دانلود سوالات آزمون اصلی ریدینگ آیلتس 2007-2011

خانه آیلتس ایران افتخار دارد در ادامه ارائه سوالات آزمون آیلتس، دانلود سوالات آزمون اصلی ریدینگ آیلتس 2007-2011 را به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهد. در پست های قبلی سوالات آزمون آیلتس را در قالب کتاب های دیگر در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که می توانید لینک آنها را در انتهای همین پست دانلود فرمایید.

اما در این پست با سوالات ریدینگ آزمون اصلی سال های 2007 تا 2011 در خدمت شما عزیزان هستیم. سوالات ارزشمندی که منبع بسیار ارزشمندی در جهت آشنا کردن شما عزیزان با نمونه سوالات اصلی آزمون آیلتس در قسمت ریدینگ به شمار می روند.

دانلود سوالات آزمون اصلی ریدینگ آیلتس 2007-2011

دانلود سوالات آزمون اصلی ریدینگ آیلتس 2007-2011

این کتاب نه تنها شما را با سوالات اصلی آزمون آیلتس در قسمت ریدینگ آشنا می کند بلکه نمونه های مختلف انواع مجموعه سوالاتی که قرار است شما در قسمت ریدینگ آزمون آیلتس با آن روبرو شوید را در اختیار شما قرار می دهد.

الته این کتاب طبق معمول برای داوطلبان آکادمیک آیلتس طراحی شده است اما از آن جایی که قسمت سوم ریدینگ آیلتس جنرال که سخت ترین آن نیز می باشد، کاملا شبیه آزمون ریدینگ آکادمیک می باشد، برای داوطلبان جنرال نیز بسیار مفید خواهد بود.

دانلود سوالات آزمون اصلی ریدینگ آیلتس 2007-2011

دانلود سوالات آزمون اصلی ریدینگ آیلتس 2007-2011

سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا تمرین و مطالعه سوالات آیلتس 2007 تا 2011 با توجه به قدیمی بودن آن کاربردی خواهد بود یا خیر. در جواب این سوال باید گفت که کاملا مفید خواهد بود چرا که ما در معرفی مجموعه Cambridge IELTS نیز خدمتتان عرض کردیم که با توجه به این که سوالات اصلی آزمون آیلتس همیشه استاندارد و معتبر هستند، مطالعه آنها که شباهت بسیار زیادی به سوالات فعلی آزمون آیلتس دارد، بسیار شما را برای مواجهه با سوالات آزمون آیلتس یاری می کند.

دانلود سوالات آزمون اصلی ریدینگ آیلتس 2007-2011

در پایان باید گفت که این کتاب شامل 8 تست می باشد که تمام انواع سوالات ریدینگ آیلتس را در بر میگیرد. ضمن این که شما می توانید زمان و مکان ارائه سوالات در آزمون اصلی آیلتس را در این کتاب مشاهده فرمایید.

شما می توانید برای دانلود این کتاب ارزشمند به لینک زیر مراجعه فرمایید اما قبل از آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرموده و با سایر مجموعه های تست آزمون آیلتس که در وب سایت خانه آیلتس ایران برای شما عزیزان ارائه شده اند، بیشتر آشنا شوید.

دانلود مجموعه تست های آزمون آیلتس

همچنین در صورت تمایل می توانید به سایت معتبر ieltsexam مراجعه نموده و تست های بیشتری از آزمون آیلتس را در این سایت جستجو کنید.

تست های آیلتس سایت ieltsexam

خانه آیلتس ایران