بزرگترین پکیج گرامر زبان انگلیسی در ایران 2022

خانه آیلتس ایران افتخار دارد بزرگترین پکیج زبان انگلیسی موجود در تاریخ ایران را با بیش از 100 ساعت آموزش ویدیویی تمام مباحث موجود در زبان انگلیسی تقدیم شما زبان آموزان و دوستداران یادگیری گرامر زبان انگلیسی کند.

این پکیج گرامر زبان انگلیسی که نتیجه تلاش و ممارست استاد مجتبی خدادادی در بازه زمانی بیش از یک سال می باشد، جامع ترین پکیج گرامر زبان انگلیسی را بر اساس کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم تقدیم شما عزیزان کرده است.

بزرگترین پکیج گرامر زبان انگلیسی در ایران

محتوای بزرگترین پکیج گرامر زبان انگلیسی در ایران

این پکیج نفیس و فوق العاده کاملا بر مبنای کتاب فاخر و معروف Grammar in Use ویرایش پنجم طراحی شده و در واقع تدریس این کتاب ارزشمند در 150 درس می باشد. 145 درس اصلی این کتاب به علاوه 5 درس آموزش تست ها و نکات اضافی پایان کتاب به همراه پاسخ تحلیلی کلیه تمرینات کتاب، ترجمه لغت به لغت کتاب و ارائه آموزش های مکمل برای توضیح محتوای کتاب در واقع بخشی از تلاش های خانه آیلتس ایران در ارائه بزرگترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی در ایران می باشد.

این پکیج در قالب کتاب اصلی Grammar in Use ویرایش پنجم، یک فلش 32 گیگابایتی حاوی آموزش ویدیویی تمام بخش های کتاب و یک مداد اتود می باشد که برای همیشه شما را از داشتن هر گونه کتاب گرامر و یا حضور در کلاس های یادگیری گرامر بی نیاز می کند.

این پکیج در واقع یک منبع کامل آموزش گرامر می باشد که شما می توانید در صورت داشتن هر گونه اشکال در هر نکته گرامر زبان انگلیسی برای همیشه به آن مراجعه کرده و مشکل خود را بر طرف نمایید.

پکیج گرامر زبان انگلیسی ما برای چه کسانی و یا چه سطحی مناسب است؟

سال 2020 یعنی زمان ارائه کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم توسط انتشارات کمبریج، این انتشارات معتبر برای اولین بار سنت شکنی کرد و مجموعه آموزش گرامر Grammar in Use را فقط در قالب یک کتاب و برای سطح متوسط عرضه کرد. در واقع کتاب طوری طراحی شده است که برای تمام سطوح زبان انگلیسی مناسب باشد.

اما استاد مجتبی خدادادی این کتاب را به گونه ای آموزش داده است که هم برای افراد در سطح مبتدی مناسب باشد و هم اینقدر نکته های مختلف در طول تدریس هر درس توسط استاد ذکر می شود که واقعا دانش همه افراد حتی در سطح پیشرفته زبان انگلیسی را به چالش می کشد. بنابراین هدف تهیه این پکیج فوق العاده این بوده که گرامر زبان انگلیسی را از پایه آموزش داده و هیچ نکته ابهامی در یادگیری گرامر زبان انگلیسی باقی نگذارد.

بزرگترین پکیج گرامر زبان انگلیسی در ایران

می توانم نمونه ای از آموزش پکیج گرامر زبان انگلیسی شما را ببینم؟

با افتخار. شما می توانید حتی به صورت تکه تکه و 30 درس به 30 درس نیز به تناسب نیازتان در گرامر زبان انگلیسی از سایت دانلود بفرمایید.

بنابراین می توانید به لینک های زیر مراحعه کرده و نمونه های تدریس درس های مختلف این کتاب را توسط استاد مجتبی خدادادی مدیر وب سایت خانه آیلتس ایران مشاهده فرمایید.

نمونه آموزش درس 1 تا 30 کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

نمونه آموزش درس 31 تا 60 کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

نمونه آموزش درس 61 تا 90 کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

نمونه آموزش درس 91 تا 120 کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

مردم در مورد پکیج گرامر زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران چه گفته اند؟

با تشکر از کلیه عزیزانی که با فرستادن صوت ابراز تشکر از مجموعه خانه آیلتس ایران و شخص استاد مجتبی خدادادی داشته اند، برای آشنایی شما عزیزان با تجربه کسانی که از طریق دانلود فایل ها تا به حال از این آموزش فوق العاده بهره برده اند، صوت های چند نمونه از این افزاد و تجربه آنها در استفاده از این پکیج برای شما آورده شده است.

سنا نصوری از شهر پارسیان استان هرمزگان

علی سعادت از شیراز

سولماز نوجوان از تهران

فاطمه کارکوب از اصفهان

عاطفه فتاحی از شیراز

 

آرزو قانع از اهواز

فرهاد چابک از تهران

مریم زردشت از شیراز

مرضیه صادقی از اراک

فرید جوانمردی از تهران

امیر مظاهری از همدان

معین حسام از شیراز

مجتبی فراهانی از کرج

نازنین بیژن فر از شیراز

امید عرب زادگان از شیراز

مروارید عظیما از کرج

سلیمه حسنی از شیراز

سحر دوانی از شیراز

روح الله امانی از شیراز

 

حلیمه لواف از شیراز

سرور دوانی از شیراز

 

مطالعه پکیج گرامر زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران برای حضور در چه امتحاناتی مناسب است؟

کلیه افرادی که خود را برای حضور در آزمون کنکور، آزمون تافل و آیلتس و جی آر ای، آزمون تولیمو و بسندگی دانشگاه و دانش آموزان پر افتخار ایران زمین در مقطع دبیرستان می توانند با مطالعه این پکیج جامع و کامل و همچنین ویدیویی خود را برای همیشه بات دانش گرامری موجود در آزمون های مختلف زبان انگلیسی مانند آزمون های بالا آماده کرده و موفقیت چشمگیری را در امتحانات خود کسب کنند.

بزرگترین پکیج گرامر زبان انگلیسی در ایران

آیا واقعا پکیج گرامر زبان انگلیسی شما نسبت به سایر پکیج های گرامر موجود در بازار تفاوت محسوسی دارد؟

کافیست فقط 5 درس از این پکیج را که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده مشاهده بفرمایید و یا نظرات داوطلبانی که از این پکیج استفاده کرده اند را گوش دهید تا با معجزه جاودانه این اثر ماندگار و اثرات شگرف آن در زبان آموزان بیشتر آشنا شوید. مطمئن هستیم شما نیز با استفاده از این پکیج صدای دلنشین خود را به زودی در مورد این پکیج برای مجموعه خانه آیلتس ایران خواهید فرستاد.

چطور می تونم پکیج گرامر زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران را سفارش دهم؟

شما می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و با پرداخت هزینه به صورت آنلاین و یا انتقال کارت به کارت هزینه پکیج را پرداخت نموده و کمتر از 4 روز کاری تمام گرامر موجود در زبان انگلیسی را که از ابتدایی ترین قسمت زبان انگلیسی تا پیشرفته ترین حالت تدریس شده در قالب یک فلش 32 گیگابایتی همراه با یک کتاب گرامر اوریجینال و یک مداد اتود برای شروع مطالعه در پکیج ما دریافت نمایید.

خرید بزرگترین پکیج گرامر زبان انگلیسی ایران 

خانه آیلتس ایران