند. برای سطح مبتدی کتاب Elementary، برای سطح بالاتر از مبتدی کتاب Pre-intermediate، برای سطح متوسط  کتاب Intermediate، و بالاخره برای سطح پیشرفته کتاب Upper intermediate پیشنهاد می گردد.

اگر به دنبال تقویت سطح زبان عمومی خود مانند لغت و گرامر هستید، می توانید به لینک های زیر مراجعه فرموده و آموزش های مربوطه را دریافت کنید.

دانلود مجموعه 6 جلدی کتاب 4000 لغت ضروری

دانلود آموزش مجموعه 4000 لغت ضروری

تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی با روش های ساده

دانلود مجموعه کامل Grammar in use

دانلود دوره رایگان آموزش گرامر زبان انگلیسی استاد مجتبی خدادادی

برای دانلود این مجموعه به قسمت باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.