معرفی و دانلود کتاب oxford word skills ویرایش دوم

خانه آیلتس ایران افتخار دارد با معرفی و دانلود کتاب oxford word skills ویرایش دوم به صورت رایگان در خدمت شما زبان آموزان و داوطلبان عزیز باشد. ما قطعا مثل همیشه و به رسم انتشار علم، فایل ها را نه تنها معرفی کرده بلکه به صورت رایگان در اختیار شما زبان آموزان و داوطلبان عزیز قرار می دهیم.

دانلود کتاب oxford word skills ویرایش دوم

سری کتاب های oxford word skills که ویرایش اول آن با استقبال بسیار زیادی از طرف زبان آموزان در سراسر دنیا روبرو شد، محصول انتشارات آکسفورد می باشد که در ویرایش دوم آن مطالب کامل تری از پر تکرارترین لغت های پایه زبان انگلیسی در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار می دهد. 

این مجموعه که در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته عرضه شده، لغات پرتکرار زبان انگلیسی را به صورت موضوعی مطرح کرده و سعی می کند بر اساس هر موضوع، لغات مربوط به آن را به زبان آموزان آموزش دهد. لازم به ذکر است که لغت های موجود در این مجموعه بیشتر برای زبان آموزانی مناسب است که قصد دارند مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کرده و لغات عمومی خود را بهبود بخشند.

حال آنکه اگر قصد دارید سطح لغات خود برای شرکت در آزمون هایی مانند آیلتس تقویت بخشید، ما به شما مجموعه 4000 لغت ضروری ویرایش اول را توصیه می کنیم که خوشبختانه توسط استاد مجتبی خدادادی مدیر وب سایت خانه آیلتس ایران به صورت ویدیویی تدریس شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته اند. شما می توانید به کتاب های مجموعه 4000 لغت ضروری ویرایش اول و همچنین تدریس ویدیویی آن را از طریق لینک های زیر دسترسی یابید.

دانلود مجموعه 4000 لغت ضروری ویرایش اول

دانلود آموزش ویدیویی مجموعه 4000 لغت ضروری

دانلود کتاب oxford word skills ویرایش دوم

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کتاب های oxford word skills و به خصوص ویرایش دوم آن ساده بودن مفاهیم و کاربردی بودن لغات است. همچنین ویژگی خوب دیگر ویرایش دوم user-friendly بودن کتاب هاست به طوری که زبان آموز سختی زیادی در مطالعه این مجموعه به صورت خودخوان متحمل نخواهد شد. 

شما می توانید این مجموعه منحصر به فرد را به صورت رایگان از جعبه باکس دانلود در انتهای همین پست دانلود فرمایید.

همچنین می توانید به سایر مطالبی که در باب تقویت لغات زبان انگلیسی در وب سایت خانه آیلتس ایران ارائه شده اند نیز نگاهی انداخته و در صورت تمایل مشاهده و یا دانلود فرمایید.

لغات موضوعی آیلتس در مورد شهر

دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

بهترین کتاب های لغت آیلتس 2022

دانلود رایگان کتاب های Vocabulary in use ویرایش چهارم 2017

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

لغات مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس

خانه آیلتس ایران