آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه

خانه آیلتس ایران افتخار دارد کامل ترین مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه ترین نقطه زبان انگلیسی تا پیشرفته را در اختیار شما مشتاقان یادگیری زبان انگلیسی قرار دهد. در فیلم بالا شما می توانید صحبت های استاد مجتبی خدادادی مدیر وب سایت خانه آیلتس ایران و مدرس این دوره را درباره این پکیج فوق العاده و باورنکردنی تماشا کرده و اطلاعات بیشتری از این پکیج گرانبها را در یافت کنید.

آموزش گرامر زبان انگلیسی 2021

بدون شک مبحث گرامر به عنوان یکی از شالوده های اصلی زبان انگلیسی همواره برای زبان آموزان زبان انگلیسی دشوار و طاقت فرسا بوده است. به همین علت بسیاری از زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی را به خاطر ترس از یادگیری گرامر های پیچیده و غیر قابل فهم رها می کنند.

به همین علت بر آن شدیم تا در مجموعه خانه آیلتس ایران کامل ترین و جامع ترین آموزش گرامر زبان انگلیسی در دنیا را با تدریس استاد مجتبی خدادادی، استاد آیلتس و مدرس دانشگاه خدمت شما عزیزان  قرار داده و برای همیشه ترس شدید یادگیری گرامر زبان انگلیسی را در وجود شما از بین ببریم.

پکیجی که هم اکنون درباره آن صحبت می کنبم، یک پکیج پراکنده و مبتنی بر ایده نگاه بیزینس محور به مبحث گرامر نیست. این صحبت را از این جهت مطرح می کنیم که متاسفانه بیشتر پکیج های یادگیری زبان انگلیسی موجود در بازار بیشتر بر مبنای فروش بیشتر بنیان نهاده شده اند و با طراحی تبلیغات سنگین در اتاق های فکر خود همواره در جذب مخاطبان بیشتر موفق بوده اند.

آموزش گرامر زبان انگلیسی

حال سوال اینجاست که چرا با وجود این همه منبع آموزش گرامر، هنوز هم سطح گرامر زبان آموزان موجود در کشور عزیزمان ایران اینقدر پایین است و چرا هنوز هم زبان آموزان در یادگیری گرامر زبان انگلیسی سردرگم، نا امید و مستاصل هستند؟ جواب روشن است، این حقیقت تلخ به دلیل وجود فایل های آموزش گرامر زبان انگلیسی ناقص و پر از اغراق در تدریس است.

در واقع این پکیج ها با گفتن یک یا دو نکته گرامری زبان انگلیسی در یک درس چنان از این تدریس تعریف و تمجید می کنند گویی که بعد از مشاهده ویدیو این دسته از موسسات، زبان آموز به نمره آیلتس 9 رسیده و یا تبدیل به استاد گرامر شده است.

صحبت های بالا در واقع از این جهت مطرح شد که شما با واقعیت موجود در نگاه بیزینس محور  بیشتر افراد و موسسات حتی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بیشتر آشنا شوید و با مقایسه فیلم های مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی مجموعه خانه آیلتس ایران با سایر مجموعه ها، متوجه شوید که تدریس بی نظیری که توسط استاد مجتبی خدادادی در زمینه آموزش گرامر زبان انگلیسی انجام شد، در واقع برگ زرینی است در ارتقای کیفیت نه تنها گرامر بلکه آموزش کامل زبان انگلیسی به دوستداران یادگیری زبان انگلیسی در سراسر دنیا.

آموزش گرامر زبان انگلیسی

پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی مجموعه خانه آیلتس ایران در واقع تدریس کامل ترین کتاب گرامر حال حاضر دنیا، کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم می باشد که جدیترین و کامل ترین آموزش گرامر را در 145 درس تقدیم زبان آموزان مشتاق سراسر دنیا کرده است. 

حال خانه آیلتس ایران و شخص استاد مجتبی خدادادی این کتاب را در 150 درس ( 145 درس اصلی کتاب به علاوه 5 درس تمرینات و توضیحات آخر کتاب ) در قالب بزرگترین پکیج ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی تقدیم شما عزیزان کرده است. آموزش ویدیویی کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم که در واقع کامل ترین تدریس گرامر زبان انگلیسی توسط خانه آیلتس ایران می باشد، دارای ویژگی های بی نظیر زیر خواهد بود:

آموزش کامل تمام گرامر های موجود در زبان انگلیسی

مناسب همه سطح ها ( از داوطلبان مبتدی تا پیشرفته ) 

ترجمه و تحلیل خط به خط کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

ارائه نکات مربوط به تلفظ، مترادف ها و متضاد های لغات موجود در کتاب

تحلیل و ترجمه تمرین های کتاب در هر درس به صورت کامل و جامع

یادآوری نکات درس های گذشته کتاب به صورت درس به درس

یادآوری گرامر های نمره آور و مهم برای آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل

یاد آوری نکات گرامر های موجود در امتحان کنکور 

و هزاران نکته مفید دیگر ………

بهتر است برای راستی آزمایی ادعاهای مطرح شده بالا آموزش درس اول تا چهارم این مجموعه را به طور رایگان از طریق لینک زیر مشاهده و یا دانلود فرمایید تا در جریان کم و کیف پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران قرار گیرید.

نمونه آموزش گرامر زبان انگلیسی کتاب Grammar in Use

در نظر داشته باشید که آموزشی که ما برای تدریس کتاب Grammar in Use برای شما زبان آموزان انتخاب کرده ایم، یک آموزش همه جانبه زبان انگلیسی و نه فقط گرامر می باشد که به زبان فارسی توضیح داده شده تا زبان آموزان بتوانند به طور کامل آموزش های موجود در این کتاب را به طور شایسته یاد گرفته و ملکه ذهن نمایند.

در پایان این نکته را در نظر داشته باشید که با مطالعه مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران دیگر هیچ گرامری در زبان انگلیسی وجود نخواهد داشت که شما آن را ملسط نباشید.

شما می توانید مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران را به 2 روش دریافت نمایید.

یا می توانید این مجموعه را به صورت پکیج های 30 درسی و به صورت خرید و دانلود از طریق لینک زیر دریافت نمایید:

دانلود فایل های آموزش گرامر زبان انگلیسی بر اساس کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

و یا این که این مجموعه کامل آموزش ویدیویی این کتاب را در قالب یک فلش 32 گیگابایتی آکبند و نو همراه با کتاب چاپی از طریق لینک زیر سفارش داده و کمتر از پنج روز دیگر درب منزل تحویل بگیرید.

پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی بر اساس کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

به زودی

همچنین می توانید در صورت تمایل با نحوه مطالعه این پکیج ارزشمند از طریق لینک زیر آشنا شوید.

نحوه مطالعه پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران

و نکته آخر این که از آن دسته از زبان آموزان عزیزی که تا به حال از آموزش گرامر زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران که به صورت ویدیویی و بر اساس کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم تدریس شده است، بهره برده اند خواهشمندیم تجربه استفاده از این آموزش و پکیج کامل گرامر ما را از طریق کامنت خود در پایین همین پست اعلام فرمایند.

خانه آیلتس ایران