معرفی و دانلود کتاب  Bridge to IELTS 

در این پست قصد داریم کتاب معتبر Bridge to IELTS را خدمت شما معرفی کرده و سپس به رایگان برای دانلود در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهیم. کتاب ارزشمند   Bridge to IELTS از انتشارات معتبر National Geographic می باشد که کتاب حاظر را برای داوطلبان مبتدی آیلتس طراحی کرده است.

معرفی و دانلود کتاب Bridge to IELTS 

معرفی و دانلود کتاب  Bridge to IELTS 

پس اگر در ابتدای مسیر آزمون آیلتس قرار دارید این کتاب به همراه کتاب Mindset for IELTS Foundation دو کتابی هستند که برای مراحل اولیه آزمون آیلتس و برای کسانی که سطح زبان آن ها در حد نمره 3.5 تا 4.5 آزمون آیلتس می باشد، بسیار مناسب است. این که کدام یک از این دو کتاب بهتر هستند می توانیم ادعا کنیم مجموعه Mindset for IELTS قطعا بروز تر و جدید تر است و از قالب بهتری نسبت به کتاب Bridge to IELTS برخوردار می باشد.

معرفی و دانلود کتاب  Bridge to IELTS 

منتها کتاب Bridge to IELTS نیز یک کتاب بسیار آموزنده است که می تواند دانش شما را در زمینه زبان انگلیسی و آیلتس به مقدار بسیار قابل توجهی افزایش دهد. قبل از توضیح در مورد این کتاب اگر مایل هستید می توانید برای دانلود مجموعه Mindset for IELTS از طریق لینک زیر اقدام بفرمایید.

معرفی و دانلود مجموعه Mindset for IELTS

معرفی و دانلود کتاب های Bridge to IELTS 

معرفی و دانلود کتاب  Bridge to IELTS 

کتاب Bridge to IELTS از 12 بخش تشکیل شده که در هر بخش یکی از موضوعات متداولی که معمولا در آزمون آیلتس مطرح می شود، ارائه شده  و در هر بخش تمرین هایی برای آموزش 4 مهارت موجود در آزمون آیلتس در نظر گرفته شده است. علاوه بر تمرکز بر روی تدریس نکات مربوط به 4 مهارت اصلی آزمون آیلتس، این کتاب تمرین هایی نیز برای تقویت سطح لغت و گرامر داوطلبان مبتدی آیلتس در نظر گرفته که از این کتاب یک مجموعه کامل ساخته است. 

معرفی و دانلود کتاب  Bridge to IELTS 

علاوه بر کتاب اصلی که همراه با فایل های صوتی آن در اختیار شما قرار می گیرد، کتاب کار این مجموعه به همراه فایل صوتی و همچنین کتاب معلم این مجموعه نیز در باکس دانلود در زیر به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما می توانید قبل از دانلود این مجموعه، به پیوند های زیر مراجعه فرمایید و با بهترین منابع آزمون آیلتس که برای مبتدیان زبان انگلیسی داوطلب آزمون آیلتس در وب سایت خانه آیلتس ایران خدمت شما عزیزان ارائه شده است، بیشتر آشنا شوید.

آموزش تصویری 4000 لغت ضروری جلد اول

آموزش گرامر زبان انگلیسی در 2 ماه

گرفتن مدرک آیلتس در کوتاهترین زمان 2021

معرفی و دانلود منابع آیلتس 2021

چطور به آیلتس 7 برسیم؟ ( مخصوص مبتدیان)

بهترین منابع خودخوان آیلتس 2021

آزمون آیلتس چیست؟ 2021

مدرک آیلتس چیست؟ 2021 ( بخش دوم )

آموزش رایتینگ آیلتس ( مخصوص مبتدیان ) 2021

دانلود کتاب 4000 لغات ضروری زبان انگلیسی

معرفی کتاب Bridge to IELTS از سایت اصلی

خانه آیلتس ایران