ارائه نمونه لیسنینگ آیلتس با متن

یکی از درخواست های همیشگی داوطلبان آیلتس مشاهده نمونه لیسنینگ آیلتس با متن آن است که در این پست سعی کردیم این درخواست داوطلبان را اجابت نماییم. معمولا داوطلبان آیلتس به خصوصص داوطلبان مبتدی آیلتس همواره در جستجوی نمونه لیسنینگ آیلتس هستند تا هم سطح لیسنینگ خود را محک بزنند و هم با سطح مورد انتظار لیسنینگ برای نائل شدن به نمره مورد نظر خود در آزمون آیلتس آن آشنا شوند.

نمونه لیسنینگ آیلتس با متن

نمونه لیسنینگ آیلتس با متن

به همین علت در این پست یکی از تست های اخیر لیسنینگ آزمون آیلتس که مربوط به تست اول کتاب معتبر کمبریج آیلتس 14 می باشد را برای شما انتخاب و آماده کرده ایم. تفاوت این فایل با فایل صوتی آن در این است که اینجا شما در این ویدیو متن مکالمات را هم به صورت هم زمان در اختیار دارید که می تواند کمک بسیار زیادی به شناسایی لغات، نحوه صحبت و نوع لهجه موجود در آزمون آیلتس کند.

پیشنهاد خانه آیلتس ایران به شما این است که یکبار به مانند فایل صوتی و بدون تصویر تست را با کتاب 14 کمبریج انجام داده و بار دوم همراه با ویدیو به بررسی متن موجود در آن که مربوط به تست می باشد، بپردازید. این امر می تواند در صورت تکرار اثر فوق العاده ای بر تقویت مهارت لیسنینگ شما داوطلبان عزیز داشته باشد.

نمونه لیسنینگ آیلتس با متن

نمونه لیسنینگ آیلتس با متن

شما می توانید ویدیو بالا را از باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید. اما قبل از آن بهتر است به سایر منابع ارزشمندی که در باب تقویت مهارت لیسنینگ آزمون آیلتس در سایت خانه آیلتس ایران خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه شده است، مراجعه کرده و با خواندن مطالب و منابع مورد علاقه خود، گام بلندی در افزایش نمره خود در قسمت لیسنینگ آزمون آیلتس داشته باشید.

دانلود نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس 2020

افزایش نمره لیسنینگ آیلتس با 4 روش منحصر به فرد

دانلود ویدیوهای لیسنینگ سایمون 2020

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم 2020

آیلتس لیز- آنالیز لیسینینگ آیلتس در 30 دقیقه

نکات طلایی لیسینینگ آیلتس 2021

همچنین می توانید به سایت معروف britishcouncil مراجعه فرمایید و نمونه های دیگری ازلیسنینگ آزمون آیلتس مشاهده فرمایید.

نمونه لیسنینگ آیلتس با متن در سایت britishcouncil 

خانه آیلتس ایران