افزایش نمره لیسنینگ آیلتس با 4 روش منحصر به فرد

یکی از نگرانی های داوطلبان آیلتس افزایش نمره لیسنینگ آیلتس است چرا که بیشتر آن ها مدت ها در یک نمره مانند 6 یا 6.5 لیسنینگ آیلتس در جا می زنند و هر چقدر تست های بیشتری از آیلتس را حل می کنند، باز هم پیشرفتی در افزایش نمره خود در لیسنینگ آیلتس احساس نمی کنند.

افزایش نمره لیسنینگ آیلتس با 4 روش منحصر به فرد

بنابراین در این پست قصد داریم شما را با راهکارهای منحصر به فردی آشنا کنیم که می تواند در افزایش نمره لیسنینگ آیلتس شما بسیار موثر باشد. بنابراین ویدیو بالا را با دقت تماشا کنید، راهکارهای مهم ارائه شده را یادداشت کرده و سعی کنید به طور واقعی آن ها را در برنامه مطالعه آموزشی خود بگنجانید.

علاوه بر مشاهده ویدیو بالا، می توانید همین ویدیو را از طریق باکس دانلود در زیر دانلود فرمایید. اما قبل از آن بهتر است سایر منابع ارزشمندی که در جهت افزایش نمره لیسنینگ آیلتس برای شما داوطلبان عزیز در سایت خانه آیلتس ایران ارائه شده است را از طریق لینک های زیر مشاهده فرمایید. باشد که مورد توجه شما عزیزان واقع شود.

افزایش نمره لیسنینگ آیلتس

دانلود ویدیوهای لیسنینگ سایمون

تدریس لیسنینگ آیلتس توسط استاد لیز

دانلود ویرایش سوم مجموعه Tactics for Listening

نکات طلایی لیسینینگ آیلتس 2021

25 نکته ضروری لیسنینگ آیلتس توسط استاد لیز

همچنین می توانید از طریق لینک زیر سری به سایت معتبر ielts-up زده و استراتژی های افزایش نمره لیسنینگ آیلتس را از طریق این سایت نیز مرور فرمایید.

استراتژی های افزایش نمره لیسنینگ آیلتس

خانه آیلتس ایران