معرفی و دانلود نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس

پیدا کردن سوالات اصلی آزمون آیلتس همواره یکی از دغدغه های داوطلبان آیلتس بوده است. از این رو قصد داریم شما را با سوالات جدید آزمون اصلی لیسنینگ آیلتس آشنا کنیم. البته ذکر این نکته ضروری است که بهترین مرجع نمونه سوالات آزمون آیلتس کتاب های کمبریج می باشند که تا به امروز 15 جلد آن در اختیار داوطلبان قرار گرفته است که می توانید آن ها را از لینک زیر دانلود بفرمایید.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس جلد 1 تا 15

دانلود نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس 2020

معرفی و دانلود نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس

نکته جالبی که در مورد سوالات لیسنینگ آیلتس باید خدمتتان عرض شود این است که در فایلی که ما در این پست خدمت شما قرار داده ایم سوال ها را به تفکیک نوع های مختلفی از سوال که شما قرار است در آزمون اصلی آیلتس با آن روبرو شوید، خدمت شما ارائه داده ایم. برای آشنایی با تیپ های مختلف سوالات لیسنینگ آیلتس بهتر است با آموزش های ویدیویی استاد سایمون و استاد لیز که در سایت خانه آیلتس ایران برای شما داوطلبان عزیز ارائه شده است، آشنا شوید. همچنین برای توضیح چگونگی پاسخ به سوالات لیسنینگ آزمون آیلتس، بهتر است با نکات طلایی لیسنینگ آیلتس که اختصاصی سایت خانه آیلتس ایران است در زیر بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیوهای لیسنینگ سایمون 2020

آیلتس لیز- آنالیز لیسینینگ آیلتس در 30 دقیقه

نکات طلایی لیسینینگ آیلتس 2021

دانلود نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس 2020

به هر حال نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس که در این بخش برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است، می تواند کمک بسیار زیادی نه تنها به آشنایی شما با نوع سوالات مختلف آزمون لیسنینگ آزمون آیلتس کند بلکه می تواند تمرین بسیار خوبی برای آمادگی شما برای شرکت در آزمون لیسنینگ آیلتس باشد. شما می توانید این مجموعه گرانبها را از قسمت باکس دانلود در زیر دانلود بفرمایید اما قبل از آن بهتر است به لینک های زیر مراجعه کنید و با سایر منابع ارزشمندی که در باب آمادگی آزمون لیسنینگ آیلتس در وب سایت خانه آیلتس ایران خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه شده است، بیشتر آشنا شوید.

دانلود نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس 2020

افزایش نمره لیسنینگ آیلتس با 4 روش منحصر به فرد

دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم 2020

دانلود کتاب IELTS Advantage Speaking and Listening

همچنین می توانید به سایت معتبر ielts-up مراجعه کرده و با نمونه سوالات بیشتری از آزمون لیسنینگ آیلتس آشنا شوید.

نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس

برای دانلود نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس به باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.

خانه آیلتس ایران