معرفی و دانلود رایگان کتاب Cambridge ielts 16

خانه آیلتس ایران افتخار دارد در این پست با معرفی و دانلود رایگان کتاب Cambridge ielts 16 که آخرین نسخه از تست های معتبر انتشارات کمبریج می باشد، در خدمت شما عزیزان باشد.

دانلود رایگان کتاب Cambridge ielts 16

معرفی و دانلود رایگان کتاب Cambridge ielts 16

همان طور که مستحضر می باشید، کتاب های کمبریج آیلتس که توسط انتشارات معتبر کمبریج معرفی و انتشار می یابند، در واقع آخرین نسخه از تست های آزمون آیلتس می باشند که از گذشته تاکنون هر ساله معرفی شده و مورد استقبال داوطلبان آیلتس قرار می گیرند.

در واقع هر داوطلب آزمون آیلتس می بایست قبل از شرکت در آزمون آیلتس، حتما خودش را با تست های موجود در کمبریج آیلتس مورد نقد و ارزیابی قرار داده چرا که کیفیت و اعتبار تست های موجود در این مجموعه بسیار شبیه تست های اصلی آزمون آیلتس می باشد.

حال در این پست قصد داریم دانلود رایگان Cambridge ielts 16 که در دو نسخه جنرال و آکادمیک مانند گذشته منتشر شده، در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهیم.

شما می توانید فایل های پی دی اف هر دو کتاب به علاوه فایل صوتی لیسینینگ را که برای هر دو نسخه یکسان می باشد، از باکس دانلود در زیر دانلود فرمایید.

همچنین در صورت تمایل می توانید کتاب های تست کمبریج آیلتس 1 تا 15 که مربوط به تست های سال های گذشته آزمون آیلتس می باشند را نیز از طریق پیوند زیر دانلود فرمایید.

دانلود مجموعه کامل کتاب های کمبریج آیلتس 1-16

خانه آیلتس ایران