معرفی و دانلود کتاب های IELTS Plus 

مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3 یکی از مجموعه های بسیار حرفه ای آزمون آیلتس می باشد که مخصوص کسانی است که می خواهند خود را به صورت حرفه ای برای آزمون آیلتس آماده کنند. سطح این مجموعه بسیار بالاست و زدن تست های آن برای کسانی مناسب است که می خواهند به آیلتس 7 و بالای 7 دست پیدا کنند.

دانلود کتاب های IELTS Plus 

معرفی و دانلود کتاب های IELTS Plus 

در مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3 که توسط انتشارات معتبر لانگمن عرضه شده است، کتاب های IELTS Plus 1  و  IELTS Plus 2 دارای 5 تست کامل آزمون آیلتس می باشند، با این تفاوت که میزان دشواری آن ها به مراتب نسبت به کتاب های کمبریج آیلتس بالاتر می باشد. اما در کتاب IELTS Plus 3 برای تمرین بیشتر 7 تست منحصر به فرد آورده شده است تا داوطلبان آیلتس را به صورت کامل برای آزمون آیلتس آماده کند.

معرفی و دانلود کتاب های IELTS Plus 

مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3 یکی از بهترین منابع آیلتس می باشد که برای هر دو آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک مناسب می باشد. وجود نکته های فراوان و ارائه راهکارهای موثر در جهت افزایش نمره آیلتس داوطلبان، از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه است به طوری که برای هر نوع سوال مربوط به مهارت های آزمون آیلتس، استراتژی خاصی را پیشنهاد داده است.

دانلود مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3

معرفی و دانلود کتاب های IELTS Plus 

ویژگی بارز دیگر مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3 آموزش تخصصی تمام چهار مهارت آزمون آیلتس است. به عنوان مثال در بخش لیسینینگ این مجموعه که بخش نخست آن نیز محسوب می شود، انواع سوال هایی که ممکن است در آزمون آیلتس مطرح شوند، آورده شده، تکنیک های پاسخ به آنها گفته شده و متن فایل های صوتی و پاسخ تشریحی کلیه تست ها نیز در انتهای کتاب آورده شده است.

نکته پایانی و بسیار مهم در باب مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3 این که فراموش نکنید که این مجموعه کتاب ها، کتاب های منحصرا تست آزمون آیلتس و نه کتاب آمادگی آزمون آیلتس می باشند. بنابراین به هیچ عنوان برای داوطلبانی که با آزمون آیلتس آشنایی نداشته و قصد دارند از ابتدا به درک مفاهیم مربوط به آزمون آیلتس بپردازند، مطلوب نمی باشد.

دانلود مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3

معرفی و دانلود کتاب های IELTS Plus 

این داوطلبان می توانند از لینک هایی که در همین پست در انتها برای آنها ارائه شده استفاده نموده و به قسمت کتاب های آمادگی آزمون آیلتس رهنمود شوند. بنابراین استفاده از مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3 به عنوان آخرین مرحله قبل از آزمون آیلتس درست هنگامی که شما مترصد حضور در آزمون آیلتس هستید، قابل استفاده و کاربردی خواهند بود. می توانید از هر یک از تست های این مجموعه بی نظیر به عنوان یک آزمون ماک یا شبیه سازی آزمون آیلتس استفاده کرده و هر چه بیشتر برای آزمون آیلتس آماده شوید.

معرفی و دانلود کتاب های IELTS Plus 

پیشنهاد خانه آیلتس ایران انجام تست های این مجموعه درست 14 روز قبل از آزمون اصلی آیلتس می باشد به طوری که هر روز یک تست از این مجموعه را از کتاب اول کار کرده و در همان روز آن تست را به طور کامل مورد ارزیابی قرار داده و اشتباهات احتمالی خود را شناسایی کنید.

معرفی و دانلود کتاب های IELTS Plus 

مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3 هم به صورت خودخوان و خود آموز قابل استفاده خواهد بود و هم می تواند به عنوان یکی از بهترین منابع آیلتس مورد استفاده موسسات و اساتید آموزش خصوصی آزمون آیلتس مورد استفاده قرار گیرد.

شما می توانید این مجموعه بسیار کابردی و موثر انتشارات لانگمن را از باکس دانلود در زیر دانلود فرمایید که شامل فایل PDF هر کتاب به علاوه تمام فایل های صوتی متعلق به هر کتاب می باشد که در قالب فایل فشرده در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

دانلود مجموعه کتاب های IELTS Plus 1 2 3

معرفی و دانلود کتاب های IELTS Plus 

همچنین خانه آیلتس ایران به طور جد شما را تشویق به مطالعه مقاله های خانه آیلتس ایران در باب آشنایی با آزمون آیلتس و نحوه ارتقا مهارت ها می کند که لینک های آن برای دسترسی شما در پایین آورده شده اند.

به علاوه اگر زمان بیشتری برای مطالعه می خواهید اختصاص دهید، کتاب های مفید دیگری نیز برای دانلود در سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته اند که در لینک های زیر در دسترس شما حواهند بود.

دانلود کتاب Complete IELTS 6.5-7.5

دانلود مجموعه Cambridge IELTS 1-15

دانلود منابع خودخوان آیلتس

آشنایی با آزمون آیلتس 1

آشنایی با آزمون آیلتس 2

نکات طلایی IELTS Listening

نکات طلایی IELTS Speaking

نکات طلایی IELTS Writing

نکات طلایی IELTS Reading

چطور به آیلتس 7 برسیم؟

معرفی بهترین سایت های آیلتس دنیا

خانه آیلتس ایران