معرفی کتاب های IELTS Life Skills

در این پست قصد داریم کتاب های IELTS Life Skills را به رایگان در اختیار شما قرار دهیم. کتاب هایی که منابع اصلی آزمون آیلتس لایف اسکیلز به شمار می روند و مطالعه کتاب های IELTS Life Skills قبل از آزمون اصلی یکی از بایدهاست.

آپدیت بهار 1401: خوشبختانه بعد از تلاش های فراوان پکیج آیلتس لایف اسکیلز خانه آیلتس ایران در فروردین 1401 رونمایی شد و شما می توانید از لینک زیر تنها پکیج آیلتس لایف اسکیلز در ایران را سفارش دهید.

خرید پکیج آیلتس لایف اسکیلز خانه آیلتس ایران

دانلود کتاب های IELTS Life Skills

آزمون آیلتس لایف اسکیلز ( IELTS Life Skills ) با همکاری British Council, IDP: IELTS Australia and Cambridge Assessment English برگزار می گردد.

این امتحان که بر خلاف آیلتس آکادمیک و جنرال، فقط بر روی مهارت های Speaking و Listening متمرکز است، در سه سطح CEFR یعنی A1, A2 and B2 برگزار می گردد. در این آزمون نمره ای به داوطلب اعلام نمی شود و فقط بر مبنای قبولی و عدم قبولی داوطلب در آزمون سنجیده می شود.

به طور کلی آیلتس لایف اسکیلز (Life Skills) برای افرادی طراحی شده است که در یکی از گروه های زیر قرار دارند.

اگر افرادی از خانواده شما به خصوص همسر، در انگلستان اقامت دارند و شما بخواهید به آنها ملحق شوید، باید در آزمون لایف اسکیلز A1 شرکت کنید.

اگر در انگلستان ویزای اقامت دارید و بخواهید آن را به تمدید کنید، باید در آزمون لایف اسکیلز A2 شرکت کنید.

اگر بخواهید برای همیشه شهروند انگلستان بشوید، باید در آزمون لایف اسکیلز B1 شرکت کنید.

دانلود کتاب های IELTS Life Skills

اکثر افرادی که از ایران در این آزمون شرکت کنند باید در نوع A1 ثبت نام کنند. بنابراین در این پست کتاب های IELTS Life Skills آزمون A1 به همراه فایل صوتی و کتاب B1 در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

همچنین شما می توانید در صورت تمایل به مطالعه کامل آیلتس لایف اسکیلز توسط خانه آیلتس ایران به این لینک مراجعه فرمایید.

برای ثبت نام دوره های آیلتس لایف اسکیلز خانه آیلتس ایران می توانید به این قسمت مراجعه فرمایید.

همچنین برای خواندن توضیحات مربوط به آزمون IELTS Life Skills می توانید از طریق لینک زیر به وبسایت معتبر ielts.org مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

معرفی IELTS Life Skills 

برای دانلود فایل ها به قسمت باکس دانلود در زیر مراجعه فرمایید.