معرفی و دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

در این پست در خانه آیلتس ایران با معرفی و دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی در خدمت شما داوطلبان عزیز هستیم. کتابی بسیار حرفه ای و در عین حال سخت و دشوار که فقط برای داوطلبان سطح پیشرفته و حرفه ای زبان انگلیسی طراحی شده است.

بنابراین اگر سطح شما در زبان انگلیسی سطح پیشرفته می باشد و همچنین اگر به نمراتی بیش از نمره 7 در آزمون آیلتس فکر می کنید، کتاب 1100 واژه بارونز کتابی است که می کوشد نه تنها شما را با پرکاربردترین کلمات سخت و دشوار موجود در منابع مختلف زبان انگلیسی آشنا کند، بلکه می تواند شما را با لغات اعجاب انگیزی آشنا کند که استفاده از آنها می تواند سطح شما را در اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس به طزر شگفت انگیزی ارتقا دهد.

دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

معرفی و دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

ساختار کتاب به طریقی طراحی شده که زبان آموزان بتوانند کلمات آکادمیک و رسمی موجود در کتاب را در 46 هفته یاد بگیرند. در واقع کتاب می کوشد در هر روز 5 لغت را آموزش دهد. بنابراین اگر وقت کافی در اختیار دارید، توصیه ما به شما این است که طبق ساختار موجود در کتاب پیش روید، چرا که به دلیل دشواری لغات یادگیری و تمرین این لغات وقت زیادی را می طلبد.

در این کتاب برای هر هفته 20 لغت و 4 اصطلاح آموزش داده می شود. بنابراین شما در هر هفته حدود 3 روز وقت دارید تا این 20 کلمه و 4 اصطلاح را مرور کنید و کاربرد آنها را تمرین کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب ارائه تمام لغات موجود در هر روز در قالب یک پاراگراف حدود 5 تا 7 خطی است که یادگیری لغات را تسهیل می کند.

معرفی و دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

همچنین فونتیک یا نحوه تلفظ لغات نیز در کنار هر لغت ارائه شده تا زبان آموزان با نحوه تلفظ لغات آشنا شده و اشتباه لغات را تلفظ نکنند.

معرفی و دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

بنابراین این کتاب برای کسانی که می خواهند به نمرات بالای آزمون آیلتس مانند نمره 8 برسند، بسیار مناسب بوده و اگر در بازه زمانی 6 ماه تا یک سال مطالعه شود، اثر بخشی آن چند برابر خواهد بود.

در پایان به یاد داشته باشید که کلمات این کتاب به ندرت در مکالمه روزمره استفاده شده و بیشتر در جهت افزایش نمره در آزمون های بین المللی مانند آیلتس کاربرد دارند.

معرفی و دانلود کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

شما می توانید برای دانلود این کتاب و فایل های صوتی آن به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید، اما قبل از آن بهتر است شما را با سایر منابع موجود در وب سایت خانه آیلتس ایران آشنا کنیم که در جهت افزایش دامنه واژگان انگلیسی شما جهت حضور هر چه بهتر در آزمون آیلتس ارائه شده است.

بهترین کتاب های لغت آیلتس 2021

دانلود رایگان کتاب های Vocabulary in use ویرایش چهارم 2017

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

لغات مورد نیاز گرفتن نمره 7 آیلتس

دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

دانلود اپلیکیشن کتاب 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی

خانه آیلتس ایران