fنمونه آزمون آیلتس 2021 به صورت کامل

در این پست قصد داریم نمونه آزمون آیلتس 2021 را به صورت کامل همراه با پاسخ سوالات برای اولین بار در ایران در خانه آیلتس ایران در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این تست در واقع یک تست کامل آزمون آیلتس می باشد که همراه با جواب تست ها در اختیار شما قرار می گیرد.

این نمونه آزمون آیلتس برای اولین بار به صورت ویدیویی توسط وب سایت خانه آیلتس ایران تقدیم شما داوطلبان عزیز می شود.

نمونه آزمون آیلتس 2021

در واقع اگر قصد دارید سطح زبان خود را با نمره آزمون آیلتس مورد مطابقت قرار دهید، می توانید از این تست ویدیویی استفاده کرده و با شبیه سازی آزمون آیلتس در منزل خود، سطح خود را ارزیابی کرده و با شمارش تعداد جواب درست خود و تطبیق آن با جداول تعیین نمره آیلتس در هر 4 مهارت که در همین پست در اختیار شما قرار می گیرد، به نمره فعلی خود در آزمون آیلتس پی ببرید.

نکته مهم دیگری که در زدن این تست باید به آن توچه داشته باشید، انجام این تست ها به صورت پشت شر هم بدون وقفه می باشد. بدین معنی که مانند آزمون آیلتس، نخست قسمت لیسنینگ، سپس ریدینگ و در پایان قسمت رایتینگ را انجام دهید.

برای لیسنینگ 30 دقیقه، و برای ریدینگ و رایتینگ هم 60 دقیقه باید وقت صرف کنید. در ضمن بدین علت که آزمون اسپیکینگ آیلتس به صورت جداگانه برگزار می شود، شما می توانید آزمون اسپیکینگ را قبل از زدن تستهای آزمون و یا بعد از آن انجام دهید. البته چون ارزیابی آزمون اسپیکینگ به صورت شخصی توسط ممتحن آیلتس انجام می شود، تعیین نمره اسپیکینگ شما باید توسط یک استاد آیلتس صورت پذیرد.

نمونه آزمون آیلتس 2021

اگر تمایل دارید بعد از پایان انجام این تست ها، معادل نمره آیلتس خود را متوجه شوید، می توانید بعد از انجام تست ها از طریق ویدیو های زیر، به جداول تعیین نمره آیلتس در پایان همین پست مراجعه فرمایید.

نمونه آزمون آیلتس

First Section: Listening

نمونه آزمون آیلتس

Second Section: Reading

نمونه آزمون آیلتس

Third Section: Writing

نمونه آزمون آیلتس

Fourth Section: Speaking

بعد از انجام این تست ها برای پیدا کردن معادل نمره آیلتس خود به جداول زیر مراجعه کنید.

نمونه آزمون آیلتس

جدول نمره ریدینگ ( ریدینگ ارائه شده در این تست از نوع آکادمیک می باشد).

جدول نمره لیسینینگ

جدول نحوه نمره دهی رایتینگ

جدول نحوه نمره دهی اسپیکینگ

در پایان شما می توانید برای آشنایی کامل و جامع با آزمون آیلتس با دو مقاله جامع زیر آشنا شوید که توسط وب سایت خانه آیلتس ایران به عنوان کامل ترین معرفی آزمون آیلتس مراجعه کرده و اطلاعات خود را درباره این آزمون بیش از پیش افزایش دهید.

آزمون آیلتس چیست؟

مدرک آیلتس چیست؟

همچنین می توانید به وب سایت زیر مراجعه نموده و آزمون های اصلی بیشتری را از آزمون آیلتس مشاهده فرمایید.

شبیه سازی آزمون آیلتس

خانه آیلتس ایران