معرفی و دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

در ادامه معرفی مجموعه های یادگیری و آمادگی آزمون آیلتس، امروز به معرفی مجموعه بی نظیر Achieve IELTS می پردازیم که توسط انتشارات نشنال جیاگرفیک عرضه شده و در قالب یک مجموعه کامل داوطلبان سطح متوسط به بالای زبان انگلیسی را هدف قرار داده است.

بنابراین نکته ای که حائز اهمیت است این که مطالعه این مجموعه به هیچ عنوان برای داوطلبان مبتدی آزمون آیلتس مناسب نمی باشد.

دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

معرفی و دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

مجموعه Achieve IELTS در دو سطح عرضه شده که کتاب اول یعنی Achieve IELTS 1 مخصوص داوطلبانی است که دارای سطح متوسط بوده و نمره آن ها تقریبا 4.5 آزمون آیلتس است و قصد دارند این نمره را تا سطح نمره 6 آیلتس بالا ببرند. کتاب Achieve IELTS 2 نیز مخصوص داوطلبان پیشرفته زبان انگلیسی است که سطح زبان انگلیسی آن ها تقریبا نمره 5.5 تا 6 بوده و می خواهند نمره خود را تا 7 و یا 7.5 بالا ببرند.

معرفی و دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

در مورد محتوای این دو کتاب باید گفت که هر کتاب دارای 12 درس است که در هر درس سعی کرده است بر روی متداول ترین موضوعات عمومی که ممکن است شما در آزمون آیلتس با آن روبرو شوید، تمرکز کرده و تمرین های را برای تقویت 4 مهارت موجود در آزمون آیلتس خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه دهد.

معرفی و دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

علاوه بر ارائه کتاب های 1 و 2 مجموعه Achieve IELTS که همراه با فایل های صوتی، کتاب کار، کتاب معلم و کتاب تست برای تمرین بیشتر در این پست خدمت شما ارائه می شود، دو کتاب ارزشمند دیگر نیز همراه با این مجموعه خدمت شما تقدیم می گردد.

معرفی و دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

کتاب اول Achieve IELTS Grammar and Vocabulary نام دارد که همان طور که از اسمش پیداست قصد دارد سطح گرامر و دایره واژگان شما را برای آزمون آیلتس تقویت بخشد. این کتاب دارای تمرینات متنوع می باشد که می تواند تا حد زیادی پاسخگوی سطح گرامر مورد نیاز شما و همچنین میزان دایره واژگانی است که داوطلبان آیلتس برای رسیدن به نمره 6 تا 7 آیلتس باید بر آن ها مسلط باشند.

دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

معرفی و دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

یک کتاب بسیار مفید دیگر این مجموعه کتاب Achieve IELTS Practice Tests است که تست های معتبر و کاربردی آن قبل از آزمون آیلتس می تواند شما را تا حد بسیار زیادی با سوالات موجود در آزمون آیلتس و نوع های مختلف آن آشنا کند.

این کتاب همانند کتاب های تست کمبریج آیلتس دارای 4 تست کامل همراه با پاسخنامه است که در خلال تست ها سعی کرده است نکات طلایی کاربردی را در رابطه با هر تست خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه دهد.

معرفی و دانلود کتاب های Achieve IELTS 1 2

شما می توانید این 4 کتاب ارزشمند را همراه با فایل های صوتی آن در قالب فایل های فشرده از باکس دانلود در زیر دانلود فرمایید. 

همچنین می توانید در صورت تمایل با سایر مجموعه های معتبر و کاربردی آزمون آیلتس که تا به حال به صورت اختصاصی و رایگان از وب سایت خانه آیلتس ایران تقدیم شما عزیزان شده اند نیز از طریق لینک های زیر آشنا شده و در صورت تمایل دانلود فرمایید.

دانلود آموزش ویدیویی کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم توسط استاد مجتبی خدادادی

دانلود مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3

دانلود مجموعه کامل کتاب های کمبریج آیلتس 1-15

دانلود کتاب های  IELTS Advantage Skills

دانلود کتاب های Objective IELTS

دانلود مجموعه کتاب Mindset for IELTS

دانلود مجموعه کامل Complete IELTS

دانلود مجموعه کتاب های آیلتس collins english for exams

دانلود کتاب های improve your ielts skills

دانلود مجموعه کتاب های ielts trainer 2019

همچنین در صورت تمایل می توانید به وب سایت منتشر کننده کتاب یعنی National Geographic نیز مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد این مجموعه کسب نمایید.

معرفی مجموعه کتاب Achieve IELTS توسط انتشارات National Geographic

خانه آیلتس ایران