اهمیت مدیریت زمان در آزمون آیلتس

روبرو شدن با کمبود زمان در ریدینگ و رایتینگ آزمون آیلتس و همچنین قسمت لیسینینگ آزمون آیلتس یکی از مشکلات عدیده ای است که توسط بسیاری از داوطلبان آیلتس مطرح شده و دلیل اصلی پایین بودن نمره آیلتس این دسته از داوطلبان در آزمون آیلتس خواهد بود.

مدیریت زمان در آزمون آیلتس

مدیریت زمان در آزمون آیلتس به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. از آمادگی قبل از آزمون گرفته تا مسائل روحی و روانی که اگر به درستی مدیریت نشوند، تمام زحمات شما برای رسیدن به نمره دلخواهتان در آزمون آیلتس به باد میرود.

نکته بسیار مهمی که همیشه باید به خاطر داشته باشید این است که تمام فرآیند برگزاری آزمون آیلتس باید بارها و بارها برای شما قبل از آزمون مرور شود. برخی از داوطلبان فضای قبل از آزمون را با حضور در آزمون های شبیه سازی آزمون آیلتس یا همان آزمون های ماک مرور می کنند و برخی دیگر با زدن تست های مختلف آزمون از طریق کتاب های کمبریج آیلتس در زمان تعیین شده سعی می کنند نبض مدیریت زمان در آزمون آیلتس را به دست گیرند.

مدیریت زمان در آزمون آیلتس

به هر حال در این پست قصد داریم از طریق ویدیو بالا تمام مسائلی که در مدیریت زمان در آزمون آیلتس دخیل هستند را به شما آموزش دهیم. اگر دوست دارید بدانید قبل از آزمون های آیلتس چه کارهایی باید انجام دهید، یا می خواهید نکات طلایی مهارت های آیلتس را در زدن تست های مختلف آیلتس بدانید و کلی از مطالب مفید دیگر، کافی است به لینک های زیر مراجعه فرمایید و اطلاعات مفیدی درباره آزمون آیلتس به دست آورید.

یک هفته قبل از آزمون آیلتس چه باید کرد؟

9 حقیقت شگفت انگیز درباره آیلتس

دانلود کتاب Complete IELTS 6.5-7.5

دانلود مجموعه Cambridge IELTS 1-15

دانلود منابع خودخوان آیلتس

آشنایی با آزمون آیلتس 1

آشنایی با آزمون آیلتس 2

نکات طلایی IELTS Listening

نکات طلایی IELTS Speaking

نکات طلایی IELTS Writing

نکات طلایی IELTS Reading

همچنین می توانید به وب سایت زیر مراجعه فرمایید و اطلاعات بیشتری در مورد مدیریت زمان در آزمون آیلتس به دست آورید.

مدیریت زمان در آزمون آیلتس

در پایان شما می توانید در صورت تمایل ویدیو بالا را از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید.

خانه آیلتس ایران