چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟

وب سایت خانه آیلتس ایران در نظر دارد در این مقاله به سوالات شما داوطلبان عزیز در باب چگونگی مطالعه برای آماده شدن آزمون آیلتس در خانه پاسخ دهد.

پکیج کامل پری آیلتس خانه آیلتس ایران رونمایی شد. از این جا دانلود کنید

همانطور که مستحضر هستید، افراد بی شماری در جامعه وجود دارند که به خاطر محدودیت های موجود به واسطه شغل، خانواده، موقعیت و یا محل زندگی و یا دلایلی از این قبیل، قادر نیستند در کلاس های حضوری موسسات شهر های مختلف حضور به هم رسانند و به همین دلیل قصد دارند با استفاده از منابع موجود آیلتس، خود در خانه به صورت خود آموز برای آزمون آیلتس آماده شوند.

به همین منظور وب سایت خود آموز آیلتس که شعبه دوم وب سایت خانه آیلتس ایران می باشد با ارائه پکیج های جامع و کامل آمادگی آزمون آیلتس، قصد دارد گام بلندی در جهت ارتقای سطح علمی زبان انگلیسی شما داوطلبان عزیز برداشته و به صورت قدم به قدم و نکته به نکته شما داوطلبان عزیز را مهیای حضور در آزمون آیلتس نماید.

چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟

اولین قدم: ارتقای سطح دانش گرامر و لغت

اولین مرحله آمادگی آزمون آیلتس، ارتقای سطح دانش گرامر و لغت به عنوان اصلی ترین فاکتورهای یادگیری زبان انگلیسی است. بدین معنی که صرف نظر از آزمونی که شما قصد دارید در آن شرکت نمایید، بدون کسب دانش کافی و لازم در این دو مقوله، قطعا قادر به آمادگی لازم برای این آزمون ها نخواهید بود.

بنابراین، در اولین گام آمادگی آزمون آیلتس، شما باید بتوانید سطع لغت و گرامر زبان انگلیسی خود را به بهترین شکل ممکن ارتقا داده تا هیچ کمبودی در رابطه با استفاده از آنها در قسمت رایتینگ و اسپیکینگ خود نداشته باشید. همچنین بدون دانش لغتی و گرامری کافی، به طور قطع قادر نخواهید بود در قسمت ریدینگ و لیسنینگ آزمون آیلتس نمره لازم را کسب نمایید.

با چه کتابی شروع کنم؟

برای ارتقای دانش لغت و گرامر مورد نیاز برای شرکت در آزمون آیلتس، ما به شما 2 مجموعه بسیار فوق العاده، کامل، جامع و کاربردی را معرفی می کنیم. برای گرامر کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم و برای لغت مجموعه 6 جلدی کتاب 4000 لغت ضروری که هر دو به صورت درس به درس و نکته به نکته توسط استاد مجتبی خدادادی مدیر وب سایت خود آموز آیلتس تدریس شده اند و شما را از ابتدای یادگیری لغت و گرامر زبان انگلیسی تا حرفه ای ترین نقطه آن همراهی خواهند کرد.

معرفی کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

همانطور که می دانید کتاب Grammar in Use معروف ترین و محبوب ترین کتاب گرامر حال حاضر دنیاست که این بار در سال 2020 اقدام به ارائه یک کتاب جامعی کرده است که برای کلیه سطوح زبان انگلیسی قابل استفاده خواهد بود. گرچه بر روی جلد کتاب لغت intermediate و یا همان متوسط درج شده، منتها تمام داوطلبان آیلتس از سطح مبتدی تا حرفه ای قادر خواهند بود از این کتاب استفاده کرده و دانش گرامری خود را به طرز باورنکردنی افزایش دهند. 

چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟

محتوای کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

این کتاب تمام نکات گرامری موجود در زبان انگلیسی را در 145 درس و با جزییات، مثال ها و تمرینات متنوع و کابردی به شما زبان آموزان و داوطلبان عزیز آموزش داده و در انتهای کتاب با ارائه تمرینات بیشتر و توضیحات تکمیلی از این کتاب یک غول گرامر زبان انگلیسی ساخته است. نکته جالب این که در پایان کتاب پاسخنامه کلیه تمرینات آورده شده است.

محتوای پکیج کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

پکیجی که ما برای شما تدارک دیده ایم، شامل 150 درس خواهد بود که زمان هر درس بین 35 دقیقه تا یک ساعت خواهد بود. ما 145 درس اصلی موجود در کتاب را در 145 درس با ارائه کلیه نکات، ترجمه خط به خط توضیحات و تمارین موجود در هر درس و ارائه نکات تلفظی و لغتی خدمت شما ارائه داده ایم و 5 درس آخر مجموعه ما تدریس توضیحات تکمیلی انتهای این کتاب ارزشمند می باشد.

این مجموعه در یک فلش 32 گیگابایتی برای شما ارسال می شود که فلش موجود کاملا آکبند و نو بوده و شما بعد از انتقال فایل ها به کامپیوتر، تبلت، موبایل و یا لپ تاب خود ،می توانید از آن استفاده معمولی دیگری داشته باشید. بنابراین در پکیج کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم در وب سایت خود آموز آیلتس، شما کتاب چاپی این مجموعه و فایل های ویدیویی این مجموعه را که در قالب یک فلش 32 گیگابایتی تقدیم شما خواهد شد، دریافت خواهید کرد.

نحوه مطالعه کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

برنامه ریزی که ما قصد داریم برای شما عزیزان ارائه کنیم، برای فردی است که حداقل 6 ماه زمان لازم برای مطالعه آزمون آیلتس را دارا می باشد. از آنجا که محتویات این کتاب در قالب 150 درس برای شما داوطلبان عزیز تدریس شده است، بهتر است در هر روز یک درس از این کتاب بر اساس ویدیو مطالعه شود تا وقت کافی برای سایر کتاب هایی که در مرحله بعد خدمت شما معرفی می کنیم، داشته باشید.

اگر در هر روز یک درس از این کتاب را بخوانید، بعد از پایان 5 ماه این کتاب را تمام خواهید کرد و در ماه ششم فقط به مرور کتاب خواهید پرداخت. اگر چه برای رسیدن به نمرات پایین تر آیلتس مانند نمره 5 یا 6 مطالعه کل کتاب لازم نیست و فقط با مطالعه درس 1 تا 60 این کتاب فرد به سطح گرامر لازم برای رسیدن به نمره 5 یا 6 دست پیدا خواهد کرد.

شما می توانید برای دریافت نمونه تدریس این کتاب و دریافت پکیج به پیوند زیر مراجعه فرمایید.

تدریس ویدیویی کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

خرید پکیج جامع آموزش ویدیویی کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

معرفی مجموعه نفیس 4000 لغت ضروری ویرایش اول

مجموعه 4000 لغت ضروری تا به حال در دو نسخه ویرایش اول و دوم ارائه شده و تا به حال توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین زبان آموزان به دست آورد. گرچه ویرایش دوم این مجموعه جدیدتر از ویرایش اول می باشد، اما متاسفانه در ویرایش دوم این مجموعه به شدت کیفیت لغات استفاده شده تنزل پیدا کرده و یک شکست کامل را در ویرایش دوم این مجموعه رقم زده است.

بنابراین وب سایت خود آموز آیلتس مطالعه ویرایش اول این مجموعه را توصیه کرده که توانست با ارائه لغت های بسیار کاربردی و موثر در متون مختلف، مورد تحسین اساتید و زبان آموزان مختلف قرار گیرد.

 

محتوای مجموعه 4000 لغت ضروری

مجموعه 4000 لغت ضروری در 6 جلد عرضه شده که تقریبا تمام لغاتی که شما ممکن است در متون مختلف یا آنها روبرو شوید را گرد آوری کرده است. هر کتاب دارای 600 لغت می باشد که در مجموعه 3600 لغت بدنه اصلی این 6 جلد را تشکیل می دهند و 400 لغت باقیمانده لغت های موجود در توضیحات و متن های پایان هر درس می باشد.  

محتوای پکیج مجموعه 4000 لغت ضروری

مجموعه 4000 لغت ضروری در 6 جلد عرضه شده که تدریس هر 6 جلد توسط استاد مجتبی خدادادی به صورت ویدیویی انجام شده و تقدیم نگاه گرم شما داوطلبان عزیز می گردد. هر کتاب حاوی 30 درس می باشد که هر 30 درس به صورت کامل، تدریس درس اصلی و داستان پایان هر درس انجام شده و معنی کلیه کلمات اصلی به همراه مترادف های مرتبط، معنی و آنالیز توضیحات هر کلمه و ترجمه کلیه داستان های پایان هر درس خدمت شما تقدیم می گردد.

آموزش این مجموعه نیز در قالب یک فلش 32 گیگا بایتی که حاوی آموزش 6 جلد این مجموعه می باشد، در پکیج مجموعه خود آموز آیلتس تقدیم شما می شود.

 

نحوه مطالعه مجموعه 4000 لغت ضروری

اگر قصد دارید برای آیلتس 5 اقدام کنید فقط مطالعه کتاب جلد اول این مجموعه کافیست. برای رسیدن به آیلتس 6 مطالعه مجموعه اول و دوم ضروری به نظر می رسد. برای رسیدن به آیلتس 6.5 مطالعه جلد اول، دوم و سوم و برای آیلتس 7 مطالعه این مجموعه تا آخر جلد چهارم ضروری به نظر می رسد.

برای رسیدن به آیلتس 7.5 مطالعه تا آخر جلد پنجم و برای رسیدن به آیلتس 8 و بالاتر تمام این 6 جلد باید همراه با تدریس ویدیویی استاد مجتبی خدادادی مطالعه شده و کلمات لغت به لغت حفظ شوند.

همانطور که اعلام کردیم کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم باید هر روز یک درس مطالعه شود، این مجموعه کتاب ها نیز که هر جلد آن در 30 درس ارائه شده است، هر روز باید به مطالعه یک درس اختصاص داده شود. بدین ترتیب بعد از 6 ماه مطالعه کل این 6 جلد به پایان خواهد رسید. اگر چه به تناسب نمره ای که قصد دارید به آن دست پیدا کنید، می توانید برنامه ریزی متفاوتی رو در مطالعه این مجموعه پیاده سازی کنید.

شما می توانید برای دریافت نمونه تدریس این مجموعه و دریافت پکیج آن به پیوند زیر مراجعه فرمایید.

تدریس ویدیویی مجموعه کتاب های 4000 لغت ضروری

پکیج جامع آموزش ویدیویی مجموعه 4000 لغت ضروری ویرایش اول

به زودی

دومین قدم: تمرین لغات و گرامرها با خواندن متون آکادمیک

اگر چه در مجموعه 4000 لغت ضروری، شما بعد از یادگیری لغات هر درس، به مطالعه داستانی خواهید پرداخت که لغات هر درس به صورت هنرمندانه در آن استفاده شده اند، اما شما نیاز به کتابی خواهید داشت که هم به صورت همه جانبه دانش لغت و گرامری را در شما تقویت کند و هم به صورت سیستماتیک درک مطلب شما در زبان انگلیسی را بهبود بخشد.

بدین منظور ما به شما مجموعه فوق العاده Select Reading ویرایش دوم را معرفی می کنیم که خوشبختانه این مجموعه نیز توسط استاد مجتبی خدادادی به صورت ویژه و ویدیویی تدریس شده و هم اکنون می توانید پکیج آموزش آن را دریافت کنید.

چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟

معرفی مجموعه Select Reading ویرایش دوم

یکی از شاهکارهای انتشارات آکسفورد بی شک کتاب های Select Readings ویرایش دوم است که در ۴ سطح ارائه شده است. سطح های ارائه شده به ترتیب شامل سطح Elementary یا سطح مبتدی، Pre-intermediate یا پایین تر از متوسط، Intermediate یا متوسط، و نهایتا Upper-intermediate یا سطح پیشرفته می باشد.

نکته مهم در مورد کتاب های Select Readings ویرایش دوم این است که در ویرایش جدید این مجموعه امکانات جدیدی شامل متن های با موضوعات مختلف جدید، فعالیت های متنوع جدید مربوط به ارزیابی مهارت درک مطلب زبان آموزان، و ارائه 4 فصل جدید برای هر سطح که کل فصل های هر مجموعه را به عدد 14 می رساند.

در مقایسه با سایر کتاب های آموزش درک مطلب زبان انگلیسی، کتاب های Select Readings ویرایش دوم قطعا یکی از بهترین هاست چرا که سطح لغات موجود در هر مجموعه و تنوع موضوعی ارائه شده در هر سطح به خوبی گواه حرفه ای بودن و کاربردی بودن این مجموعه فوق العاده انتشارات آکسفورد می باشد.

محتوای مجموعه Select Readings ویرایش دوم

این مجموعه در 4 سطح از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را شامل می شود که هر کتاب از 14 فصل تشکیل شده است. هر فصل شامل ارائه یک متن آکادمیک، تمرین های مربوط به یادگیری و لغت مربوط به متن داده شده و همچنین تمرین هایی برای تقویت مهارت درک مطلب ارائه شده است.

محتوای پکیج مجموعه Select Readings ویرایش دوم

پکیج این مجموعه شامل تدریس هر 4 سطح این مجموعه به صورت ویدیویی توسط استاد مجتبی خدادادی می باشد که شامل تدریس خط به خط این کتاب همراه با ترجمه فارسی، ارائه نکات مربوط به گرامر، تلفظ و مترادف های هر لغت می باشد. همچنین کلیه تمرین های موجود در این کتاب توسط استاد پاسخ داده شده و راهکارهایید برای افزایش قدرت درک مطلب داوطلبان و زبان آموزان عزیز ارائه می شوند. 

آموزش ویدیویی هر کتاب از این مجموعه شامل 35 درس می باشد. هر کتاب دارای 14 درس می باشد که هر درس در قالب 2 قسمت تهیه و آماده شده که در مجموعه 28 قسمت کل کتاب تدریس می شود و 7 درس نیز به توضیحات پایان کتاب و ترجمه و تحلیل لغت های پایان هر کتاب اختصاص داده شده است. این مجموعه نیز در قالب یک فلش 32 گیگابایتی خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

نحوه مطالعه مجموعه Select Readings ویرایش دوم

اگر قصد دارید به نمره 5 آیلتس برسید، مطالعه سطح اول و دوم این مجموعه ضروری به نظر می رسد. برای نائل شدن به نمره 6 آیلتس شما می بایست تا پایان سطح سوم را مطالعه کنید و اگر قصد دارید به نمره 6.5 آزمون آیلتس و بالاتر برسید، حتما باید 4 سطح این مجموعه را مطالعه فرمایید.

مانند توصیه برای مطالعه مجموعه های قبل، برای این مجموعه نیز در هر روز خواندن یک درس توصیه می شود. بنابراین در هر روز باید دو قسمت ار این مجموعه را مطالعه فرمایید. بنابراین بعد از 20 روز مطالعه یک کتاب از این مجموعه را تمام خواهید کرد و بعد از 4 ماه می توانید مطالعه این 4 کتاب را به پایان رسانید.

شما می توانید برای مشاهده نمونه تدریس این کتاب و دریافت پکیج آموزش این مجموعه به پیوند زیر مراجعه فرمایید.

پکیج جامع آموزش ویدیویی مجموعه Select Readings ویرایش دوم

به زودی

سومین قدم: آمادگی برای آزمون آیلتس با کتاب های Mindset for IELTS

بعد از این که تا حدودی سطح گرامر و لغت شما با کتاب هایی که خدمتتان معرفی شد، وضعیت بهتری پیدا کرد، این بار نوبت آن است که شما با کتاب های طبقه بندی شده، حرفه ای و جامع Mindset for IELTS به صورت پله پله خود را مهیای حضور در آزمون آیلتس نمایید.

همانطور که مستحضر هستید، کتاب های Mindset for IELTS بدون شک معروف ترین و محبوب ترین مجموعه آمادگی آزمون آیلتس محسوب می شوند که هم اکنون در سراسر دنیا در آکادمی های مختلف آزمون آیلتس تدریس می شوند. به همین علت ما پکیج آموزش این مجموعه را نیز از کتاب اول این مجموعه با تدریس ویدیویی استاد مجتبی خدادادی برای شما فراهم کرده ایم.

معرفی مجموعه Mindset for IELTS

دومین مجموعه معروف آمادگی آزمون آیلتس انتشارات کمبریج، مجموعه کتاب Mindset for IELTS است که در 4 سطح ارائه شده است. ساختاری شبیه به Complete IELTS دارد، با این تفاوت که یک کتاب جدید مخصوص داوطلبان مبتدی به مجموعه اضافه کرده است.

کتاب اول از مجموعه کتاب Mindset for IELTS برای سطح A2 یا همان مبتدی است که شما داوطلبان عزیز را با فرآیند کلی آزمون آشنا کرده و تمرینات نسبتا ساده ای را در راستای شبیه سازی آزمون واقعی آیلتس به شما ارائه می دهد. کتاب دوم این مجموعه کتاب 1 می باشد که رسیدن به نمره 5.5 را برای داوطلبان هدف قرار داده است. کتاب سوم یعنی کتاب 2 مخصوص رسیدن به نمره 6.5 و بالاخره کتاب چهارم این مجموعه یعنی کتاب 3 نمره 7.5 را هدف قرار داده است.

محتوای مجموعه Mindset for IELTS

هر سطح از مجموعه کتاب Mindset for IELTS شامل استراتژی های یادگیری، تمرین مهارت ها و تمرین های مشابه آزمون اصلی برای کمک به داوطلبان در رسیدن به هدف خود می باشد. در انتهای هر کتاب، پاسخنامه تمامی مثال ها و تمرینات دروس به همراه متن بخش های صوتی آورده شده است و بنابراین مجموعه کتاب Mindset for IELTS هم به صورت کلاسی و هم به صورت خودخوان قابل استفاده است. نکته آخر این که این کتاب نیز مانند کتاب Complete IELTS برای داوطلبان آیلتس آکادمیک طراحی شده است.

محتوای پکیج مجموعه Mindset for IELTS

اگر چه این مجموعه دارای 4 سطح می باشد، اما ما به دلیل سادگی بیش از حد مجموعه اول، آن را از دایره آموزش حذف کرده و تدریس این مجموعه را از کتاب اول این مجموعه شروع کرده ایم. هر کتاب این مجموعه دارای 8 درس می باشد که در هر درس هر 4 مهارت به صورت اختصاصی آموزش داده شده و تمرین های مفصلی نیز برای درک بهتر آنها ارائه شده است.

ما هر مهارت در هر درس را در 2 قسمت خدمت شما ارائه داده ایم. پس در هر کتاب ما 64 درس به صورت ویدیویی و کامل و جامع خدمت شما تدارک دیده ایم و از آن جا که ما قرار است 3 سطح از این مجموعه را تا کتاب سوم خدمت شما آموزش دهیم، بنابراین 192 درس را در قالب یک فلش 64 گیگا بایتی خدمت شما ارائه داده ایم که کامل ترین آموزش این مجموعه در کل دنیا محسوب می شود.

 

نحوه مطالعه مجموعه Mindset for IELTS 

اگر می خواهید به نمره 5.5 تا 6 آزمون آیلتس برسید، خواندن کتاب سطح یک این مجموعه با آموزش ویدیویی که در اختیارتان قرار می گیرد، کافی است. اما اگر می خواهید به نمره 6.5 تا 7 آزمون آیلتس دست پیدا کنید، مطالعه کتاب سطح 2 این مجموعه ضروری به نظر می رسد. در پایان اگر به نمره ای بالاتر از 7 فکر می کنید، حتما باید سطح سوم این مجموعه را نیز مطالعه بفرمایید.

اگر در هر روز 2 قسمت از این مجموعه را مشاهده و تمرین کنید، این بدین معنی است که 8 روز طول می کشد تا شما مطالعه یک درس از این مجموعه را تمام کنید. بنابراین دقیقا 64 روز طول می کشد تا شما مطالعه یک کتاب از این مجموعه را تمام کنید. اما پیشنهاد ما این است که 20 تا 26 روز را نیز به مرور مطالبی که از کتاب یاد گرفتید اختصاص دهید که در این صورت مطالعه و مرور هر کتاب 3 ماه و مطالعه هر 3 کتاب 9 ماه زمان خواهد برد.

البته استراتژی ها به تناسب فرصت شما برای حضور در آزمون آیلتس ممکن است متفاوت باشد. مثلا شاید کسی که دارای سطح خوبی در زبان انگلیسی می باشد، قصد دارد از کتاب دوم این مجموعه شروع کند و یا حتی وقتی را برای مرور اختصاص ندهد اما به هر حال برنامه ای که ما برای شما تدارک دیده ایم، به نظر کاملا منطقی و کارشناسی شده و بر اساس تجربه سال ها برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس انجام شده است.

شما می توانید برای مشاهده نمونه تدریس این مجموعه و دریافت پکیج آن به پیوند زیر مراجعه فرمایید.

پکیج جامع آموزش ویدیویی مجموعه Mindset for IELTS

به زودی

آخرین قدم: تمرین تست های قبلی آزمون آیلتس با مجموعه Cambridge IELTS

بعد از مراحل آمادگی برای آزمون آیلتس، این بار دیگر نوبت به آشنایی با تست های معتبر آیلتس می باشد که همه آنها به صورت جامع توسط انتشارات کمبریج در کتاب های کمبریج آیلتس گردآوری شده اند. مهمترین منبع آزمون آیلتس و گل سرسبد تمامی منابع معرفی شده  آمادگی آزمون آیلتس تا به حال بدون شک مجموعه کتاب های Cambridge Practice Tests for IELTS می باشد که هیچ داوطلبی نمی تواند قبل از شرکت در آزمون اصلی آیلتس با این مجموعه آشنا نباشد.

 

معرفی مجموعه Cambridge IELTS

مجموعه کتاب های تست کمبریج آیلتس قطعا معتبرترین تست های آزمون آیلتس می باشند. سری کتاب های کمبریج آیلتس که تا زمان نگارش این مقاله تا شماره 15 منتشر شده است ،کتاب های  تمرین و آموزش مهارت های آیلتس نیستند. بلکه کتاب های شبیه سازی آزمون اصلی آزمون آیلتس هستند که شماره 1 تا 15 آن هیچ ارتباطی به سختی و آسانی این کتاب ها ندارد.

در واقع بر اساس سال انتشار از شماره یک شروع می شود که مربوط به حداقل 20 سال پیش است و تا کتاب 15 که مربوط به سال 2020 می باشد ادامه پیدا کرده است.

محتوای مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس

از آنجا که از کتاب 11 به بعد انتشارات کمبریج آیلتس تصمیم گرفت هر شماره را در دو نسخه جنرال و آکادمیک به صورت اختصاصی انتشار دهد، بنابراین ما محتوای کتاب 11 به بعد را خدمت شما معرفی می کنیم. هر کتاب دارای 4 تست می باشد که سوالات کامل 4 مهارت موجود در آزمون آیلتس را شامل می شوند. در پایان کتاب هم پاسخ سوالات آورده شده است.

محتوای پکیج مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس

وب سایت خود آموز آیلتس قصد دارد به دلیل اهمیت کتاب های کمبریج آیلتس در آمادگی داوطلبان آیلتس، پکیج آموزش ویدیویی کتاب های کمبریج آیلتس توسط استاد مجتبی خدادادی را از کتاب 11 تا 15 به صورت کاملا تحلیلی و تصویری در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهد.

هر کتاب دارای 4 تست می باشدو هر تست دارای 4 مهارت. بنابراین ما هر مهارت را در قالب یک قسمت خدمت شما ارائه داده که با این حساب هر کتاب دارای 16 قسمت و پنج کتاب 11 تا 15 دارای 80 قسمت آموزش ویدیویی می باشد که برای هر نوع جنرال و آکادمیک به صورت اختصاصی و جداگانه تهیه شده است.

آموزش ویدیویی بخش جنرال و آکادمیک در قالب یک فلش مموری 32 گیگابایتی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟

نحوه مطالعه کتاب های کمبریج آیلتس 

از آنجا که کتاب های 11 تا 15 دارای 16 تست آیلتس می باشد، بهتر است هر تست را در یک روز با شبیه سازی آزمون آیلتس انجام دهید. بدین ترتیب بهتر است 16 روز مانده به آزمون آیلتس کار خود با کتاب های کمبریج آیلتس شروع کنید. بعد از هر تست، جواب های صحیح و اشتباه خود را با توجه به پاسخنامه انتهای کتاب، پیدا کرده و شروع به پیدا کردن دلیل اشتباهات خود در آزمون کنید.

فراموش نکنید تحلیل آزمون به مراتب مهمتر از زدن تست می باشد. بنابراین از آنچا که امتحان آیلتس در صبح انچام می شود، شما نیز بهتر است زدن تست را در صبج انجام داده و در بعد از ظهر شروع به تحلیل آزمون با ویدیوهای استاد مجتبی خدادادی در همون روز کنید. بعد از مدتی خواهید دید چه تاثیر شگرفی بر پیشرفت شما خواهد گذاشت.

شما می توانید برای مشاهده نمونه تدریس مجموعه کمبریج آیلتس و دریافت پکیج آن به پیوند زیر مراجعه فرمایید.

پکیج جامع آموزش ویدیویی کتاب های کمبریج آیلتس

به زودی

بدون اغراق، مقاله ای که خدمت شما ارائه شد، کامل ترین و جامع ترین راهنمای مطالعه خود آموز آیلتس در ایران می باشد که پس از ممارست بسیار خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه شد. باشد که مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد.

هدف نهایی وب سایت خود آموز آیلتس کمک به همه داوطلبان عزیزی است که قصد دارند به دلیل محدودیت هایی که در زندگی شخصی خود دارند، در خانه برای آزمون آیلتس آماده شوند و بنابراین راهنمایی قدم به قدم بالا نقطه عطفی برای چنین داوطبانی است که در انتخاب راه دچار سردرگمی هستند.

 

در صورت داشتن هرگونه شک و شبهه در باب مقاله ای که ارائه شد، خوشحال می شویم پاسخگوی شما عزیزان باشید. شما می توانید در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح کرده تا در اولین فرصت در همین پست پاسخ خود را دریافت نمایید.

همچنین می توانید به وب سایت زیر مراجعه کرده و اطلاعات دیگری به زبان انگلیسی در مورد نحوه آماده شدن برای آزمون آیلتس در خانه کسب نمایید.

آمادگی آیلتس در خانه

خانه آیلتس ایران