آموزش نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس

در این پست قصد داریم شما  داوطلبان عزیز را با نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس بیشتر آشنا کنیم. همان طور که مستحضر هستید، قسمت رایتینگ آزمون آیلتس قطعا یکی از چالش برانگیز ترین قسمت های آزمون آیلتس می باشد و دلیل این مسئله به نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس توسط مسئولان برگزاری و سنتر استرالیا و انگلیس برمی گردد.

نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس

بنابراین در این پست تصمیم گرفتیم تا معیارهایی را که شما باید برای رسیدن به نمره های بالای رایتینگ آیلتس مانند نمره 7 را با هم مرور کنیم تا شما در زمان نگارش رایتینگ خود هم در شرایط تمرینی قبل از آزمون آیلتس و هم در زمان امتحان به این فاکتورهای مهم و حیاتی توجه ویژه داشته باشید.

علاوه بر ویدیویی که در این پست برای افزایش آگاهی شما در زمینه نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس قرار گرفته است، شما می توانید از طریق لینک زیر به دوره تدریس جامع رایتینگ تسک 2 آیلتس اختصاصی خانه آیلتس ایران که توسط استاد مجتبی خدادادی ارائه شده است، مراجعه فرموده و سپس بعد از دانلود این مجموعه، در ویدیو پنجم این مجموعه، نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس به صورت جامع و کامل خدمت شما ارائه شده است.

نحوه نمره دهی رایتینگ آیلتس

علاوه بر ویدیو بالا که در باکس دانلود در زیر برای دانلود نیز در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است، شما می توانید به لینک های زیر نیز مراجعه فرموده تا با دریای اطلاعاتی که در زمینه مهارت رایتینگ و نحوه افزایش نمره در رایتینگ آیلتس برای شما داوطلبان عزیز در قسمت های مختلف سایت ارائه شده است، بیشتر آشنا شوید. باشد که مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

آموزش رایتینگ آیلتس ( مخصوص مبتدیان )

تصحیح رایگان رایتینگ آیلتس 

دانلود کتاب IELTS Advantage Writing Skills

افزایش نمره آیلتس در Speaking و Writing

دانلود کتاب Unlock IELTS Writing 7

نحوه استفاده از علائم نگارشی در رایتینگ آیلتس

نکات طلایی رایتینگ آیلتس

25 کلمه کاربردی رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس

دوره کامل آموزش رایتینگ آیلتس تسک 2 استاد مجتبی خدادادی

نمونه های رایتینگ آیلتس

در ادامه می توانید ویدیو بالا را از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید.

خانه آیلتس ایران