معرفی و دانلود کتاب ielts trainer

در این پست قصد داریم شما را با مجموعه کتاب های ielts trainer آشنا کرده و آن ها را برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم. در بیشتر وب سایت های ایرانی تنها نسخه قدمی این کتاب که مربوط به سال 2011 می باشد، در دسترس علاقمندان شرکت در آزمون آیلتس قرار داده شده است اما در این پست خانه آیلتس ایران قصد دارد نه تنها نسخه 2011 که نسخه قدیمی این مجموعه محسوب می شود را در اختیار شما عزیزان قرار دهد بلکه مجموعه جدید ارائه شده این مجموعه که مربوط به سال 2019 می باشد را نیز در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهد.

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer منتشر شده در سال 2011

در وهله نخست باید این نکته بسیار مهم را خدمت شما یاد آوری کنیم و آن این است که به هیچ عنوان از این کتاب برای دوره آمادگی آزمون آیلتس استفاده نکرده و از آن فقط به عنوان یک کتاب تمرین سوال های آیلتس قبل از آزمون اصلی استفاده کنید. درست مانند کتاب های کمبریج آیلتس که شما با تست های واقعی آزمون آیلتس روبرو خواهید شد.

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer منتشر شده در سال 2011

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer

بنابراین این کتاب که در سال 2011 طراحی شده است، یک کتاب نمونه سوالات آزمون آیلتس است که در قالب 6 تست ارائه شده که به نظر می رسد بیشتر داوطلبان آکادمیک آزمون آیلتس را هدف قرار داده است. نکته جالب در مورد این کتاب این که برای دو تست اول همراه با تست ها، نکات کاربردی و راهکارهای اساسی نیز برای حل تست ها آورده شده که می تواند بسیار مورد توجه شما واقع شود.

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer

نکته دیگر در مورد این کتاب این که این کتاب برای داوطلبانی مناسب خواهد بود که قصد دارند در آزمون آیلتس به نمره 6 و بالاتر دست پیدا کنند. شما می توانید این کتاب ارزشمند را از قسمت باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید.

دانلود کتاب ielts trainer 2019

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer منتشر شده در سال 2019

انتشارات کمبریج در سال 2019 تصمیم گرفت همانند کتاب های کمبریج آیلتس خود که از شماره 11 آن به دو قسمت جنرال و آکادمیک تقسیم شد، کتاب ielts trainer را نیز در دو قسمت جنرال و آکادمیک عرضه کند. ساختار کتاب جدید دقیقا همانند نسخه منتشر شده در سال 2011 می باشد که در آن 6 تست مشابه آزمون اصلی آیلتس در هر کتاب آورده شده که تست اول و دوم همراه با ارائه نکات و استراتژی های لازم برای پاسخ بهتر به سوالات آزمون آیلتس می باشد.

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer منتشر شده در سال 2011

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer

تنها تفاوت نسخه جدید با نسخه قبلی در این است که نسخه جدید یک کتاب کامل و منحصر به فرد برای داوطلبان هر یک از مدل های آکادمیک و جنرال ارائه کرده است. این کتاب نیز برای داوطلبانی طراحی شده است که قصد دارند در آزمون آیلتس به نمره 6 و بالاتر دست پیدا کنند. شما می توانید این دو کتاب ارزشمند را نیز از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید.

معرفی و دانلود کتاب ielts trainer

قبل از دانلود این مجموعه شما می توانید از طریق لینک های زیر به آرشیو کامل مجموعه های ارائه شده در باب آمادگی آزمون آیلتس که در سایت خانه آیلتس ایران ارائه شده اند، دسترسی پیدا کنید.

دانلود مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3

دانلود مجموعه کامل کتاب های کمبریج آیلتس 1-15

دانلود کتاب های  IELTS Advantage Skills

دانلود کتاب های Objective IELTS

دانلود مجموعه کتاب Mindset for IELTS

دانلود مجموعه کامل Complete IELTS

دانلود مجموعه کتاب های آیلتس collins english for exams

دانلود کتاب های improve your ielts skills

همچنین می توانید در صورت تمایل به سایت معروف و معتبر ieltsgame مراجعه کرده و اطلاعات دیگری را درباره مجموعه معتبر ielts trainer از این وب سایت کسب نمایید.

معرفی کتاب ielts trainer در وب سایت ieltsgame

در پایان به باکس دانلود در زیر مراجعه کرده و این مجموعه ارزشمند را به رایگان دانلود فرمایید.

خانه آیلتس ایران