معرفی مجموعه کامل کتاب های کمبریج آیلتس

خانه آیلتس ایران افتخار دارد تا تمامی منابع مورد نیاز برای موفقیت در آزمون آیلتس را به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای شروع، تصمیم داریم معتبرترین و در عین حال کاربردی ترین مجموعه آمادگی آزمون آیلتس که مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس نامیده می شوند، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای دانلود آموزش و آنالیز سوالات رایتینگ کمبریج 16 از طریق لینک زیر اقدام کنید.

آموزش و آنالیز سوالات رایتینگ کمبریج 16

دانلود مجموعه کامل کتاب های کمبریج آیلتس 1-16

 

مهمترین منبع آزمون آیلتس و گل سرسبد تمامی منابع معرفی شده  آمادگی آزمون آیلتس تا به حال بدون شک مجموعه کتاب های Cambridge Practice Tests for IELTS می باشد که هیچ داوطلبی نمی تواند قبل از شرکت در آزمون اصلی آیلتس با این مجموعه آشنا نباشد. سری کتاب های کمبریج آیلتس تا زمان نگارش این مقاله تا شماره 16 منتشر شده است ،کتاب های  تمرین و آموزش مهارت های آیلتس نیستند. بلکه کتاب های شبیه سازی آزمون اصلی آزمون آیلتس هستند که شماره 1 تا 16 آن هیچ ارتباطی به سختی و آسانی این کتاب ها ندارد.

در واقع بر اساس سال انتشار از شماره یک شروع می شود که مربوط به حداقل 20 سال پیش است و تا کتاب 16 که مربوط به سال 2021 می باشد ادامه پیدا کرده است. بعضی از اساتید پیشنهاد می دهند که زدن تست های مجموعه کامل کتاب های کمبریج آیلتس را از شماره 10 که به سال 2020 نزدیک تر است شروع کنید اما خانه آیلتس ایران توصیه می کند از آن جا که تست های مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس همیشه معتبر و استاندارد بوده اند، اگر وقت کافی برای شرکت در آزمون دارید، سعی کنید تمام تستهای این مجموعه از شماره یک تا شماره شانزده که تا به امروز منتشر شده بر اساس زمانبندی منطبق با انجام آزمون اصلی امتحان کنید

مجموعه کامل کتاب های کمبریج آیلتس

کتاب های شماره 1 تا 10 این مجموعه به طور مشترک برای هر دو نوع آیلتس آکادمیک و جنرال عرضه شده اند با این تفاوت که تمرکز تست ها بر روی نوع آکادمیک است. به طوری که هر کتاب کمبریج تست آیلتس، 4 تست کامل آیلتس را شامل می شود و در قسمت Reading هر تست و همچنین Writing task 1 ، نوع آکادمیک مورد ارزیابی قرار گرفته است و فقط در پایان هر کدام از این کتاب ها 2 تست Reading جنرال نیز آورده شده است.

اما از کتاب شماره 11، انتشارات کمبریج تصمیم گرفت برای هر کدام از دو نوع آکادمیک و جنرال، یک کتاب اختصاصی ارائه کند. بنابراین از شماره 11 تا 16 که تا به امروز عرضه شده، نوع آکادمیک و جنرال متفاوت می باشند. برای دانلود این مجموعه نفیس به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

همچنین در صورت تمایل می توانید به لینک های زیر مراجعه کرده و تکنیک های رسیدن به نمره 7 آیلتس را مرور بفرمایید.

نکات طلایی Listening

نکات طلایی Reading

نکات طلایی Speaking

نکات طلایی Writing

در ادامه می توانید به سایت معروف و معتبر wikihow مراجعه فرمایید و با خواندن مقاله چگونه به نمره 7 آیلتس برسیم، قدم بلندی در راستای این هدف مهم بردارید.

چگونه به نمره 7 آیلتس برسیم