بهترین کتاب های لغت آیلتس

در ادامه معرفی بهترین کتاب های آیلتس، در این پست قصد داریم شما را با کتاب هایی آشنا کنیم که می توانند شما را از بابت داشتن لغات موثر و کابردی و همچنین نمره آور آزمون آیلتس تا دندان مسلح کنند. بنابراین در این پست بسیار ویژه با ما همراه باشید.

بهترین کتاب های لغت آیلتس 2021

بهترین کتاب های لغت آیلتس

کتاب های Vocabulary in Use

مجموعه ای بی نظیر از کلکسیون لغت های پر کابرد، مورد نیاز و نمره آور در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی به خصوص آزمون آیلتس. ویژگی متمایز این مجموعه این است که هم به صورت خودخوان و هم برای تدریس در آموزشگاه ها قابل استفاده خواهد بود.

این مجموعه در 4 سطح عرضه شده و اگر وقت کافی دارید خواندن 4 سطح توصیه می شود اما اگر زمان کافی برای خواندن تمام این 4 کتاب ندارید، پیشنهاد می شود بر اساس سطح خود یکی را انتخاب کرده و شروع به افزایش دانش خود در زمینه لغات آیلتس بکنید.

بهترین کتاب های لغت آیلتس

به هر حال این مجموعه یکی از بهترین مجموعه های تقویت دانش لغات زبان انگلیسی به شمار می رود و در واقع یکی از بهترین کتاب های لغت برای آیلتس نیز مطرح است.

شما می توانید برای معرفی و دانلود این مجموعه به لینک زیر مراجعه فرمایید.

دانلود مجموعه Vocabulary in Use ویرایش چهارم

بهترین کتاب های لغت برای آیلتس 2021

بهترین کتاب های لغت آیلتس

مجموعه کتاب های 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی

یکی از مجموعه های اختصاصی و بسیار کاربردی لغت در زبان انگلیسی مجموعه 4000 لغت ضروری است که در سال های اخیر جایگاه ویژه ای را در نزد اساتید و زبان آموزان پیدا کرده است.

این مجموعه بسیار کاربردی به دلیل تمرکز بر روی متداول ترین لغات زبان انگلیسی در موضوعات مختلف می تواند منبع بسیار مناسبی برای آزمون های مختلف زبان انگلیسی از جمله آیلتس باشد.

به همین دلیل خانه آیلتس ایران و شخص استاد مجتبی خدادادی جایگاه ویژه ای را برای  مجموعه 4000 لغت ضروری در نظر گرفته و علاوه بر ارائه فایل های کامل 6 جلد ویرایش اول این مجموعه، برای نخستین بار در ایران تدریس تخصصی و ویژه این مجموعه توسط استاد مجتبی خدادادی را آغاز کرده است.

آموزش تصویری 4000 لغت ضروری

بهترین کتاب های لغت آیلتس

اگر به دنبال تقویت مهارت های پایه زبان انگلیسی مانند دایره واژگان مورد نیاز برای شرکت در آزمون آیلتس می باشید، بی شک مجموعه 4000 لغت ضروری یکی از آن دسته از کتاب های معتبری است که لغات پرتکرار زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته را به شما داوطلبان عزیز آموزش می دهد.

این مجموعه فوق العاده در 6 جلد عرضه شده که هر جلد حاوی 600 لغت می باشد و کل 6 جلد کتاب 3600 لغت را به شما تدریس می کند. 400 لغت هم در قالب تمرینات و متن های موجود در هر کتاب به شما آموزش می دهد.

بهترین کتاب های لغت آیلتس

اگر هدف شما گرفتن نمره 6 آیلتس می باشد، خواندن این مجموعه تا جلد 3 کفایت می کند، اگر می خواهید به نمره 7 برسید، باید مطالعه تا جلد 5 این کتاب را تمام کنید و اگر می خواهید به بیشتر از نمره 7 آیلتس فکر کنید بنابراین باید مجموعه کامل تا جلد 6 را فرا گیرید.

آموزش تصویری 4000 لغت ضروری

بهترین کتاب های لغت آیلتس

همچنین تدریس ویدیویی و جامع ویرایش اول در جلد اول و دوم این مجموعه توسط استاد مجتبی خدادادی و در خانه آیلتس ایران برای نخستین بار صورت پذیرفته که شما می توانید از قسمت دوره های آموزشی اقدام به مشاهده این مجموعه گرانبها بفرمایید.

 در این تدریس ویدیویی معنی کامل لغات، ترجمه معنی انگلیسی، مثال ها و متون پایان هر درس نیز به صورت تصویری برای شما ارائه شده است. همچنین کلیه نکات گرامری و تلفظی کلیه لغات و جملات نیز به صورت کامل خدمت شما ارائه شده است.

بهترین کتاب های لغت آیلتس

شما می توانید از طریق لینک های زیر مجموعه 6 جلدی 4000 لغت ضروری و همچنین آموزش تصویری و ویدیویی آن را دریافت نمایید.

دانلود مجموعه کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی

دانلود آموزش ویدیویی 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی

بهترین کتاب های لغات برای آیلتس

بهترین کتاب های لغت آیلتس

کتاب Vocabulary for IELTS

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS یکی از کتاب های معتبر آیلتس و یکی ار بهترین منابع آزمون آیلتس است که میتواند شما را در راستای تقویت دایره واژگان مورد نیاز برای آزمون آیلتس تا حد بسیار زیادی یاری کند. نکته بسیار جالب در مورد این کتاب تخصصی بودن آن در باب ارائه لغات مورد نیاز برای مهارت های مختلف آزمون آیلتس است.

در واقع کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS می کوشد تا شما داوطلبان عزیز را با لغات تخصصی مهارت های آیلتس آشنا کند.

 

بهترین کتاب های لغت آیلتس

از ویژگی های دیگر کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS ، ارائه تست های متنوع ارزیابی دانش لغتی داوطلبان به همراه ارائه پاسخ نمونه در انتهای کتاب است که برای داوطلبان از این حیث بسیار مفید و موثر خواهد بود.

همچنین بررسی اشتباهات رایج داوطلبان آیلتس در استفاده از لغات آکادمیک بخش دیگری است که به خوبی در این کتاب به آن پرداخته شده است. در پایان این کتاب می تواند به مهارت شنیداری شما نیر کمک شایانی کند چرا که فایل های صوتی بیشماری در باب ارائه لغات در این کتاب معتبر آورده شده است.

شما می توانید این کتاب ارزشمند را از لینک زیر دریافت فرمایید. همچنین می توانید نمونه درس اول را در ویدیو بالا مشاهده فرمایید.

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

در پایان شما می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید و لیست دیگری از بهترین کتاب های لغت برای آیلتس را دریافت نمایید.

بهترین کتاب های لغت برای آیلتس

همچنین شما می توانید ویدیو بالا را از باکس دانلود در زیر دانلود فرمایید.

خانه آیلتس ایران