تکنیک های اسپیکینگ آیلتس

خانه آیلتس ایران افتخار دارد در این پست با آموزش تکنیک های اسپیکینگ آیلتس در خدمت شما داوطلبان عزیز باشد.

تکنیک های اسپیکینگ آیلتس

همانطور که مستحضر هستید در دو قسمت قبلی آموزش اسپیکینگ آیلتس، توضیحات و آموزش های مستقیم استاد مجتبی خدادادی مدیر وب سایت خانه آیلتس ایران را در باب تقویت اسپیکینگ آیلتس، خدمت شما عزیزان ارائه کردیم و حال در این پست قصد داریم با آموزش تکنیک های اسپیکینگ آیلتس در خدمت شما عزیزان باشیم.

ایده پردازی در اسپیکینگ آیلتس

یکی از مهمترین و چالش برانگیز ترین مشکلات داوطلبان آیلتس، مشکل ایده پردازی در اسپیکینگ و رایتینگ آزمون آیلتس می باشد، به همین دلیل در ویدیو بالا تکنیک های ایده پردازی در اسپیکینگ آیلتس را برای شما عزیزان تشریح کرده ایم. کافی است این استراتژی ها را چند بار در منزل و یا هنگام صحبت به زبان انگلیسی با دوستان خود تمرین نموده تا تاثیر شگرف آن را در اسپیکینگ خود متوجه شوید.

گفتن جملات معنی دار و نحوه برقراری ارتباط بین جملات

دیگر مشکل داوطلبان آیلتس در اسپیکینگ، صحبت کردن بدون داشتن یک چارچوب مشخص و عدم ارتباط بین جملات با یکدیگر است. برای حل این مشکل نیز سعی کردیم در ویدیو بالا بهترین تکنیک های اسپیکینگ آیلتس را برای رفع این مشکل نیز خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. لازم به ذکر است تنها شنیدن و مشاهده این آموزش ها هیچ کمکی به اسپیکینگ شما نخواهد کرد و بنابراین اگر از همین امروز قصد دارید اسپیکینگ خود را تقویت کنید، می بایست این آموزش ها را با تمرین کردن در اسپیکینگ خود ملکه ذهن سازید.

تکنیک های اسپیکینگ آیلتس

همچنین شما می توانید دیگر آموزش های اسپیکینگ استاد مجتبی خدادادی و سایر آموزش های ایشان را در پیوند های زیر دنبال فرمایید.

نحوه محاسبه نمره اسپیکینگ ایلتس

آزمون اسپیکینگ آیلتس چگونه برگزار می شود؟

آموزش ویدیویی کتاب Grammar in Use ویرایش پنجم

آموزش ویدیویی مجموعه 4000 لغت ضروری

آموزش ویدیویی رایتینگ آیلتس

آموزش و معرفی منابع آزمون آیلتس

خانه آیلتس ایران