معرفی لغات موضوعی آیلتس- قسمت اول Hometown

خانه آیلتس ایران افتخار دارد از این پس با کامل ترین مجموعه لغات موضوعی آیلتس در بیش از 100 موضوع پرتکرار آیلتس که معمولا در قسمت های مختلف آزمون مطرح می شوند، در خدمت شما داوطلبان عزیز باشد.

لغات موضوعی آیلتس (Hometown) 2021

یادگیری لغات موضوعی آیلتس از این جهت مفید و موثر است که می تواند شما را در استفاده از لغات مختلف و نمره آور در آزمون آیلتس یاری کرده و مهم تر از آن به شما کمک می کند تا از تکرار لغت ها جلوگیری کنید. این امر از آن جهت دارای اهمیتی ویژه می باشد که در آزمون آیلتس داشتن تنوع لغتی در قسمت اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس می تواند تا حدود بسیار زیادی نمره نهایی شما را در مهارت مربوطه افزایش دهد.

به عنوان مثال اگر در قسمت سوال رایتینگ آیلتس شما با کلمه megacities روبرو شدید و نمی خواهید و نباید این کلمه را در Paraphrase خود در قسمت مقدمه رایتینگ استفاده کنید، می توانید به جای آن از لغت metropolises استفاده کنید که هر دو به معنی کلان شهر می باشند.

بنابراین در قسمت اول ارائه لغات موضوعی آیلتس که به تدریس لغات مربوط به Hometown یا City می پردازد، ما به سراغ خانواده لغات مشابه و پرکابردی می رویم که می تواند در این حوزه و موضوع استفاده شده و نمره آیلتس شما را افزایش دهد.

لغات موضوعی آیلتس (Hometown) 2021

ما را در این ویدیو همراهی کرده، خودکار یا مداد خود را برداشته و در اولین قسمت از معرفی لغات موضوعی آیلتس، این لغات را یادداشت کرده و از این پس سعی کنید از آنها تا می توانید استفاده کرده و آن ها را به دامنه لغات معلوم و قابل استفاده ذهن خود اضافه کنید.

با امید به این که ویدیو حاضر مورد رضایت شما عزیزان واقع شود، شما می توانید همین ویدیو را از قسمت باکس دانلود در پایین همین پست دانلود فرمایید.

ضمنا در صورت تمایل می توانید با سایر منابعی که در جهت تقویت دامنه واژگان آیلتس شما داوطلبان عزیز در وب سایت خانه آیلتس ایران خدمت شما ارائه شده است، از طریق پیوند های زیر دسترسی داشته باشید.

دانلود رایگان ویرایش دوم کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی

دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

بهترین کتاب های لغت آیلتس 2021

دانلود رایگان کتاب های Vocabulary in use ویرایش چهارم 2017

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

لغات مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس

دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی ویرایش اول

دانلود آموزش کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی ویرایش اول

خانه آیلتس ایران